|
ILTA Birthday Party @ VOX 15.09.2005 (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by shmintz_mix
לצעקן שכאן..שנכנס בסוף..
מסכים איתך שדברים כאלו לא צריכים לקרות וזה באמת בושה להזמין אנשים ולא להכניס אותם,
אבל הקהל שהיה אתמול היה דווקא כן איכותי וכן מבין ולפחות באולם השקט יותר הייתה את הנבחרת של האנשים שאולי הכי מבינים בטראנס בארץ |
ההיא שהייתה איתכם נראית מוכרת רצצצח
היא בדוק הייתה בשרון12 פעם |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Shahar
אני חיכיתי איזה שעה בשביל לראות שמכניסים את חבר של איתי
ובסוף נכנסתי כדי לדבר עם גיל לראות מה עושים
אין מה לעשות לפעמים ככה זה
העיקר שהבנת שאילטה לא היו אשמים
מה יעני תלא מבין?
אילטה לא היו אשמים
הם היו בטוחים שיכניסו 18+ מה נראה לך הם פירסמו בכוונה 18+ כשהם ידעו שאנשים לא יוכלו להיכנס?
גיל לא עבד כזה קשה בשביל לראות את כולם בחוץ תאמין לי
צוות הווקס צריך להתבייש לא אילטה |
סליחה אחי אבל אין דבר כזה לא אשמים..... מה מדובר בילדים!? הלו אנשים מבוגרים סוגרים בנייהם דברים ותאמין לי שלא צריך להיות כזה אידיוט כדי להבין שההסכם היה 21+ צריך להיות אידיוט כדי להזמין 18+ כשמודעים לסיכון שבזה, ובבקשה אל תגיד שהם היו בטוחים שיכניסו 18+ הסלקיציה היית מאד מאד נוקבת, אי אפשר להיות לא בטוחים בדברים כאלה,
אילטה - אתםםם אתםםם לא לא הווקס אתםםם אשמים וחלס בילבולי זין עדיף תהיו בוגרים ותודו באשמה מאשר להתחבות מאחורי המסכים ולא לכתוב מילה
ב3 תוים יכולתם למנוע הרבה בלאגן ואי נעימויות!
"2" "1" "+"
כשגיל ניגש לאחד הסלקטורים ואמר לו שמע תכניס לי את זה ואת זה כי ככה וככה הסלקטור אמר לו - חבוב, סיכמנו 21 נקודה
shmintz_mix
קהל איכותי? - סליחה על איזה קהל תמדבר? זה שרוקן תרחבה אחרי 2 טראקים של אקסטרו או זה שהיה ברחבת הפסיי....?
זה בסדר אני מבין תנקודה שלך...... עדיין היה מגעיל ויש להם סיבה להתבייש. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by YoraY
סליחה אחי אבל אין דבר כזה לא אשמים..... מה מדובר בילדים!? הלו אנשים מבוגרים סוגרים בנייהם דברים ותאמין לי שלא צריך להיות כזה אידיוט כדי להבין שההסכם היה 21+ צריך להיות אידיוט כדי להזמין 18+ כשמודעים לסיכון שבזה
אילטה - אתםםם אתםםם לא לא הווקס אתםםם אשמים וחלס בילבולי זין עדיף תהיו בוגרים ותודו באשמה מאשר להתחבות מאחורי המסכים ולא לכתוב מילה
ב3 תוים יכולתם למנוע הרבה בלאגן ואי נעימויות!
"2" "1" "+"
כשגיל ניגש לאחד הסלקטורים ואמר לו שמע תכניס לי את זה ואת זה כי ככה וככה הסלקטור אמר לו - חבוב, סיכמנו 21 נקודה
shmintz_mix
קהל איכותי? - סליחה על איזה קהל תמדבר? זה שרוקן תרחבה אחרי 2 טראקים של אקסטרו או זה שהיה ברחבת הפסיי....?
זה בסדר אני מבין תנקודה שלך...... עדיין היה מגעיל ויש להם סיבה להתבייש. |
וואלה שמע גיל היה אחראי למסיבה אני רציתי שהוא יסביר לכם הכל אבל אני רואה אתה לא הבנת מה קרה אז אני יסביר לך למה חבל אתה סתם מדבר פה
גיל סיכם איתם שיכניסו 18
כשהוא בא וראה שזה לא הולך הוא דיבר עם מי שסגר איתו
ואמרו לו שהם מסכימים לעשות לו טובה ולהכניס 21+ במקום 23+...ובגלל זה שמעת שאמרו לו שהם סיכמו 21..
