|
Armin Only in Ahoy op 12 nov 2005 (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| pooley |
Volledig af.
Southern Sun opt einde deed me toch wel ff flippen :/
De grond plakte niet, de laser stond vanvoor, geslaagd feest dus? |
|
|
| speentje |
| quote: | | Originally posted by Bomar Spijtig was speentje om 06.20 al moe (nie erg ze), en zijn we het maar afgestapt, want blijkbaar was het laatste stuk ook megagoe met o.a. Southern Sun. |
lol Bomar jongen, ik heb Southern Sun luidkeels staan meebrullen ;) of was jij al aan het slapen haha
party report volgt later wel, maar 1 ding kan ik er wel over zeggen: het was AF! |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Push2005
Ik betwijfel dat... Ik wil armin z'n technische vaardigheden niet ter discussie stellen want hij is meesterlijk goed... Maar ik denk niet dat die er af en toe voor terugdeinzen er eens een kort stukje cd in te steken om wat te rusten.
Tzou me verwonderen om zooo lang te mixen en dan niet eens 1x effe uit de toon te vallen in een overgang.
Tenslotte mixt hij z'n ASOTs ook met computer
These are my 2 cents :p |
Jij snapt er echt geen reet van :toothless Armin stond "achter de schermen" te draaien idd... Vroeger draaide die gasten gewoon elk weekend de hele nacht in de lokale discotheek, en dan kunnen ze dat nu opeens niet meer? Rite... Armin Only in de Eau heeftie t trouwens 12 uur en 15 min volgehouden, dus dit is niks :D
En ja, ik ging dus wel naar Ahoy, maar pas om 1 uur :) |
|
|
| Bomar |
haha:D sorry speentje, ik zal maar zwijgen :p
kan me nooit goed herrineren welke platen er gespeeld zijn
@fredenova: ik was denk ik de enige met een beta-tshirt aan:D
(ik heb trouwens wel iemand gezien met een rood voetbal-tshirt, waarvan ik denk dat het een beta is) |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Bomar
@frednova: ik was denk ik de enige met een beta-tshirt aan
(ik heb trouwens wel iemand gezien met een rood voetbal-tshirt, waarvan ik denk dat het een beta is) |
rood poloshirt
hahahahaha, dat was ik :toothless |
|
|
| Bomar |
| quote: | Originally posted by FredNova
rood poloshirt
hahahahaha, dat was ik :toothless |
aha, dan had ik het toch goed geraden
ik zag u in de inkomhal bij die hekken staan
ik herkende u van op tomorrowland
:D |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Bomar
aha, dan had ik het toch goed geraden
ik zag u in de inkomhal bij die hekken staan
ik herkende u van op tomorrowland
:D |
lol
zeg dan iets he, had u daar ni gezien |
|
|
| Synthesia |
Geslaad feestje, was echt wel flippen :)
Solar Factor - No Return :crazy:
Push - Strange World - had nog een 'bet' met die Engelsen of hij die plaat of The Legacy zou draaien :p
en mijn favoriete plaat van het moment, Ralphie B & Sander Van Dien - First State
Hier nog een fotoke van Fre, Fred en ei:
Heb niet veel meer andere foto's genomen :/ |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Armin Only in de Eau heeftie t trouwens 12 uur en 15 min volgehouden, dus dit is niks :D
En ja, ik ging dus wel naar Ahoy, maar pas om 1 uur :) |
Ok ...
Maar ge moet nie zo denegrerend doen; twas maar wat afvragen dat ik deed hé; niet beschuldigen :tongue2
Dit vergroot enkel maar mijn respect voor 'em |
|
|
| Synthesia |
| Btw als iemand geintereseerd is in de liveset pm me maar |
|
|
| The_G0dfather |
goddelijk feestje :D
altijd wel wat minpuntjes maar die wegen helemaal niet op tegen de zaligheid vh feest
+ sfeer
+ 2€ voor een pintje(nuja,heineken...) tjah das nog steeds geen 2.5 dusja we zullen maar content zijn :toothless
+ de zaal zelf
+ gratis toilet en genoeg toiletten
+ al de zalige platen :crazy:
+ live acts
+ lasers, vuurwerk, lights
+ without you near gehoord
+ ...
+ barvrouwen die niet weten wat je bedoelt met een pintje :haha:
- communication gettin raped
- echt wel te lange """pre party""""
- niet geopend met Zocalo :whip: :p, zelfs al gedraaid voor hij op kwam :conf:
- niet echt een minpunt maja, globaal gezien kon het niet tippen aan TIC Hasselt, maar het concept kan en zal hopelijk nog groeien natuurlijk
+/- den dildo stand net voor de ingang van de zaal :conf: |
|
|
| Synthesia |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
+/- den dildo stand net voor de ingang van de zaal :conf: |
Hahaha serieus? Heb ik niet opgemerkt :p |
|
|
|
|