return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 
ILTA Birthday Party @ VOX 15.09.2005 (pg. 6)
View this Thread in Original format
FederalBI
חברים שלי יצאו למסיבה אחרת ככה שלא יכולתי לבוא אף אחד לא רצה לבוא איתי.
לפי התגובות הרישוניות אני רואה שלא הפסדתי לא?
sh33p
quote:
Originally posted by OREN
קיצור כוס אמק לא הכניסו סתם בזבוז סטלה


בזבוז סטלה זה בקטנה
אצלי זה גם בזבוז משמרת בעבודה...
ובזבוז כסף על מוניות...
וגם פאדיחות עם החברים
אבל שטויות
FederalBI
אולי במקום לדבר ברמזים תספרו לי מה היה?
sh33p
quote:
Originally posted by FederalBI
אולי במקום לדבר ברמזים תספרו לי מה היה?


באנו, לא נתנו להכנס לאנשים מתחת לגיל 21
הלכנו
:]
Shahar
שמעו
באמת עשו בעיות כניסה
אבל הייתם צריכים לחכות ובסוף הייתם נכנסים

כל מקרה גיל ניסה לעשות הכל בשביל שתיכנסו והוא הכי התעצבן שם יותר מכולם כשהוא ראה מלא אנשים שלו בחוץ ושהם לא יכלו להיכנס
היה בעיה בכל העיסקה שגיל סגר עם הווקס..גיל בטח יכתוב טרד ויסביר הכל

בכל מקרה אילטה לא אשמים
הם באמת האמינו שיכניסו 18+ אבל כנראה זה לא התאים לאנשים מהווקס
וד"א גם הסלקטורית המעפנה קיבלה צעקות ממישו שם כשהוא ראה שהיא לא מכניסה בנאדם מבוגר כי אין לו ת"ז

נקווה שיהיו עוד הפקות ונראה את כולם שם
sh33p
quote:
Originally posted by Shahar
שמעו
באמת עשו בעיות כניסה
אבל הייתם צריכים לחכות ובסוף הייתם נכנסים

כל מקרה גיל ניסה לעשות הכל בשביל שתיכנסו והוא הכי התעצבן שם יותר מכולם כשהוא ראה מלא אנשים שלו בחוץ ושהם לא יכלו להיכנס
היה בעיה בכל העיסקה שגיל סגר עם הווקס..גיל בטח יכתוב טרד ויסביר הכל

בכל מקרה אילטה לא אשמים
הם באמת האמינו שיכניסו 18+ אבל כנראה זה לא התאים לאנשים מהווקס
וד"א גם הסלקטורית המעפנה קיבלה צעקות ממישו שם כשהוא ראה שהיא לא מכניסה בנאדם מבוגר כי אין לו ת"ז

נקווה שיהיו עוד הפקות ונראה את כולם שם


?לחכות
הייתי בכניסה מאיזה אחד וחצי עד שתיים וחצי
גם אם אחרי זה היה אפשר להכנס לא הייתי נכנס בשביל להיות שם שעה וחצי וללכת הביתה
בכל מקרה אני יודע שזה לא אשמתו של גיל
הוא יצא החוצה ודיבר איתי והסביר לי הכל
ככה שאני לא מאשים אף אחד...
YoraY
אילטה - תתביישו לכם, זה מה יש לי להגיד לכם.




זוועה מה שהלך שם




פעם הבאה שאתם מארגנים מסיבה תשקלו טוב איזה גילאים אתם צועקים להזמין.


למה זה לא בא ככה שאני אקדיש את יום חמישי בערב+שישי בוקר בישביל להגיע באוטובוסים שעלו לי 40 שקל, אני עדיין מחפש את הבחור שיחזיר לי תכסף הזה..... גיא? אולי אתה תישא באחריות אחרי שהתקשרתי אליך יותר מ5 פעמים במהלך הערב ועדיין מצאתי את עצמי בחוץ עד שגיל בא ב3 לפנות בוקר ושאל אותי למה אני מחכה וכששמע שאין לי לאן לחזור בשעה הזאת שיכנע את הסלקטורית שנזכרה לגלות מעט רחמים והכניסה אותי אחרי 3 שעות וחצי של יבוש טוטאלי. בשניה שאני רואה תפרוצה הזאת באזרחות אני מכניס בה כזאת מוחטה לעין - עד שהיא תשטוף את זה יהיה לה הרבה זמן לחשוב איך הרגשתי במהלך הערב. יצא לי כבר כל החשק למסיבה וברור שעוד לשלם עבורה, לפחות גיל הכניסתי חינם


עד כאן לגבי הכניסה, עכשיו לגבי רחבת אילטה
אני בקושי יכול לדעת מה הלך לפני שנכנסתי (3) אבל אני מניח שהדאיחה הייתה איטית. כלומר ששמואל עלה הייתה רחבה גדולה יחסית ועם השעות הצטמקה

יש לי רק משהו אחד להגיד בעניין הזה, אתם מתעסקים פה עם ישראליים ולא עם איזה קהל ענק מחו"ל... מה הם מבינים בקלאב טראנס...!? ועוד הטראקים היו כל כך באיכות גבוהה...... מה להם ולזה?? על מי אתם חושבים שאתם עושים רושם? זה קהל שלא מבין תמוזיקה הזאת עדיין - הוא תינוק בדיוק כמו שאנחנו היינו ששמענו בהתחחלה דרוּד-סאנדסטורם ולא טראקים של
MIKE




אתה לא יכול להאכיל תינוק בבשר לפני שהוא מעכל גרבר


קיצר יש לכם עוד כמה דברים ללמוד, עם כל הכבוד לסט באיכות גבוהה ומיקסים יפים....