אני מכיר את גיל ואלי הרבה זמן ואני אומר לך בדוק
הם לא שיקרו לאף אחד ולא ישקרו
כשהם יודעים שיש בעיה עם איזה גיל הם אומרים מראש כי הם יודעים שמתחת לגיל הזה לא יכנסו..זה לא שיוצא לגיל משו מזה שאתה בא ולא נכנס
הוא לא מרוויח מזה כלום
אין לו אינטרס להגיד לך שזה 18+ אם הוא יודע שזה 21 |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Shahar
וואלה שמע גיל היה אחראי למסיבה אני רציתי שהוא יסביר לכם הכל אבל אני רואה אתה לא הבנת מה קרה אז אני יסביר לך למה חבל אתה סתם מדבר פה
גיל סיכם איתם שיכניסו 18
כשהוא בא וראה שזה לא הולך הוא דיבר עם מי שסגר איתו
ואמרו לו שהם מסכימים לעשות לו טובה ולהכניס 21+ במקום 23+...ובגלל זה שמעת שאמרו לו שהם סיכמו 21..
אני מכיר את גיל ואלי הרבה זמן ואני אומר לך בדוק
הם לא שיקרו לאף אחד ולא ישקרו
כשהם יודעים שיש בעיה עם איזה גיל הם אומרים מראש כי הם יודעים שמתחת לגיל הזה לא יכנסו..זה לא שיוצא לגיל משו מזה שאתה בא ולא נכנס
הוא לא מרוויח מזה כלום
אין לו אינטרס להגיד לך שזה 18+ אם הוא יודע שזה 21 |
אם ככה...
אז שפעם הבאה תדעו עם מי אתם סוגרים עסק מה אני אגיד לך
סיכם 18 וקיבל 23...
עשו לו טובההההה שהכניסו 21
איך 18 איךךך איךךךךךךךךךךךךךך איךךך.....
משהו פה מוזר... אולי פעם הבאה תסכמו דברים על נייר וגם תוכלו להרים אותם בבית המשפט אחר כך
וסליחה.. עם כל הכבוד לגיל שנתן תנשמה שלו שם וראו את זה... כשהוא קיבל תתשובה 21+ ולא כמסוכם התגובה הייתה מאד שקטה וחסרת עונים.
במקום שזה ישמע משהו בסיגנון
"אבל סיכמנו 18!@$!@ אתה אמרת לי 18 למה שיקרת לנו יבן בן של זונההה!!@$$$$$"
זה היה נראה כמו
"יואו איזו טעות עשינו... :\ - אולי תעשה לי טובה בכל זאת תכניס לי את אלה שבאו בכל מקרה." |
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by YoraY
משהו פה מוזר... אולי פעם הבאה תסכמו דברים על נייר וגם תוכלו להרים אותם בבית המשפט אחר כך
|
לפי מה שגיל אמר לי אתמול, הם רוצים להגיש תביעה נגד הבעלים |
|
|
| YuVaL |
שמע שחר.. אני דיי מצודד פה את יורי..
שאתה מגיע למסיבה.. ואתה יודע שבפלייר ובכל הפרסומים שהיו מפרסמים לך גיל ורשום לך במפורש
18+
אז אתה מבין שאתה בא ל18+
שאתה שומע מהמארגנים של המסיבה שאם אתה בן 18 יכניסו אותך, ואז אתה מגיע למסיבה.. אחרי שבזבזת כסף על נסיעות+שתיה+לא יודע מה שכל אחד עושה שם לפני... זה לא הולך ככה.. שאתה מסכם עם בעלי מועדון על גיל מסויים ואחרי זה בכניסה הם זורקים עליך זיין אחד גדול.. ואומרים לך רק 21+ ?? מזה הדבר הזה?.. זה ארגון אחי?.. בתאכלס
אם אתה סוגר אירוע במועדון בסדר גודל כזה.. שהוא נחשב לאחד המועדונים הכי מכובדים כיום בסצינה התל אביבית.. אתה צריך לבוא מוכן מראש ולדעת את כל הפרטים על לפריט היסודי אלמנטרי הכי קטן שיש..
