|
ILTA Birthday Party @ VOX 15.09.2005 (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Black Dragon |
הנה הודעה שחיכיתם לה...
אז זה מתחיל ככה.. קודם כל תעזבו את גיל רגע אני מדבר בשם שנינו ואילטה ומה שלא תרצו.
סגרנו עם הווקס או יותר נכון אני סגרתי עם הווקס שיהיה 21+.
ליין הטראנס הקבוע שלהם הוא 23+ אז גם איתו סגרתי שיכנסו 21 כי אנחנו עשינו הפקה משותפת.
מה שכן גם סיכמתי איתם זה שאני מכניס לא כמות גדולה מדיי של פחות מבני 21
אז לכן אני רשמתי לך יוראי שתבוא כי סך הכל האנשים שפה באים יחסית בבודדים אז אתם לא כמוך כזו גדולה
מה שכן היה בילבול ביני ובין גיל אבל זה ביני ובינו
היו אנשים גם שאמרתי להם שאני לא מבטיח להם שהם יכנסו כי לא אני אחראי על הסלקציה.
כמו שמישהו אמר כאן אז אנחנו היינו אחראים על הדיג'ייז..ועל הרשימות לאירוע.
סלקציה וכל זה כבר שייך לליין של הטראנס כי סך הכל הקהל שלהם הוא גדול יותר והם לא יכולים להרשות לעצמם להכניס קהל קטן מדיי.
אני רוצה להגיד לך יוראי שזכותך לחשוב ככה, אני יודע שבאת עם ציפיות גבוהות והאמת שגם אנחנו, אם זה היה בשליטה מלאה שלנו, אם ההפקה היתה שלנו לגמרי לא היתה בעיה עם בן אדם אחד.
אל תשכחו שהמטרה היתה לארגן מסיבה של מוזיקה אלקטרונית מצויינת אוקי?
ולהכניס כמה שיותר קהל למסיבה שכזו ואתם יודעים שאתם הקהל שהאידיאלי למסיבות האלה.
אז מה שקרה עם הסלקציה היתה פדיחה עם המקום
לפי מה שהבנתי מגיל הוא באמת נלחם להכניס את כולם והוא גם רב עם האנשים של הווקס שם, אבל הוא לא ידע שהריב הזה גם גרם לאנשים בני 21 ומעלה לא להכנס..חברים שלי מירושלים שהגיעו נכנסו חצי והחצי השני נשארו בחוץ...
אני יודע שזה היה בלאן שלם ומי שרוצה להוציא את זה עלינו שיעשה את זה אני לא יכול להכריח אף אחד..
אני יודע שהקהל שהיה בפנים כן נהנה והלוואי והייתי רואה את כל מי שהיה בחוץ, בתוך המסיבה וגם נהנה.
אני רוצה להפנות רק את את תשומת לבכם מקור העיקרי של הבעיה, שיתוף של שתי הפקות עם הפרשי גילאים.
זה לא שלא רצינו שתגיעו או משהו כזה.
כמו שאמרתי חלק קטן של 18 19 ו20 נכנסו וזה כי גם דיברתי עם אנשים שם וגם גיל נלחם על זה.
אני אוהב את כולכם, אתם יודעים שהפורום הזה חשוב לי ואתם חשובים לנו
אנחנו מצטערים על כל הבלאגן והאי נעימות, אני יודע מה עברתם , שמעתי ממכם ואם לא ממכם מחברים קרובים מאוד שלי שגם עשו להם בעיות.
חוץ מכל העניין של הסלקציה, כן הגיע קהל איכותי וקהל שאוהב את המוזיקה וזו היתה המטרה של האירוע הזה.
האמת יש לנו צורך לפצות אתכם אז אני וגיל חושבים על משהו
מגיע לכם פיצוי אין ספק
Sorry Again..
שלכם,
אלי. |
|
|
| OREN |
וואלה זה כבר פעם שניה שיש איזה פאלטה עם המועדונים גם בסו היה איזה משהו כנראה שלא שמים על אילטה זין !!
פעם הבאה אני יחשוב טוב אם לבוא למסיבות שלכם
מה אני צריך שחברים שלי יתחילו להסתלבט עלי |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Shahar
ויוראי
לבוא ולהגיד "שלום אפשר להיכנס" זה לא כזה טוב
צריך לבוא בסבבה לעמוד מול הסלקטור כאילו אתה מחכה שהוא יגיד למאבטח לבדוק אותך..
