return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 
ILTA Birthday Party @ VOX 15.09.2005 (pg. 13)
View this Thread in Original format
Shahar
הלייין הזה נורא ידוע
חמישי בווקס זה שם בת"א
אבל כל האנשים העדיפו להיות בחוץ
גם הסאונד וגם המוזיקה היו יותר טובים בשבילם

תכלס זה מעצבן שמנגנים אפליפטינג או כל טראק עם ווקאל ולא שומעים כלום
בחוץ היו שומעים טוב רצח

בקיצור זה לא בעיה של היחצנים זה בגלל שבחוץ היה פסי
ובגלל שהאנשים שכן רצו לשמוע את מה שיש בפנים לא יכלו להיכנס
Koby
שחר..בכל יום אחר המועדון מתמלא גם בפנים וגם בחוץ!!
אנשים העדיפו לצאת החוצה אחריי שעלה די ג'יי שניגן מוסיקה שקטה יחסית ומן הסתם כולם רצו משהו יותר קצבי ויותר חזק אחריי הפרוג והאפליפט ובזמן שכן ניגנו את הסגנונות האלא הרוב כן היו בפנים ועדיין היה מעט מדיי אנשים..ולגבי הסאונד..זה אותו השיט בכל המועדונים בארץ..זה מספיק טוב לליינים של חוגרים שבאים רק לתפוס זיון ולא אכפת להם בכלל מהמוסיקה..במקרה שלנו זה לא מתאים וזה לא נראה טוב שאנשים מסתובבים עם אטמי אוזניים...
Shahar
quote:
Originally posted by Koby
שחר..בכל יום אחר המועדון מתמלא גם בפנים וגם בחוץ!!
אנשים העדיפו לצאת החוצה אחריי שעלה די ג'יי שניגן מוסיקה שקטה יחסית ומן הסתם כולם רצו משהו יותר קצבי ויותר חזק אחריי הפרוג והאפליפט ובזמן שכן ניגנו את הסגנונות האלא הרוב כן היו בפנים ועדיין היה מעט מדיי אנשים..ולגבי הסאונד..זה אותו השיט בכל המועדונים בארץ..זה מספיק טוב לליינים של חוגרים שבאים רק לתפוס זיון ולא אכפת להם בכלל מהמוסיקה..במקרה שלנו זה לא מתאים וזה לא נראה טוב שאנשים מסתובבים עם אטמי אוזניים...


בימים אחרים יש שם ליין של מוזיקה מסחרית אז זה מלא זה לא קשור
וביום חמישי האחרון לא היה שום מצב שהרוב היו בפנים
לא יודע מאיפה הבאת את זה
וכל בנאדם שרוצה לשמור על האוזנים מביא אטמים למסיבה לא משנה באיזה מועדון
Koby
quote:
Originally posted by Shahar
בימים אחרים יש שם ליין של מוזיקה מסחרית אז זה מלא זה לא קשור
וביום חמישי האחרון לא היה שום מצב שהרוב היו בפנים
לא יודע מאיפה הבאת את זה
וכל בנאדם שרוצה לשמור על האוזנים מביא אטמים למסיבה לא משנה באיזה מועדון


זה קשור כי זה בדיוק מה שאמרתי...
והרוב היה בפנים כששמואל ואלי ניגנו..אחריי זה כולם ברחו החוצה..
Glenn-Holmes
חמישי בווקס זה שם בתל אביב.... שחר זה היה שם כשהיה פאנטאסטיק...לא בטוח שזה המצב כרגע

לגבי הסאונד...המקום היחיד שהסאונד גרוע יותר הוא הדום


קובי כשאתה אומר שבכל יום אחר המועדון מתמלא גם מבפנים וגם מבחוץ על איזה נתונים אתה מסתמך? זה ממש לא המצב...
Shahar
quote:
Originally posted by Koby
זה קשור כי זה בדיוק מה שאמרתי...
והרוב היה בפנים כששמואל ואלי ניגנו..אחריי זה כולם ברחו החוצה..


אני הייתי שהם ניגנו ועדיין הרוב היה בחוץ

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
חמישי בווקס זה שם בתל אביב.... שחר זה היה שם כשהיה פאנטאסטיק...לא בטוח שזה המצב כרגע

לגבי הסאונד...המקום היחיד שהסאונד גרוע יותר הוא הדום


קובי כשאתה אומר שבכל יום אחר המועדון מתמלא גם מבפנים וגם מבחוץ על איזה נתונים אתה מסתמך? זה ממש לא המצב...


גם היום הווקס בחמישי מלא אנשים
ולא יודע על מה הוא מסתמך הוא סתם מדבר שטויות
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
גם היום הווקס בחמישי מלא אנשים


מה זה מלא...
הם ממש ממלאים את כל ה...חצר!

אם לזה אתה קורא מלא אז מה אני יגיד לך...
אפשר להכניס את כל הקהל הזה לשרון 12 ואולי אפשר יהיה להגיד שהשרון היה מלא...
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
מה זה מלא...
הם ממש ממלאים את כל ה...חצר!

אם לזה אתה קורא מלא אז מה אני יגיד לך...
אפשר להכניס את כל הקהל הזה לשרון 12 ואולי אפשר יהיה להגיד שהשרון היה מלא...


