|
ILTA Birthday Party @ VOX 15.09.2005 (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Vortex_SA |
היה מעפן, כן, הבאתי אנשים מהצפון הרחוק למסיבה הזאת במיוחד... ו...לא נתנו להם להכנס... אבל לא היה נורא הם הלכו למוסד ואח"כ ראיתי אותם שוב... בכל מקרה בפנים הרחבה היתה חצי ריקה, אלי כפרה עליך, כשמנגנים לך פסיכודל בחוץ אתה לא יכול להתעלם ולשים משהו בסדר פלוס, אתה חייב לתת פול גז ואולי אח"כ כשבאים אליך אנשים להחליש קצת אנרגיות, אני ניסיתי להביא בראש למה שנשאר ברחבה בעשרים דקות שהיו לי, אבל פחחח עשיתם צחוק כבר, כולם התקפלו לפסיכודל בחוץ, ובצדק, אנשים באים לחפור, לא להגיד "וואי איזה טראק יפה..." בכל מקרה זה נקודה אחת לשיפור שרציתי להעביר לכולם כי אתם חייבים להבין שכשאתם מנגנים במועדון אתם לא לבד אתם מתחרים ברחבות האחרות גם אם אתם מתעלמים מזה וגם אם לא... לא שמעתי את צח ואריק כל כך רק את אלי ממש שמעתי אבל זה בכלליות אני אומר כי בטראקים האחרונים שאלי שם דווקא היה דברים מסיביים יותר... חוץ מזה המקום הזה הפחיד אותי, ימבה מסוממים מפחידים זקנים... וכמה מסוממות שלא יודעות לזוז, אווירה מאוד מוזרה היתה שם... קיצר חבל... ומי ביקש את
the love i lost
?
כי שמתי את זה בסוף... |
|
|
| YoraY |
עכשיו קראתי את ההודעה של גיל
ואין משו שיותר הייתי רוצה לראות מהפוסט הזה
אפשר לומר שהרגעת אותי משמעותית, ציפיתי לתגובה כזאת ואנחנו מצפים לאירוע הבא
אנחנו איתכם עד הסוף
אני בטוח שלהבא אתם תילמדו תלקחים ותראו לנו מה באמת אתם שווים |
|
|
| Shahar |
אני חייב להעיר הערה חיובית
דיג'יי ארוסיב הצליח להשאיר אותי ער
אהבתי תסט של צח ושמואל
חזק ועצבנייי
אל תאמינו לצח אם הוא אומר שזה הסגנון שלו חחחחח
כל מקרה אני מקווה שכן :D
את אריק לא הספקתי לשמוע לצערי כי הייתי בחוץ
והתבאסתי רצח שלא הספקתי
מי שלא יודע אני תכלס באתי בשביל הסטים של אריק ואלי
והכי הרבה בשביל הסט של אריק
למה יש לו סגנון ממש כמו שאני מנגן ואני אוהב לשמוע אותו
ושוב סורי שראית אותי חוזר אחרי שכבר היית מחוץ לעמדה
אני עדיין מחכה לאילטה הבא לשמוע אותך :D
אם כבר הציעו פה הצעות ייעול
אנלא מבין למה אמרתם לאריק לנגן פרוגרסיב
אלי גם ככה ניגן ממש גבוהה
אז מה הבעיה אם אריק היה מנגן אפליפטינג כמו שהוא רגיל?
תכלס זה ביאס כי כל הצדדים היו נהנים יותר |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Shahar
שמע עזוב עכשיו שבאת ולא הכניסו אותך
לא אמרתי אתה אשם
אמרתי שאחרי שכבר לא נכנסת יכלת לנסות להיכנס עם אחד המבוגרים
אפילו שבתיכנון זה לא היה ככה.. |
מבין אותך...
ואלי לא האשמתי אותך ועכשיו אני גם לא מאשים אתכם. להבא אני יודע שהכל יהיה בסדר, מטעויות לומדים
Vortex_SA
אני ומזל ששמת את זה למה זה הדבר היחידי שהוציא אותי מהמכה שעצבנית שקיבלתי
זה קטע פצצה לדעתי והיה מאד מתאים לאירוע פשוט באמת כמו שאמרת ויפה ניתחת תמצב הרחבות של היום: שצריך להתחרות ברחבות האחרות ויש מה לשפר בעניין הזה |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by Shahar
אני חייב להעיר הערה חיובית
דיג'יי ארוסיב הצליח להשאיר אותי ער
אהבתי תסט של צח ושמואל
חזק ועצבנייי
אל תאמינו לצח אם הוא אומר שזה הסגנון שלו חחחחח
כל מקרה אני מקווה שכן :D
|
זה היה עוד בק 2 בק
אם היה לי סט לבד הייתי מפיל אותך |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Scorchio
זה היה עוד בק 2 בק
אם היה לי סט לבד הייתי מפיל אותך |
מפיל אותי על הספה הקרובה אולי :D |
|
|
| Black Dragon |
עלק צח מרדים..שחר אתה בטח לקחת כדור שינה במקום אקסטה :)
צח תותח והוא הראה לכם את זה
ואריק ניגן פרוגרסיב כי זה הסגנון שלו:)
לפעמים הוא מנגן יותר אפליפטינג..