אני רואה לפי התגובות של האנשים איך הם התבאסו.. מסכנים אנשים הביאו את חברים שלהם, ובאמת אין לי ספק שהיו שם האנשים הכי איכותיים שיש.. כי מי כמונו רוצים מסיבות כאלה (שכן ירבו) עם מוסיקה איכותית סוף סוף.. ובסוף הם מקבלים זיין לפנים בגלל חוסר ארגון..
אז אתה לא יכול להפיל פה את כל האחריות על בעלי הווקס.. ברור שחלק נכבד מהאשמה ילך אליהם.. אבל הצוות של אילטה לא יכול לצאת נקי מזה שהיו אנשים בכניסה שחיכו וציפו והגיעו למסיבה ובסוף אמרו להם אין מצב שאתם נכנסים...
תשים את עצמך במקומם ואני בטוח שאתה היית רותח מזעם.. בייחוד שאתה עוד בא עם חברים, ולא שנדבר איזה פדיחות ואי נעימות אחרי זה זה יוצר עם החבר'ה שלך...
קצת חומר למחשבה.. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by YoraY
אם ככה...
אז שפעם הבאה תדעו עם מי אתם סוגרים עסק מה אני אגיד לך
סיכם 18 וקיבל 23...
עשו לו טובההההה שהכניסו 21
איך 18 איךךך איךךךךךךךךךךךךךך איךךך.....
משהו פה מוזר... אולי פעם הבאה תסכמו דברים על נייר וגם תוכלו להרים אותם בבית המשפט אחר כך
וסליחה.. עם כל הכבוד לגיל שנתן תנשמה שלו שם וראו את זה... כשהוא קיבל תתשובה 21+ ולא כמסוכם התגובה הייתה מאד שקטה וחסרת עונים.
במקום שזה ישמע משהו בסיגנון
"אבל סיכמנו 18!@$!@ אתה אמרת לי 18 למה שיקרת לנו יבן בן של זונההה!!@$$$$$"
זה היה נראה כמו
"יואו איזו טעות עשינו... :\ - אולי תעשה לי טובה בכל זאת תכניס לי את אלה שבאו בכל מקרה." |
בוא אני יגיד לך ככה
אני באתי הרבה לפניך
ראיתי את גיל רב שם עם אנשים
מתווכח
מה נראה לך אתם חיכיתם בחוץ וגיל היה בפנים ורקד? :whip:
הוא כל הזמן דיבר עם אנשים ודאג לכם
ואם היית בסוף הלילה כשגיל יצא החוצה וישב בבורקס איתנו היית מבין על מה אני מדבר
אם אתה חושב שאתה סבלת תאמין לי אתה לא מבין מה הוא הרגיש |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Shahar
בוא אני יגיד לך ככה
אני באתי הרבה לפניך
ראיתי את גיל רב שם עם אנשים
מתווכח
מה נראה לך אתם חיכיתם בחוץ וגיל היה בפנים ורקד? :whip:
הוא כל הזמן דיבר עם אנשים ודאג לכם
ואם היית בסוף הלילה כשגיל יצא החוצה וישב בבורקס איתנו היית מבין על מה אני מדבר
אם אתה חושב שאתה סבלת תאמין לי אתה לא מבין מה הוא הרגיש |
שחר, לא נראה לי שיורי פה מפיל את האשמה על גיל...
הוא מפיל את האשמה על הארגון הכושל, אני בטוח שלא רק גיל אחראי על זה.. יש עוד הרבה גורמים פה.. ואין לי ספק שגיל נתן את ה-120% כדי שכולם יוכלו להכנס... |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by sh33p
לפי מה שגיל אמר לי אתמול, הם רוצים להגיש תביעה נגד הבעלים |
אני אשמח לראות שוב תסלקטורים הפעם בלי 3 שחקני פוטבול מהצד כדי שאני אוכל להקדיש תיריקה הירוקה שאני חייב להם לפנים |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Shahar
בוא אני יגיד לך ככה
אני באתי הרבה לפניך
ראיתי את גיל רב שם עם אנשים
מתווכח
מה נראה לך אתם חיכיתם בחוץ וגיל היה בפנים ורקד? :whip:
הוא כל הזמן דיבר עם אנשים ודאג לכם
ואם היית בסוף הלילה כשגיל יצא החוצה וישב בבורקס איתנו היית מבין על מה אני מדבר
אם אתה חושב שאתה סבלת תאמין לי אתה לא מבין מה הוא הרגיש |
"וסליחה.. עם כל הכבוד לגיל שנתן תנשמה שלו שם וראו את זה..."
