return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 
ILTA Birthday Party @ VOX 15.09.2005 (pg. 11)
View this Thread in Original format
YoraY
quote:
Originally posted by Shahar
תגיד תודה שצח לא ניגן לבד

צח תיודע שאני מת עליך :D


חחחחחחחחחחחח






הייתי אומר תודה אם הייתה לי תהזדמנות להאזין לסט (בתוך המועדון.....)ד...
Shahar
כן בחוץ היה סאונד בנזונה

אבל דברנו על זה כבר שבפנים אי אפשר לנגן ווקאלים או אפליפטינג למה לא ישמעו כלום
Meltdown
קראתי כאן את כל התגובות לגבי הבלגן שהיה בכניסה, ובתור מי שמכיר גם את גיל וגם את אלי מספיק זמן, אני לא רואה סיבה לבוא אליהם בטענות, כאשר הם סיכמו דבר מסויים עם אנשי הווקס, ולבסוף אנשי הווקס נסוגו מהסיכום, לפי מה שאני ראיתי במשך ה 3 שעות שהייתי בפנים, כל הזמן גיל היה בתזוזה מבפנים לחוץ ולהפך כדי להכניס אנשים, וכך גם לגבי אלי,
אני בטוח שגם גיל וגם אלי, לא רצו שכך תראה מסיבת השנה לאילטה, כאשר הפידבקים היחידים שהם מקבלים על המסיבה, הם פידבקים שלילים.
אני משוכנע, שהם אכן מתכוונים שוב לנסות ולהרים מסיבה איכותית ברמה גבוהה, שבה אכן הכניסה תהיה מגיל 18 ומעלה, ולו רק כדי להראות לכל מי שלא נכנס לאתמול, שמילה שלהם היא מילה, והם דואגים לכל האנשים שנחשבים אולי צעירים בגיל הביולוגי, אבל שמבינים הרבה יותר במוזיקה אלקטרונית, מהרבה אנשים שהם מעל לגיל 18

המשך שבוע מקסים
SPL
אוקיי...
קודם כל צר לי על כל אלה שלא נכנסו.
נתחיל בסאונד - בעעעעעע מה זה לאעזזל היה זה לא היה מובן למה אף אחד לא עשה כולם בקשר לזה ???? חבר שלי אומר לי בציניות "תגיד למה הם מורידים את הטרקים באיכות כל כך נמוכה?"
עכשיו שנית לדיי גייז כמה טיפים שיועילי אני מחזק מאוד את מה ששגיא רשם!
בהתחלה היה מאוד נחמד כשצח בפלאש נגנו ואחרי זה זה רק דעך ודעך התחלו לנגן כל מיני טרקים שאי אפשר לזוז איתם בכלל אפילו אני בתור חובב מושבע של טראנס הלכתי לשבת לה הצלחתי לרקוד אותם.
חברה אל תנסו להיות איכותים אתם צריכים למכור תנו לאנשים בראש זה מה שהם אוהבים תנגו מצידי טראפיק של טייסטו תראו איך הרחבה מתמלאת תנו לאנשים דברים שהם מכירים תמלאו את הרחבה שיגידו וואלה אחלה ליין יש לאילטה האלה נבוא שוב ומפה השמים הם הגבול. ואז באמת אפשר להחדיר לאנשים קצת איכות אחרי שתפסתם שם, רבק אתם נמצאים במדינת ישראל לא בהולנד אנשים אהובים פה מוזיקה שחורה ולהיטים צריך להוציא אותם מיזה.

חוץ מיזה היה ערב חביב ביותר רק חבל שהיו 15 אנשים על הרחבה אבל סבבה אני לא בא בשביל האנשים אני בא בשביל המוזיקה!

עמית
Shahar
quote:
Originally posted by SPL
אוקיי...
קודם כל צר לי על כל אלה שלא נכנסו.
נתחיל בסאונד - בעעעעעע מה זה לאעזזל היה זה לא היה מובן למה אף אחד לא עשה כולם בקשר לזה ???? חבר שלי אומר לי בציניות "תגיד למה הם מורידים את הטרקים באיכות כל כך נמוכה?"
עכשיו שנית לדיי גייז כמה טיפים שיועילי אני מחזק מאוד את מה ששגיא רשם!
בהתחלה היה מאוד נחמד כשצח בפלאש נגנו ואחרי זה זה רק דעך ודעך התחלו לנגן כל מיני טרקים שאי אפשר לזוז איתם בכלל אפילו אני בתור חובב מושבע של טראנס הלכתי לשבת לה הצלחתי לרקוד אותם.
חברה אל תנסו להיות איכותים אתם צריכים למכור תנו לאנשים בראש זה מה שהם אוהבים תנגו מצידי טראפיק של טייסטו תראו איך הרחבה מתמלאת תנו לאנשים דברים שהם מכירים תמלאו את הרחבה שיגידו וואלה אחלה ליין יש לאילטה האלה נבוא שוב ומפה השמים הם הגבול. ואז באמת אפשר להחדיר לאנשים קצת איכות אחרי שתפסתם שם, רבק אתם נמצאים במדינת ישראל לא בהולנד אנשים אהובים פה מוזיקה שחורה ולהיטים צריך להוציא אותם מיזה.

