|
ILTA Birthday Party @ VOX 15.09.2005
|
View this Thread in Original format
| Black Dragon |
שלום אנשים,
ILTA שנה עברה ואנחנו חוגגים שנה לסוכנות הדיג'ייז :)
או כמו שכולם קוראים לה...אילטה. :)
שבוע הבא ביום חמישי יתקיים האירוע במועדון הווקס בשיתוף חצר הטראנס
הלייבל הנחשב
B.N.E Records
Line up: Vox Inside
Erosive Vs. Shmuel Flash (House)
Arik R. (Progressive House/Trance)
Black Dragon (Trance / Tech Trance)
Xetro (Tech Trance)
Ronaldo Robotika (Techno)
Line up: Vox Outside
Dudu Rasta
Time Lock
Atomic Pulse
Erez Algrisi (ilta) מסופח חדש על ידי
והרי ההזמנה:
כניסה 70-80 בקופה
כניסה ב50 ברשימות שלנו
לעוד פרטים ולרשימת מוזמנים:
0547521061
ILTA-Agency
B.N.E Records |
|
|
| sh33p |
רק תגיד ש18+ נכנס
ואני שםםםםםםםםםםםםםםםם
:eyespop: |
|
|
| fusi |
!מזל טוב, עלו והצליחו
:tongue3 |
|
|
| Black Dragon |
| quote: | Originally posted by sh33p
רק תגיד ש18+ נכנס
ואני שםםםםםםםםםםםםםםםם
:eyespop: |
אתה מוזמן להגיע :) |
|
|
| Segev |
18+ נכנס :P
אהבתי יש מצב אני שם אם אני לא היה בעבודה
בהצלחה בכל מקרה... |
|
|
| OREN |
צריך לבחור בין המסיבה הזאת למסיבה יום אחרי של אנתוני פפה באולטרסאונד
אין מספיק כסף בשביל שניהם |
|
|
| Flotser |
דבר ראשון מזל טוב!!
דבר שני כבוד שזה בשיתוף עם
BNE
נראה לי פעם ראשונה שאתם מנגנים ברחבה המרכזית של מועדון גדול לא?
בהצלחה!! |
|
|
| Black Dragon |
כן הולך להיות גדול מאוד :)
מי שמגיע שיצור קשר נרשום בהנחות
אני מקווה שרוב הפורום יוכל להתפקד שם סוף סוף |
|
|
| YoraY |
חזק גם המחיר פצצות - עד איזה יום אפשר להרשם?
ואיפה זה בדיוק? - מועדון
VOX?
ככה זה נקרא?
איפה זה?..... |
|
|
| Black Dragon |
אפשר להרשם עדיף עד יום רביעי
הווקס זה ליד מועדון הדום..
את הדום אי אפשר לפספס..זה ממש בצד שלו |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Black Dragon
אפשר להרשם עדיף עד יום רביעי
הווקס זה ליד מועדון הדום..
את הדום אי אפשר לפספס..זה ממש בצד שלו |
תיכול להביא לי כתובת מדויקת אחי? :)
אני אפס מוחלט בת"א...
ועד יום רביעי זה ב50?
כי מה זה לא בא לי לשלם 80..:| |
|
|
|
|