|
Armin Only in Ahoy op 12 nov 2005 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
den Push woont een paar straten van hier ;)
ma die WVLTA-mobiel is een goed idee :)
mss is da ook wel te doen de 29ste oktober? Thrillseekers & co in de Asta. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by mrcanon
maar met de auto van mijn ouders mag ik niet tot ginder rijden. |
Zijn ze bang dattie uit elkaar valt? :p |
|
|
| Pheatus |
| quote: | Originally posted by TOR
mss is da ook wel te doen de 29ste oktober? Thrillseekers & co in de Asta. |
Great idea :D
Is dat eigenlijk ver, Den Haag? Kheb er eigenlijk geen flauw idee van waar het ligt. |
|
|
| Bomar |
| quote: | Originally posted by Pheatus
Great idea :D
Is dat eigenlijk ver, Den Haag? Kheb er eigenlijk geen flauw idee van waar het ligt. |
toch wel een stukske rijden:)
tligt aan de kust achter Rotterdam,
maar voor ons wel dichter dan Amsterdam |
|
|
| Kaidreas |
zoals den cresto al eerder zei: ongeveer 2 uur rijden
anyways waar zit die pijpslet van een gert eigenlijk? |
|
|
| TOR |
| vanaf Diksmuide zal het wel een drietal uur rijden zijn, vermoed ik.. maar voor een great night out moet je iets over hebben :D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Yep, ik heb een ongeval in Holland gehad... |
Hier kan ik best wel een flauwe grap over maken :toothless
Maar serieus, what happened?
| quote: | Originally posted by mrcanon
Maar ge moet er iets voor over hebben eh :happy2: |
Idd, dus niet zo mutsen he...
Gent -> R'dam 1h15 Oei oei wat lang :clown: |
|
|
| Kaidreas |
| ej ei... love the new look:D |
|
|
| FUSyke |
[QUOTE]Originally posted by eieregooie
Hier kan ik best wel een flauwe grap over maken :toothless
Maar serieus, what happened?
QUOTE]
Een verkeerde inschatting op een kruispunt. 2 maand oude auto naar de schroothoop:( Gelukkig hadden wij niets. |
|
|
| Lady_LizzY |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
ej ei... love the new look:D |
:stongue: :stongue: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
ej ei... love the new look:D |
:D
| quote: | Originally posted by FUSyke
Een verkeerde inschatting op een kruispunt. 2 maand oude auto naar de schroothoop:( Gelukkig hadden wij niets. |
:( |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
zoals den cresto al eerder zei: ongeveer 2 uur rijden
anyways waar zit die pijpslet van een gert eigenlijk? |
kalm jos, druk opt werk eh, kan zo niemeer opt forum rondsnuizen overdag ;)
nr armin only kan ik nie gaan trouwens. Thriseekers ed in de asta zie ik wel zitten. Tis dan ook wel again armada night in amsterdam ;) |
|
|
|
|