|
Armin Only in Ahoy op 12 nov 2005 (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| mellow_head |
| Hmm interessant feestje :) spijtig dak ni zal kunnen luistere :( |
|
|
| Push2005 |
yeah, thanks Real :D
da wordt een nactje doorsteken :p |
|
|
| Loraine |
| Yeeeeehaaaaa...counting down !!! Tis nog efkes wachten op m'n "zusje" maar dan gaan we op-zeker he-le-maal los in de Ahoy ! :D :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Loraine
m'n "zusje" |
PICS ORly STFU! |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by New Wave
PICS ORly STFU! |
LOOL :D
That's a nice one Tim ! |
|
|
| eieregooie |
| Sja, het woord "zusje" is riskant om te noemen waar NLTA's in de buurt zijn :D |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Sja, het woord "zusje" is riskant om te noemen waar NLTA's in de buurt zijn :D |
Ging jij niet naar de Ahoy :tongue2 |
|
|
| Push2005 |
Zeg; wat denken jullie daar eigenlijk van ? Is dat mogelijk dat een DJ 7u aan een stuk geconcentreerd mixt? Volgens mij absoluut niet.
Die heeft momenteel een cd opstaan vooraf opgenomen denk ik ... |
|
|
| Jasperovitsj |
ROFL :haha:
Tuurlijk is dat mogelijk! :)
Af en toe zal er tegen het einde misschien wel eens een klein foutje inkruipen, maar echt grote blunders ga je bij een Armin niet horen denk ik, zelfs niet in zo'n lange set.
Die grote DJ's zijn het volgens mij trouwens wel gewend om relatief lange sets te draaien hoor. Dus ze zullen zeker geen al te grote gok nemen met zo'n lange sets. :) |
|
|
| Antony |
Zo jaloers op diegeen die er nu zijn... :confused: Bad Deal is nu toevallig 1 van men favorietjes en horet nu spelen op de LiveStream...
en ik denk niet dat hij met vooraf opgenomen cd'tjes werkt hoor... als zoiets zou uitlekken kan hij zen DjMag voor de rest van zen leven vergeten |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
ROFL :haha:
Tuurlijk is dat mogelijk! :)
Af en toe zal er tegen het einde misschien wel eens een klein foutje inkruipen, maar echt grote blunders ga je bij een Armin niet horen denk ik, zelfs niet in zo'n lange set.
Die grote DJ's zijn het volgens mij trouwens wel gewend om relatief lange sets te draaien hoor. Dus ze zullen zeker geen al te grote gok nemen met zo'n lange sets. :) |
Ik betwijfel dat... Ik wil armin z'n technische vaardigheden niet ter discussie stellen want hij is meesterlijk goed... Maar ik denk niet dat die er af en toe voor terugdeinzen er eens een kort stukje cd in te steken om wat te rusten.
Tzou me verwonderen om zooo lang te mixen en dan niet eens 1x effe uit de toon te vallen in een overgang.
Tenslotte mixt hij z'n ASOTs ook met computer
These are my 2 cents :p |
|
|
|
|