|
Armin Only in Ahoy op 12 nov 2005 (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Joker666 |
| Iemand enig idee hoeveel volk er in de Ahoy kan voor een feestavondje? Voor mij is dit slechts een uur rijden (85km), maar ik twijfel nog steeds tussen I love Techno en Armin Only... mijn voorkeur gaat uit naar Armin maar dan moet ik alleen gaan :nervous: |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Joker666
Iemand enig idee hoeveel volk er in de Ahoy kan voor een feestavondje? Voor mij is dit slechts een uur rijden (85km), maar ik twijfel nog steeds tussen I love Techno en Armin Only... mijn voorkeur gaat uit naar Armin maar dan moet ik alleen gaan :nervous: |
Redelijk veel volk. K3 krijgt binnenkort de Ahoy maar liefst 7 keer vol voor kinderoptredens :D
Da zou armin toch nie kunnen denk ik :toothless |
|
|
| Kaidreas |
| ^Armin is ook geen rosse hete griet in een kort rokje e |
|
|
| Bomar |
de site is online: http://www.arminonly.com/
alleen wil ie niet openen bij mij, er staat dak flash 8.0 moet installeren, maar dan werkt het nog niet
iemand een link voor die flash 8.0?? |
|
|
| pooley |
| google is your frend |
|
|
| MikeVee |
| En onderaan de openingspagina staat een knop: "get Flash Player" :p |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Bomar
de site is online: http://www.arminonly.com/
alleen wil ie niet openen bij mij, er staat dak flash 8.0 moet installeren, maar dan werkt het nog niet
iemand een link voor die flash 8.0?? |
Ik heb het geinstalleerd en hij loopt prima. |
|
|
| The_G0dfather |
wie gaat er nu allemaal ?
ik al zeker... |
|
|
| Freezel |
Ben er ook zeker :D
9 uurs set met diverse gastoptredens :) |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Freezel
Ben er ook zeker :D
9 uurs set met diverse gastoptredens :) |
ik ga voor niets minder dan alle 3 de versies van communication |
|
|
| Bomar |
| ik ben er ook zeker!!! |
|
|
| novio |
iemand moet the_godfather toch brengen naar ginder e,
dus ik ook |
|
|
|
|