|
ILTA Birthday Party @ VOX 15.09.2005 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by fusi
!אלי אל תשכח שהבטחת את שובה של התסרוקת
:eyes: |
אל תשכח את שובך!
ים זמן לא ראיתי אותך |
|
|
| Black Dragon |
כל מי שמגיע שיצור איתי קשר או ב
PM
או בפלאפון
0547521061 |
|
|
| Black Dragon |
| quote: | Originally posted by yaman
המון מזל טוב אני מקווה שזה 18 פללוס ונעשה מקסימום בשביל להגיע |
אגב יש משלחת לא קטנה מירושלים שבאה :)
משהו כמו 15 איש..
תגיע איתם |
|
|
| Ooza |
אחווה אלקטרונית
עוזה בפנים !!! |
|
|
| OREN |
| אלי\גיל תרשמו אותי +2 |
|
|
| Shahar |
טוב עידכון קטן
דברתי אישית עם דיג'יי ארוסיב (כבוד) והוא הבטיח לי לנגן חומר מרקיד
אני יודע שקשה לכם להאמין חח :eyes: |
|
|
| Black Dragon |
| quote: | Originally posted by OREN
אלי\גיל תרשמו אותי +2 |
תתקשר או תשלח
PM
עם שמות מלאים של שלושתיכם |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by Black Dragon
אגב יש משלחת לא קטנה מירושלים שבאה :)
משהו כמו 15 איש..
תגיע איתם |
תודה רבה אבל אני מאמין שאני ייצטרך לבטל אני מאוד מצטער אני פשוט עובד בחמישי שישי
תודה על המאמץ ומקווה שיהיה טוב
תהנו למי שהולך |
|
|
| luckystrike |
בעסה :(
הייתי בא אבל אני באילת מחמישי עד שבת ... |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by Shahar
טוב עידכון קטן
דברתי אישית עם דיג'יי ארוסיב (כבוד) והוא הבטיח לי לנגן חומר מרקיד
אני יודע שקשה לכם להאמין חח :eyes: |
שמע אתמול ניגנתי לאימא שלך...
רקדה אחושרמוטה
[Edit]
ותודה לחן, המוד האהוב, שהחזיר אותי לפורום |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
- arik
- Black Dragon
- FederalBI
- fusi
- Glenn-Holmes
- Haoman TraffiC
- Huge-A
- markfeldman
- Meltdown
- OREN
- princess cc
- Scorchio
- Segev
- Shahar
- sh33p
- shmuel flash
- Sm0keMachine
- SPL
- THE_BLUE_DRAGON
- UltraWave
- Vortex_SA
- yaman
- YoraY
:crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
|
|