|
Armin Only in Ahoy op 12 nov 2005 (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Push2005
Zeg; wat denken jullie daar eigenlijk van ? Is dat mogelijk dat een DJ 7u aan een stuk geconcentreerd mixt? Volgens mij absoluut niet.
Die heeft momenteel een cd opstaan vooraf opgenomen denk ik ... |
troost u, heb eens tijdens armin solo uren aan een stuk op zn vingers zitten kijken en da was echt geen vooraf opgenomen cd hoor :cool:
edit: air for life  |
|
|
| mellow_head |
| Op de chat ist al goe druk :D Able To Forget nu! |
|
|
| Push2005 |
So Serene ... ZOT GOED :D
Armin is live trouwens nog nie eens bezig verneem ik via sms...
Computermix dus ATM ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
Hoezo, er staat gewoon niemand te draaien nu? :conf:
Dat zou ik toch maar dikke afzuip vinden. 40€ afdokken voor een ticket om de man 7 uur in actie te zien, en dan de eerste 2 uur gewoon opeen lege booth staan te kijken terwijl er een comptermixke staat te spelen...:whip: |
|
|
| Push2005 |
Ik weet niet tot hoelaat het precies duurt; maar Armin mixt maar 6 of 7 uur denk ik ...
Bij TIC deed Tiësto een uur warming-up achter de schermen... misschien doet Armin dit nu ook; kweetnie :) |
|
|
| Antony |
K, we kunne de klok starten nu :p
edit: kippenvelmoment, heb het altijd al gehad voor Hymne :eek: |
|
|
| Push2005 |
| IJ eeft gelijk den MC van tiesto geleend :toothless |
|
|
| Push2005 |
| Je hoort duidelijk dat er nu een mens aan't mixen is... ok tis perfect gedaan; maar bij ableton hoor je de overgang echt niet, hier een beetje :) |
|
|
| Antony |
| krijg ier verdomme tranen in mijn ogen dakker ni bij ben.... summer dream.... *diepe zucht* |
|
|
| Push2005 |
| Luister je ook mee, Elof ? :) |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Push2005
Luister je ook mee, Elof ? :) |
wast me ook al aant afvragen :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| Lekker plaatje dit, iemand een ID? :) |
|
|
|
|