ושוב הסלקטורית הייתה דפוקה ועובדה שהאהבל ההוא שדיבר עם גילי צעק עליה כשהוא ראה שהיא ביקשה ת"ז ממישו שנראה בן איזה 30
וכמו שירון אמר
אני חושב שב 2 כשהם ראו שהמועדון לא כזה מלא הם התחילו להכניס
ומתי אתה נכנסת לא ראיתי אותך בכלל |
שחר כפרה עליך זה לא עבד ככה שם... - וידעתי שזה יהיה בעייתי לכן בכלל לא ניסיתי...
תאמין לי לאומן 17 ולהרבה מועדונים אני נכנס תמיד חלק יענו אין מה לדבר 5
דקות זה מעל ומעבר...
כאן הם סתם היו עקשנים - תשמע גם אם הייתי יודע שזה הולך להיות ככה
(ז"א 23 ע"פ המראה 21 ע"פ ת.ז)
בכלל לא הייתי מתקרב כאילו...אתם לא רוצים לא צריך אל תעשו טובה |
|
|
| sh33p |
חח
אז אני מבין מההודעה של אלי שהכניסה ל18+ בכלל לא הייתה מובטחת
לפחות היית רושם את זה
ואת השיקול אם להגיע או לא הייתי עושה בעצמי
אלי כל הכבוד לך שהכנסת קהל שגילו נמוך מ21
אבל שאני קראתי לך בכניסה אתה הסתכלת עליי, שמת עליי זין הסתובבת וחזרת לרקוד בפנים
אם לא הייתי רואה את אילן ומבקש ממנו לקרוא לגיל
הייתי יכול לעמוד שם עד הבוקר בלי שמישהו היה שם לב אליי
מזל שגיל יצא והסביר לי ולחברים שלי מה קרה
לפחות הייתם שמים בן אדם בכניסה שיסביר לאנשים מה הולך
במקום זה הייתי צריך להתקשר לגיל 5 פעם
.................
להבא תודיעו לנו על איזה גילאים באמת חתמתם על הנייר, בלי הסכמים בעל פה
או שלהבא אני פשוט לא אגיע, ולא מהסיבה שאני לא ירצה
אלא בגלל שלא יהיה לי עם מי להגיע
כי אני לא בטוח שחברים שלי ירצו לעבור את החרא הזה עוד פעם |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by OREN
וואלה זה כבר פעם שניה שיש איזה פאלטה עם המועדונים גם בסו היה איזה משהו כנראה שלא שמים על אילטה זין !!
פעם הבאה אני יחשוב טוב אם לבוא למסיבות שלכם
מה אני צריך שחברים שלי יתחילו להסתלבט עלי |
תכלס תמדבר שטויות
למה תאיומים האלה אתה צריך להגיד לאנשים מהווקס לא לאלי
| quote: | Originally posted by YoraY
שחר כפרה עליך זה לא עבד ככה שם... - וידעתי שזה יהיה בעייתי לכן בכלל לא ניסיתי...
תאמין לי לאומן 17 ולהרבה מועדונים אני נכנס תמיד חלק יענו אין מה לדבר 5
דקות זה מעל ומעבר...
כאן הם סתם היו עקשנים - תשמע גם אם הייתי יודע שזה הולך להיות ככה
(ז"א 23 ע"פ המראה 21 ע"פ ת.ז)
בכלל לא הייתי מתקרב כאילו...אתם לא רוצים לא צריך אל תעשו טובה |
אם היית נראה בן 21 היית נכנס בלי ת"ז
אני נכנסתי בלי ת"ז
פשוט גילי מירושלים הראה להם את חברים שלו
ואמר שאני ביניהם
והכניסו
היית צריך להיכנס עם יגאל ומארק והיית עובר בלי בעיה
או עם ירון הסייבר
היו הרבה מבוגרים שנכנסו
פשוט אנשים שיש להם בעית גיל היו צריכים להיכנס איתם וזהו |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by sh33p
חח
אז אני מבין מההודעה של אלי שהכניסה ל18+ בכלל לא הייתה מובטחת
לפחות היית רושם את זה
ואת השיקול אם להגיע או לא הייתי עושה בעצמי
אלי כל הכבוד לך שהכנסת קהל שגילו נמוך מ21
אבל שאני קראתי לך בכניסה אתה הסתכלת עליי, שמת עליי זין הסתובבת וחזרת לרקוד בפנים
אם לא הייתי רואה את אילן ומבקש ממנו לקרוא לגיל
הייתי יכול לעמוד שם עד הבוקר בלי שמישהו היה שם לב אליי
מזל שגיל יצא והסביר לי ולחברים שלי מה קרה
לפחות הייתם שמים בן אדם בכניסה שיסביר לאנשים מה הולך
במקום זה הייתי צריך להתקשר לגיל 5 פעם
.................
