|
Armin Only in Ahoy op 12 nov 2005 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Solar1 |
| Tickets ook gewoon te verkrijgen bij Ticketbox (dus zonder dat batterij-gedoe) aan 25 eurokes. De mijne voor de zaterdag is alvast binnen :crazy: |
|
|
| Real |
| quote: | Klierkoorts
De ziekteduur varieert tussen de twee weken en de twee maanden. Op een gegeven moment gaat ze vanzelf over. De acute symptomen duren meestal een tweetal weken, maar vooral de vermoeidheid kan soms maandenlang aanslepen. |
Zucht. :o |
|
|
| Bomar |
| quote: | Originally posted by emma
dat denk ik eerlijk gezegd niet ...
Hopelijk raakt het uitverkocht maar de Ahoy is net iets groter dan oceandiva hoor ;) :D
|
als Tiesto twee nachten op een rij een voetbalstadion volkrijgt, zal Armin de ahoy toch wel volkrijgen voor 1 nacht; niet?
of is ie nog altijd niet zo populair daar als Tiesto? |
|
|
| emma |
| quote: | Originally posted by Bomar
als Tiesto twee nachten op een rij een voetbalstadion volkrijgt, zal Armin de ahoy toch wel volkrijgen voor 1 nacht; niet?
of is ie nog altijd niet zo populair daar als Tiesto? |
ik hoop het maar ben er niet van overtuigd ...
2 jaar geleden heeft Ferry toch hetzelfde gedaan & dat was 'n beetje 'n flop ...
Armin is zeker goed bezig maar zelfs zijn bootfeestjes zijn niet altijd uitverkocht
Maar ze zijn het feest goed aan het promoten dus das wel weer beter ! |
|
|
| Kelly* |
Ik ben van plan den 10e naar D-dance te gaan
en uiteraard naar Armin Only! :D |
|
|
| mrcanon |
| Ja, wou ook gaan naar D-Dance, maar ge moet tot daar raken eh. En das een prob :nervous: |
|
|
| Kelly* |
als ge in antwerpen geraakt kannek u altijd meepakken....
wel op eigen risico :happy2: |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by emma
2 jaar geleden heeft Ferry toch hetzelfde gedaan & dat was 'n beetje 'n flop ...
|
Die dag waren nog andere goeie feestjes in A'dam he :toothless |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Kelly*
als ge in antwerpen geraakt kannek u altijd meepakken....
wel op eigen risico :happy2: |
telt dat voor iedereen? Ik suck in terug rijden in de nacht. |
|
|
| Kelly* |
yupz... iedereen welkom in mijn tuut-tuut
(tot hem vol zit natuurlijk)
:p |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by mrcanon
Ja, wou ook gaan naar D-Dance, maar ge moet tot daar raken eh. En das een prob :nervous: |
Ja da vervoer é, dat is hier ook een probleem ze:( |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Ja da vervoer é, dat is hier ook een probleem ze:( |
ge hebt toch nen oto en een rijbewijs? |
|
|
|
|