|
Armin Only in Ahoy op 12 nov 2005 (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Eagle`
hmmz |
Ik heb het voor 38.25 euro gekocht (FRS Maastricht)
Als ik er 30 voor krijg ben ik heel blij :) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by FredNova
(ben om 21h00 a 21h30 aan Ahoy) |
Groupie :D |
|
|
| Solar1 |
Yessss, nog 24 uurkes, en dan hét feest van het jaar?!
Wij vertrekken hier in Hasselt rond 19u, dus ook rond 21u aan de Ahoy... |
|
|
| InTeXoR |
veel plezier iedereen morgen ;) zelf hoop ik achteraf de set ergens te vinden om eens te kunnen luisteren, en hopelijk komen er nog wel edities van armin only waar ik wel kan bij zijn. Deze keer zal het echter ILT worden ;)
greetz |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Solar1
Yessss, nog 24 uurkes, en dan hét feest van het jaar?!
|
Wss niet :p |
|
|
| Bomar |
kan al nie meer wachten :D
we gaan ook maar met de auto, trein kost 30 euro heen en weer
man man, heb er zoveel zin in:tongue3 |
|
|
| pooley |
| kzal blijkbaar ook aanwezig zijn :) |
|
|
| BatteryMan |
| I was told of a meet-up at Rotterdam Centraal Station at 20.00 tonight. Can somebody please confirm this? |
|
|
| The_G0dfather |
TONIGHT: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
COMMUNICATION, alle versies wil ik horen :D :D :D + nog een paar exclusieve remakes voor vnv |
|
|
| New Wave |
| Wordt weer een hele belgenbende daar :p Veel plezier vanavond! |
|
|
| Push2005 |
| Ik pas dit keer ... Ik wacht op een DJ Jean in concert ;):stongue: |
|
|
|
|