להבא תודיעו לנו על איזה גילאים באמת חתמתם על הנייר, בלי הסכמים בעל פה
או שלהבא אני פשוט לא אגיע, ולא מהסיבה שאני לא ירצה
אלא בגלל שלא יהיה לי עם מי להגיע
כי אני לא בטוח שחברים שלי ירצו לעבור את החרא הזה עוד פעם |
שמע
לא משנה מה אתה הולך לספר
אנלא מאמין שאלי עשה כזה דבר
אלי לא בנאדם שישים זין על קהל שלו
אולי הוא הסתכל עליך ואז הסתובב והלך לבדוק איך לעזור לך
או שהוא חשב שאתה סתם אחד ששמע תשם שלו והתחיל לצעוק אלי אלי..
אם הוא באמת נכנס לרקוד אז זה בגלל שהוא לא חשב שאתה מהפורום ובטח חשב שאתה איזה אחד ששמע תשם שלו ורוצה לשגע אותו כדי להיכנס |
|
|
| Scorchio |
אני יכול להגיד לכם שלא רק מי שבן 18 עבר סבל
אני אישית ירדתי מהעמדה כמה פעמים באמצע הסט (!) בשביל לצאת החוצה ולהכניס חברים שלי שהם בני 20.
ומי שכתב פה שהסלקטור אמר לגיל "סיכמנו 21" זה לא הכוונה שגיל והסלקטור סגרו 21 אלא שאילן שאחראי על הווקס סגר את זה עם הסלקטורים. |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
מאיפה להתחיל בכלל?
שנה שלמה אני קורע את התחת ומשקיע פה בארץ המסריחה והנאצית שלנו
בשביל לפתח פה סוף סוף משהו טוב!
עברה שנה והגיע הזמן לחגוג את ההשקעה.
אז מארגנים מסיבה סוגרים כל מה שצריך ויוצאים לדרך...
משקיעים כל מה שרק אפשר ומבטיחים ערב בלתי נשכח!
הערב מגיע אני בקושי נושם מרוב התרגשות, לחץ, חוסר שעות שינה, חוסר בתזונה.
באים סוף סוף למקום.
מתחילים פתיחת שערים אנשים באים הולכים לפתוח את השער.
המנהל בא רואה אומר לי מזה הקהל הזה הוא שלכם?
אני אומר לו שכן
או אומר אין דבר כזה אני לא מכניס אותם הם ילדים
אני אומר לו מזאת אומרת לא מכניס סיכמנו וסגרנו מ18 נכנס
הוא אומר לא אני לא מכניס קהל כזה למועדון שלי הגיל הכי קטן שאני יכול להכניס זה מ-21 ומעלה וזה מה שסגרתי עם אלי!
אני כמובן בהלם טוטלי!!!
צועק ומתווכח על זה וללא שום הצלחה!
אנשים אומרים לי להכניס אותם ואני לא יכול לעשות כלום
אנשים מתקשרים אלי ואני מבקש שימתינו קצת בשביל שאני יסדר הכל.
אני מנסה לסדר את הכניסה במשך כלכך הרבה זמן
ולא מבין בכלל מזה הזין הזה ומה פתאום הם עושים דבר כזה!!!
אני ממשיך וממשיך וללא שום כלום!
פה ושם אפשרו לי להכניס אחד\שניים וגם זה בתור הטובה הכי גדולה בעולם עכשיו עשינו לך.
חוצפנים נאצים!
בקיצר זה ממשיך וממשיך ואנשים צועקים עלי למרות שאני לא יכול לעשות כלום
ואני ממשיך וממשיך לסדר את הכניסה וכלום פשוט כלום הם בשלהם ולא יעזור כלום!
אני מספיק בכל הערב להיות אולי 10 דקות בפנים
וזה גם היה רק בשביל לחפש את האחראים.
ככה שיוצא מזה שאני הייתי בחוץ בפנים של השערים
יותר מאלו שהיו מחוץ לשערים...
בקיצר גם לא היה לי כסף עלי אפילו לא ש"ח בודד מפני שכל מה שהיה לי השקעתי בערב הזה!!!
ככה שרציתי ללכת הבייתה והייתי עם התיק הגדול השחור שלי עלי אבל לא היה לי איך ללכת.
אז כבר בשעה איזה 3 נראה לי פשוט הסתובבתי ברגל בדרום ת"א
רק בשביל לנסות ולהוריד את העצבים שלי ולהרגע קצת.
לא שזה ממש עזר אבל שיהיה.
כאשר הצלחתי להכניס חלק קטן ממי שהמתין כמו זונה בחוץ,
הוצאתי לו כניסה חינם כמובן!