שמע אמרתי כבר איפשהו שאתה משחק אותה כל הזמן שומע רק מוזיקה אלקטרונית "איכותית" תמשיך לעשות דאווינים על אנשים אחרים פה לא עלי
הווקס ממלא את עצמו בימי חמישי
לא משנה אם זה בחצר או לא
הוא מצליח למלא אותו כי יש מספיק אנשים שרוצים לשמוע פסיי
חבל שאתה מתווכח עם זה למה הייתי שם כמה פעמים בחמישי והוא היה מלא
ואנשים אוהבים לשמוע פסיי ולא יעזור כלום
אז די
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
שמע אמרתי כבר איפשהו שאתה משחק אותה כל הזמן שומע רק מוזיקה אלקטרונית "איכותית" תמשיך לעשות דאווינים על אנשים אחרים פה לא עלי


תביא לי הוכחה אחת שאני משחק אותה כמו שאתה אומר
אתה מבלבל במוח
ואני לא מתכוון להכנס לויכוח
אני רוצה הוכחה שאני משחק אותה שומע רק מוזיקה אלקטרונית איכותית

כן אני שלא אכפת לא ללכת לשמוע את טיאסטו גם עם בני 15 בעוד שלך אדון שחר זה מציק

אני שכבר לא יוצא חודש לשרון כי אין לי זין לראות תאנשים שמשחקים אותה שהאוס מיוזיק זה הדבר הכי נעלה שיש וטראנס זה זבל

אני שבכל מקום זמן או שעה טוען (ואני מאמין שחיפוש בדפי כל פורום שאני כותב בו ימצא הוכחות לכך ) שכל מוזיקה שבאה ממקום אמיתי ועמוק ולא רק מנסיון ציני להרוויח כסף היא מוזיקה איכותית זה יכול להיות שחורה דראם אנ בייס פרוגרסיב טראנס גרוב אלקטרו פאנקי האוס רגאייי גאז קלאסית
משתגיד

אז עלי אתה אומר את זה?
הגזמת ועברת כל גבול בשטויות שאתה מוציא מעל דפי פורום זה עם הפוסט הזה שמשמיץ אותי בלי כל סיבה
ועל מה? על זה שאני טוען שהווקס לא מתמלא בימי חמישי? אז כן אני חוזר ואומר את זה
החצר מלאה וזהו האולם הפנימי ריק
כמה אנשים זה יוצא? 150? 200? זה כל משאמרתי
מפה ועד להגיד שאני משחק אותה שומע מוזיקה אלקטרונית איכותית? אני משחק אותה.? תתעשת בן אדם תתעשת ומהר
תנחת על הקרקע הזו שקוראים לה כדור הארץ
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
שמע אמרתי כבר איפשהו שאתה משחק אותה כל הזמן שומע רק מוזיקה אלקטרונית "איכותית" תמשיך לעשות דאווינים על אנשים אחרים פה לא עלי


תביא לי הוכחה אחת שאני משחק אותה כמו שאתה אומר
אתה מבלבל במוח
ואני לא מתכוון להכנס לויכוח
אני רוצה הוכחה שאני משחק אותה שומע רק מוזיקה אלקטרונית איכותית

כן אני שלא אכפת לא ללכת לשמוע את טיאסטו גם עם בני 15 בעוד שלך אדון שחר זה מציק

אני שכבר לא יוצא חודש לשרון כי אין לי זין לראות תאנשים שמשחקים אותה שהאוס מיוזיק זה הדבר הכי נעלה שיש וטראנס זה זבל

אני שבכל מקום זמן או שעה טוען (ואני מאמין שחיפוש בדפי כל פורום שאני כותב בו ימצא הוכחות לכך ) שכל מוזיקה שבאה ממקום אמיתי ועמוק ולא רק מנסיון ציני להרוויח כסף היא מוזיקה איכותית זה יכול להיות שחורה דראם אנ בייס פרוגרסיב טראנס גרוב אלקטרו פאנקי האוס רגאייי גאז קלאסית
משתגיד

אז עלי אתה אומר את זה?
הגזמת ועברת כל גבול בשטויות שאתה מוציא מעל דפי פורום זה עם הפוסט הזה שמשמיץ אותי בלי כל סיבה
ועל מה? על זה שאני טוען שהווקס לא מתמלא בימי חמישי? אז כן אני חוזר ואומר את זה
החצר מלאה וזהו האולם הפנימי ריק
כמה אנשים זה יוצא? 150? 200? זה כל משאמרתי
מפה ועד להגיד שאני משחק אותה שומע מוזיקה אלקטרונית איכותית? אני משחק אותה.? תתעשת בן אדם תתעשת ומהר
תנחת על הקרקע הזו שקוראים לה כדור הארץ

Black Dragon
טוב אילן אני רואה שהתעצבנת מאוד אז זה רשם פעמיים חח
שחר אתה לא מכיר את אילן כל כך והוא כן שומע מוזיקה איכותית, דבר שני..כל אחד יכול לשמוע מה שבא לו ומוזיקה איכותית מוגדרת ע"י כל אחד בדרך שלו.

הווקס בימי חמישי לא מלא ותאכלס יש שם בערך 200 איש..חמישי שעבר המקום הכיל 450 איש כולל הפנים שזה בזכותנו אפשר להגיד, למרות שהרבה עדיין היו בחוץ.

אני מתחבר לאילן בקטע של הטראנס כי בתאכלס אין בארץ סצינה בשביל זה אולי אצל הנוער שהם באמת כיולים להעלות את זה בשנים הבאות חזרה למיין סטרים אבל כרגע הסצינה בכלל לא משהו.

בכל אופן ההפקות האלה ימשיכו להתקיים והניהול יהיה יותר טוב ומפעם לפעם תראו שההצלחה רק תגדל.

חכו בהמשך :)
Meltdown
אילן, אוהב את התגובות שלך, ולגבי השרון 12, כבר בקושי מגיעים לשם אנשים, כבר היו פעמים, שהיו שם אולי 50 איש
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 
Privacy Statement