תאמין לי שאני יודע מה הוא הרגיש... ראיתי את זה
ועדיף שלא תדע מה אני הרגשתי... גם אני לא הייתי במצב כזה יציב
כולם עושים לי פה - תגיד תודה שנכנסת..... מה תודה... כמו כלב חיכיתי בחוץ מהבושה שאין לי איך לחזור סעמקערס
הלוואי ולא הייתי נכנס ובמקום זה הייתי בדרך הביתה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by YuVaL
שמע שחר.. אני דיי מצודד פה את יורי..
שאתה מגיע למסיבה.. ואתה יודע שבפלייר ובכל הפרסומים שהיו מפרסמים לך גיל ורשום לך במפורש
18+
אז אתה מבין שאתה בא ל18+
שאתה שומע מהמארגנים של המסיבה שאם אתה בן 18 יכניסו אותך, ואז אתה מגיע למסיבה.. אחרי שבזבזת כסף על נסיעות+שתיה+לא יודע מה שכל אחד עושה שם לפני... זה לא הולך ככה.. שאתה מסכם עם בעלי מועדון על גיל מסויים ואחרי זה בכניסה הם זורקים עליך זיין אחד גדול.. ואומרים לך רק 21+ ?? מזה הדבר הזה?.. זה ארגון אחי?.. בתאכלס
אם אתה סוגר אירוע במועדון בסדר גודל כזה.. שהוא נחשב לאחד המועדונים הכי מכובדים כיום בסצינה התל אביבית.. אתה צריך לבוא מוכן מראש ולדעת את כל הפרטים על לפריט היסודי אלמנטרי הכי קטן שיש..
אני רואה לפי התגובות של האנשים איך הם התבאסו.. מסכנים אנשים הביאו את חברים שלהם, ובאמת אין לי ספק שהיו שם האנשים הכי איכותיים שיש.. כי מי כמונו רוצים מסיבות כאלה (שכן ירבו) עם מוסיקה איכותית סוף סוף.. ובסוף הם מקבלים זיין לפנים בגלל חוסר ארגון..
אז אתה לא יכול להפיל פה את כל האחריות על בעלי הווקס.. ברור שחלק נכבד מהאשמה ילך אליהם.. אבל הצוות של אילטה לא יכול לצאת נקי מזה שהיו אנשים בכניסה שחיכו וציפו והגיעו למסיבה ובסוף אמרו להם אין מצב שאתם נכנסים...
תשים את עצמך במקומם ואני בטוח שאתה היית רותח מזעם.. בייחוד שאתה עוד בא עם חברים, ולא שנדבר איזה פדיחות ואי נעימות אחרי זה זה יוצר עם החבר'ה שלך...
קצת חומר למחשבה.. |
שמע כל מה שאמרת סבבה
תרואה שאנלא בא ומזלזל במה שאומרים
וואלה נכון פירסמו 18+ הם ציפו להיכנס
אני באתי עם איתי וראינו שאומרים שזה 21 גם אנחנו היינו בהלם
ותדע לך גיל היה יותר בהלם
שוב אני אומר לך
גיל פירסם 18+ כי ככה הם סגרו
עד היום כל פעם שגיל סגר גילאים תמיד הוא קיבל מה שהבטיחו
אז הפעם הצוות של הווקס חירטטו ויצא ככה
זה לא שגיל אשם או גיל שיקר
גיל רשם מה שהוא סיכם
הוא לא יכול להתחייב שהווקס יקיימו
למרות שזה נשמע הכי הגיוני שאם סגרו עיסקה זה מה יהיה
בכל מקרה כמו שאמרת גיל עשה 120% כדי שכולם יכנסו
ואני יכול להגיד לך שבסוף שישבנו בבורקס הוא היה עצבני רצח ולא הקשיב בכלל למה שאמרנו לו כדי להרגיע אותו
והוא התבאס רצח על זה שהוא הביא מלא אנשים ולא יכל לעזור להם
ועל זה שאנשים באו לחגוג יומולדת ולא נכנסו
ושוב כמה שאנשים פה התבאסו
גיל התבאס עוד יותר
כי אנשים פה התאמצו אולי להגיע
אבל גיל התאמץ וקרע תתחת כדי שיבוא עוד בנאדם ועוד בנאדם
תחשוב מה ההרגשה שלו |
|
|
| FederalBI |
| במקום כל הוויכוח אולי תבוא תגובה רישמית של מישהו מצוות אילטה? |
|
|
|
|