|
Armin Only in Ahoy op 12 nov 2005 (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
Apogee - Tribal Affair ( Marcos Remix )
Nu castamara :D |
|
|
| Jasperovitsj |
Thanks :)
Gelukkig is dit de ID contest niet :o :p |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Thanks :)
Gelukkig is dit de ID contest niet :o :p |
LOOOL; *slaps Jasper* :D
Zoals ik zal zei; ik ben meer thuis in de huidige tunes ;) |
|
|
| Push2005 |
| Tis ID 19 atm :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| ^ Dat gaat een láááánge thread worden :nervous: |
|
|
| Push2005 |
Ik ga nie weg voor hij een van volgende tracks speelt:
Kamil Poler - Heart Of Sun
Allure - The Loves We Lost
Fred Baker - Beautiful Sunshine ( Stoneface & terminal Remix )
PG2 - Forum Of Love ( Danjo & Styles Remix )
Airbase - Escape
of Mark Norman - Touchdown
:D |
|
|
| Push2005 |
Do'hh :D
Daar is forum of love al WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT
Allé, nog een andere track dan; khad die zo snel nog nie verwacht :tongue2 |
|
|
| Zehra |
forum of love = tranceaddict :toothless
edit: *grouphug* |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Zehra
forum of love = tranceaddict :toothless |
 |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
|
:haha: Nice one there
En nu allemaal meezingen:
I hear you calling me
Haunting me
There's nothing I can do
without you
(without you)
I stand here paralyzed
I've realised
There's nothing
without you
(without you)
If I could talk to you
Embrace you
Whisper in your ear
I would tell you
That, you are
The only,
The only thing i need
I hear you calling me...
Haunting me...
I am hypnotised
Mesmerized
As I walk toward the fire
The fear comes over me
And then I see
The meaning of desire
If you could see my face
Hold my hands
Look into my eyes
I would show you
That, you are
The only
The only thing i need
:toothless |
|
|
|
|