חוץ מיזה היה ערב חביב ביותר רק חבל שהיו 15 אנשים על הרחבה אבל סבבה אני לא בא בשביל האנשים אני בא בשביל המוזיקה!

עמית


מזה השטויות האלה
אין מצב שאריק ניגן טראקים שאי אפשר לזוז איתם
וזה שההוא אמר לנגן גבוה זה לא אומר שהוא התכוון לשים טראפיק או אינפקטד
הוא התכוון לנגן טראקים יותר חזקים
לא חייבים להיות מסחריים כדי להביא קהל
SPL
quote:
Originally posted by Shahar
מזה השטויות האלה
אין מצב שאריק ניגן טראקים שאי אפשר לזוז איתם
וזה שההוא אמר לנגן גבוה זה לא אומר שהוא התכוון לשים טראפיק או אינפקטד
הוא התכוון לנגן טראקים יותר חזקים
לא חייבים להיות מסחריים כדי להביא קהל


חייבים - פתח מילון בערך טייסטו
Shahar
quote:
Originally posted by SPL
חייבים - פתח מילון בערך טייסטו


כשטייסטו התחיל תקריירה הוא לא היה מסחרי
וארמין מצליח בלי להיות מסחרי
וכמוהו דיג'יים אחרים

לנגן טראקים גבוהים ומהירים זה לא אומר להיות מסחרי
Black Dragon
שחר רק שתדע לך שטיאסטו התחיל את הדרך שלו כשהוא ניגן מוזיקה שחורה ודאנס להיטים..
YoraY
quote:
Originally posted by Shahar
כשטייסטו התחיל תקריירה הוא לא היה מסחרי
וארמין מצליח בלי להיות מסחרי
וכמוהו דיג'יים אחרים

לנגן טראקים גבוהים ומהירים זה לא אומר להיות מסחרי




אני רוצה לראות אותם עושים את אותה דרך מההתחלה בישראל ומגיעים לאן שהם היום.

עשה לי טובה פה עם סיגנון כזה הם היו מרוקני רחבות מיקצועיים...


"כשטייסטו התחיל תקריירה הוא לא היה מסחרי"

רק תסרוק תארכייב שלו משנים עברו... תקולט מסחרות שתלא מאמין..

ולגבי ארמין והשאר... אל תשכח שרוב הפירסום שלהם נבע מהיצירות המהוללות שכבשו תעולם ועיצבו תרבות

סתם דוגמא...
אם איתי (הדרוייד) היה נותן לנו סט - אנשים היו מעריכים כל שבריר שניה שהם רוקדים...

זה נושא מאד מופשט.....




מסחרה זה כלי - וכלי חשוב שיש להשתמש בו בהתאם. כל תקליטן שוקל לעצמו איך הוא ישלב אותו בסט שלו...

אני לא מדבר פה על טראקים של ספשל די ופולסדרייב - אני מדבר על קטעי טראנס ידועים... זה הכל
Vortex_SA
אה ומשו אחרון, אלי הרון ואן דן ביוקן שדפקת לקראת סוף הסט היה אחת היציאות היותר טובות שלך בהחלט :) אני אהבתי, אחד הטראקים...

Shahar
quote:
Originally posted by Black Dragon
שחר רק שתדע לך שטיאסטו התחיל את הדרך שלו כשהוא ניגן מוזיקה שחורה ודאנס להיטים..


נו אז למה אתה לא מביא דיג'יי שינגן מוזיקה שחורה וימלא לך תרחבה לפני כל סט?
SPL
בקיצור אין ויכוח אם היו מנגנים קצת מוזיקה יותר כבדה אני לא מדבר על פיסכודל אני מדבר על אפליפטינג יכול להיות שהיינו רואים יותר אנשים ברחבה במיוחד שהיו חפירות בחוץ ושם היה עמוס
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 
Privacy Statement