אני גם מקווה שהאירוע הבא יהיה בלי מעורבות של ליין אחר והכניסה לשם תהיה באחריות מלאה שלנו.
ובאמת מסיבת פיצוי זה מה שמגיע לכם ואנחנו נדאג לזה
תודה על ההבנה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Black Dragon
עלק צח מרדים..שחר אתה בטח לקחת כדור שינה במקום אקסטה :)
צח תותח והוא הראה לכם את זה
ואריק ניגן פרוגרסיב כי זה הסגנון שלו:)
לפעמים הוא מנגן יותר אפליפטינג..
אני גם מקווה שהאירוע הבא יהיה בלי מעורבות של ליין אחר והכניסה לשם תהיה באחריות מלאה שלנו.
ובאמת מסיבת פיצוי זה מה שמגיע לכם ואנחנו נדאג לזה
תודה על ההבנה |
בקשר לצח אתמול הוא נתן סט בנזונה
אבל אני רגיל לסטים מרדימים שלו
ובקשר לאריק הוא בעצמו אמר שהוא מנגן פרוגרסיב רק כי אמרו לו
ושממש בא לו לנגן את
the morning after (the thrillseekers remix)
הוא הדיג'יי שאני הכי אוהב באילטה בגלל הסגנון
אל תקלקלו אותו :D
אולי בכל זאת אתה זה שלקח תאקסטה :D |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by YoraY
מבין אותך...
ואלי לא האשמתי אותך ועכשיו אני גם לא מאשים אתכם. להבא אני יודע שהכל יהיה בסדר, מטעויות לומדים
Vortex_SA
אני ומזל ששמת את זה למה זה הדבר היחידי שהוציא אותי מהמכה שעצבנית שקיבלתי
זה קטע פצצה לדעתי והיה מאד מתאים לאירוע פשוט באמת כמו שאמרת ויפה ניתחת תמצב הרחבות של היום: שצריך להתחרות ברחבות האחרות ויש מה לשפר בעניין הזה |
אם אתה זוכר גם הטראק אחרי
the love i lost
היה שלי... בכל מקרה את כולם הרצתי על 146 ביפיאם לראות אם אני יצליח למשוך אנשים לרחבה בכל זאת, למרות שכבר ברחו לי... |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
אם אתה זוכר גם הטראק אחרי
the love i lost
היה שלי... בכל מקרה את כולם הרצתי על 146 ביפיאם לראות אם אני יצליח למשוך אנשים לרחבה בכל זאת, למרות שכבר ברחו לי... |
לא זוכר יותר מדי מהטראק שאחרי אני זוכר שהוא היה סבבה
ושמתי לב למהירות, זה כבר היה מאוחר מדי האסטרטגיה הזאת, זה היה ניסיון מעניין בכל אופן... אבל הקהל כבר שפט למוות את הרחבה.
מההתחלה אחרי שמואל וצח, היו צריך לעלות את עוצמת הטראקים ולתת בראש...
גםםם אם זה אומר לשים הרבה קטעים מסחריים - גם.... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by YoraY
מההתחלה אחרי שמואל וצח, היו צריך לעלות את עוצמת הטראקים ולתת בראש...
גםםם אם זה אומר לשים הרבה קטעים מסחריים - גם.... |
תגיד תודה שצח לא ניגן לבד
צח תיודע שאני מת עליך :D |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by YoraY
מההתחלה אחרי שמואל וצח, היו צריך לעלות את עוצמת הטראקים ולתת בראש...
גםםם אם זה אומר לשים הרבה קטעים מסחריים - גם.... |
באמת היה חסר לי קצת רועי פלינר אתמול :whip: :whip:
אני חושב שאין מניעה ממשהיה אתמול לא שמעתי את שמואל וצח לצערי אבל אריק היה חייב להתחיל לפחות בפרוגרסיב אחריהם...מה גם אילטה יישמע כמו מסיבות עם ליין אפ שלא מתפתח נכון מוזיקלית כמו המסיבה של טיאסטו בניצנים?
משניסו לבנות היה נכון - אריק היה צריך לסיים גבוה יותר לדעתי
אבל סה"כ הוא ניגן טוב
משהפריע היה שהסאונד בחוץ היה ב-5 רמות טוב יותר מהסאונד בפנים...הפרוגרסיב היפהפה הפך לתערובת של סאונדים לא נעימה לאוזן האנושית באולם הפנימי בעל הסאונד המזוויע והגעתי למצב שבסט חופר של שגיא אני תקוע בלי דרייב כי קשה לי להנות כשכל קטע נשמע יותר מעוות מהשני - וכשאתה תקוע בלי שנכנסת למסיבה טוב עם הסגנון ששגיא היתווה אתה יודע שנגמר לך הערב ולא תוכל כנראה כבר לרקוד...כאילו שלא מספיק דברים גרועים בסצינה בארץ צריך להתמודד גם עם הסאונד הגרוע שיש בלא מעט מועדונים |
|
|
|
|