ושוב תתבישו
sh33p
quote:
Originally posted by YoraY
אילטה - תתביישו לכם, זה מה יש לי להגיד לכם.




זוועה מה שהלך שם




פעם הבאה שאתם מארגנים מסיבה תשקלו טוב איזה גילאים אתם צועקים להזמין.


למה זה לא בא ככה שאני אקדיש את יום חמישי בערב+שישי בוקר בישביל להגיע באוטובוסים שעלו לי 40 שקל, אני עדיין מחפש את הבחור שיחזיר לי תכסף הזה..... גיא? אולי אתה תישא באחריות אחרי שהתקשרתי אליך יותר מ5 פעמים במהלך הערב ועדיין מצאתי את עצמי בחוץ עד שגיל בא ב3 לפנות בוקר ושאל אותי למה אני מחכה וכששמע שאין לי לאן לחזור בשעה הזאת שיכנע את הסלקטורית שנזכרה לגלות מעט רחמים והכניסה אותי אחרי 3 שעות וחצי של יבוש טוטאלי. בשניה שאני רואה תפרוצה הזאת באזרחות אני מכניס בה כזאת מוחטה לעין - עד שהיא תשטוף את זה יהיה לה הרבה זמן לחשוב איך הרגשתי במהלך הערב. יצא לי כבר כל החשק למסיבה וברור שעוד לשלם עבורה, לפחות גיל הכניסתי חינם


עד כאן לגבי הכניסה, עכשיו לגבי רחבת אילטה
אני בקושי יכול לדעת מה הלך לפני שנכנסתי (3) אבל אני מניח שהדאיחה הייתה איטית. כלומר ששמואל עלה הייתה רחבה גדולה יחסית ועם השעות הצטמקה

יש לי רק משהו אחד להגיד בעניין הזה, אתם מתעסקים פה עם ישראליים ולא עם איזה קהל ענק מחו"ל... מה הם מבינים בקלאב טראנס...!? ועוד הטראקים היו כל כך באיכות גבוהה...... מה להם ולזה?? על מי אתם חושבים שאתם עושים רושם? זה קהל שלא מבין תמוזיקה הזאת עדיין - הוא תינוק בדיוק כמו שאנחנו היינו ששמענו בהתחחלה דרוּד-סאנדסטורם ולא טראקים של
MIKE




אתה לא יכול להאכיל תינוק בבשר לפני שהוא מעכל גרבר


קיצר יש לכם עוד כמה דברים ללמוד, עם כל הכבוד לסט באיכות גבוהה ומיקסים יפים....


ושוב תתבישו


לפחות נכנסת...

תחשוב איזה בעיה הייתה לי שלאחד החברים שלי היה יום הולדת,
לא ידעתי מה להגיד לו
הייתי מזה בבאסה, אם הייתי בא לבד אז לא הייתי עושה מזה ביג דיל
?אבל הבאתי חברים בשביל מה?! לחכות בכניסה למועדון
cluBBer
אני לא מבין איפה אילטה בכל הסיפור הזה , חוץ מדי ג'יים
זה לא אמורה להיות הפקה שלהם?.
סלקטורים שלהם?
shmintz_mix
מצטער לשמוע שאנשים לא נכנסו...
מבחינתי היה טירוף אתמול
אחת המסיבות היותר טובות של כל התקופה האחרונה...
כל הכבוד לאילטה כל הכבוד לכולם!
נשמח לקבל TRACKLIST מהמבינים שבינינו אני לצערי לא תפקדי אתמול בזיהוי קטעים מלבד בודדים..
CU

shmintz_mix
לצעקן שכאן..שנכנס בסוף..
מסכים איתך שדברים כאלו לא צריכים לקרות וזה באמת בושה להזמין אנשים ולא להכניס אותם,
אבל הקהל שהיה אתמול היה דווקא כן איכותי וכן מבין ולפחות באולם השקט יותר הייתה את הנבחרת של האנשים שאולי הכי מבינים בטראנס בארץ
Shahar
quote:
Originally posted by sh33p
?לחכות
הייתי בכניסה מאיזה אחד וחצי עד שתיים וחצי
גם אם אחרי זה היה אפשר להכנס לא הייתי נכנס בשביל להיות שם שעה וחצי וללכת הביתה
בכל מקרה אני יודע שזה לא אשמתו של גיל
הוא יצא החוצה ודיבר איתי והסביר לי הכל
ככה שאני לא מאשים אף אחד...


אני חיכיתי איזה שעה בשביל לראות שמכניסים את חבר של איתי
ובסוף נכנסתי כדי לדבר עם גיל לראות מה עושים

אין מה לעשות לפעמים ככה זה
העיקר שהבנת שאילטה לא היו אשמים

quote:
Originally posted by YoraY
אילטה - תתביישו לכם, זה מה יש לי להגיד לכם.

זוועה מה שהלך שם

פעם הבאה שאתם מארגנים מסיבה תשקלו טוב איזה גילאים אתם צועקים להזמין.


מה יעני תלא מבין?
אילטה לא היו אשמים
הם היו בטוחים שיכניסו 18+ מה נראה לך הם פירסמו בכוונה 18+ כשהם ידעו שאנשים לא יוכלו להיכנס?
גיל לא עבד כזה קשה בשביל לראות את כולם בחוץ תאמין לי

צוות הווקס צריך להתבייש לא אילטה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 
Privacy Statement