return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Armin Only in Ahoy op 12 nov 2005 (pg. 6)
View this Thread in Original format
TOR
den Push woont een paar straten van hier ;)

ma die WVLTA-mobiel is een goed idee :)
mss is da ook wel te doen de 29ste oktober? Thrillseekers & co in de Asta.
eieregooie
quote:
Originally posted by mrcanon
maar met de auto van mijn ouders mag ik niet tot ginder rijden.


Zijn ze bang dattie uit elkaar valt? :p
Pheatus
quote:
Originally posted by TOR
mss is da ook wel te doen de 29ste oktober? Thrillseekers & co in de Asta.


Great idea :D
Is dat eigenlijk ver, Den Haag? Kheb er eigenlijk geen flauw idee van waar het ligt.
Bomar
quote:
Originally posted by Pheatus
Great idea :D
Is dat eigenlijk ver, Den Haag? Kheb er eigenlijk geen flauw idee van waar het ligt.


toch wel een stukske rijden:)
tligt aan de kust achter Rotterdam,
maar voor ons wel dichter dan Amsterdam
Kaidreas
zoals den cresto al eerder zei: ongeveer 2 uur rijden


anyways waar zit die pijpslet van een gert eigenlijk?
TOR
vanaf Diksmuide zal het wel een drietal uur rijden zijn, vermoed ik.. maar voor een great night out moet je iets over hebben :D
eieregooie
quote:
Originally posted by FUSyke
Yep, ik heb een ongeval in Holland gehad...

Hier kan ik best wel een flauwe grap over maken :toothless

Maar serieus, what happened?


quote:
Originally posted by mrcanon
Maar ge moet er iets voor over hebben eh :happy2:

Idd, dus niet zo mutsen he...

Gent -> R'dam 1h15 Oei oei wat lang :clown:
Kaidreas
ej ei... love the new look:D
FUSyke
[QUOTE]Originally posted by eieregooie
Hier kan ik best wel een flauwe grap over maken :toothless

Maar serieus, what happened?
QUOTE]

Een verkeerde inschatting op een kruispunt. 2 maand oude auto naar de schroothoop:( Gelukkig hadden wij niets.
Lady_LizzY
quote:
Originally posted by Kaidreas
ej ei... love the new look:D


:stongue: :stongue:

eieregooie
quote:
Originally posted by Kaidreas
ej ei... love the new look:D

:D


quote:
Originally posted by FUSyke

Een verkeerde inschatting op een kruispunt. 2 maand oude auto naar de schroothoop:( Gelukkig hadden wij niets.

:(
djcresto
quote:
Originally posted by Kaidreas
zoals den cresto al eerder zei: ongeveer 2 uur rijden


anyways waar zit die pijpslet van een gert eigenlijk?


kalm jos, druk opt werk eh, kan zo niemeer opt forum rondsnuizen overdag ;)

nr armin only kan ik nie gaan trouwens. Thriseekers ed in de asta zie ik wel zitten. Tis dan ook wel again armada night in amsterdam ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Privacy Statement