למה זה ממש חוצפה!
וגם תלושי שתייה חילקתי כמה שיכולתי למרות שגם בקושי היו לי
למה התעסקתי בכניסה מה שהיה יותר חשוב.
בקיצר לא קל בכלל כפי שאתם רואים להרים משהו באמת טוב וכמו שצריך בארץ החרא הזו!
וזאת הסיבה למה אני ממש שונא את הארץ הזו וקורא לה בשיא הרצינות בשם
ISRA-HELL
מפני שזה באמת ככה!
................................................
עכשיו שלא תחשבו שזה מה שישבור אותנו להפסיק ולשפר פה
למה אין מצב שזה יקרה!!!
אנחנו ממשיכים, ועל הזין שלי כל הארץ הזו אני יזיין אותה אחושילינג!
ויקים פה דברים טובים לא משנה באיזה מחיר!!!
אז שלא יהיה לכם שום צל של ספק בקשר להפסקה וליאוש שלנו.
................................................
אני כבר מהיום עובד על מסיבת פיצוי!
כן הכניסה תיהיה חופשית ללא תשלום
וכן יהיה אחלה ליין-אפ
וכן הכניסה תיהיה 18 ומעלה
וכן אם הפעם מישהו ינסה משהו להרוס אני בעצמי דופק לו כיסא על הראש.
עכשיו להרים מסיבה כמו שעשינו זה לוקח זמן
אז מן הסתם גם מסיבה צנועה יותר ועוד חינם תיקח גם קצת זמן
עד שתצא לפועל אבל מקווה לסדר זאת כמה שיותר מהר.
ויוראי אני ממש מצטער כמו שהצטערתי בפני כל האחרים.
ואני ממש אשמח שתגיע לאירוע הבא!
.................................................
כפי שאתם רואים כל פעם נדפקים אנחנו בצורה אחרת אבל שוב זה לא ימנע ממנו
להרים פה ולעשות פה דברים טובים בארץ המעפנה הזו!
אבל לצערנו זה לוקח הרבה זמן כסף והשקעה וגורם הרבה כאבים בעיקר נפשיים.
..................................................
כרגע אני צריך קצת לנוח מכל הסיוט הזה שעברנו!
גם שאני בא לחגוג שנה של השקעה בכל הקשור ל
ILTA
אני אוכל סרטים רעים בסוף.
רק חבל שזה לא רק סרט.
כלכך כואב שזה לא יאומן.
תחשבו שהלכתם ברחוב ו10 מטר ליידכם רוצחים מישהו,
והרוצח בורח ובמקומו עוצרים אותכם ומכניסים אותכם לכלא.
זה המצב שבו אני נמצע כרגע הכל נופל עלי כולם חושבים שזו הייתה אשמתי
למרות שמי שאשם זה בכלל מנהל המקום!
..................................................
אז שוב פעם אני ממש מצטער ומקווה ומצוא דרך ולפצות על עוגמת הנפש!
גיל גולדשלגר.
ONLY TRANCE WILL BRING PEACE :) |
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by Shahar
שמע
לא משנה מה אתה הולך לספר
אנלא מאמין שאלי עשה כזה דבר
אלי לא בנאדם שישים זין על קהל שלו
אולי הוא הסתכל עליך ואז הסתובב והלך לבדוק איך לעזור לך
או שהוא חשב שאתה סתם אחד ששמע תשם שלו והתחיל לצעוק אלי אלי..
אם הוא באמת נכנס לרקוד אז זה בגלל שהוא לא חשב שאתה מהפורום ובטח חשב שאתה איזה אחד ששמע תשם שלו ורוצה לשגע אותו כדי להיכנס |
שמע אני בטוח שאלי זוכר איך אני נראה
כי שנה שעברה במסיבה הראשונה של טראנסאדיקט
אלי הביא לי טרמפ הביתה
שמע אני קראתי לו, הוא הסתכל, הסתובב והלך
ומאז לא ראיתי אותו... |
|
|
| YoraY |
שחר...
אל תגיד לי הייתי צריך... למה אנשים פה לא חברים שלי, בקושי אני מזהה אנשים בפנים...
חצי פורום הסתובב שם כמו זבובים ולא זיהיתי יותר מדי...
בכל מקרה.. די להטות את האצבע המאשימה אלי...
מה שתאומר זה נכון - אולי באמת לא היו עושים לי בעיות וזה גם, אולי...
סלקציה בחיים לא היית עבורי בעיה נקודה, למה? כי לפני שאני הולך למקום אני בודק טובטוב תאפשרות שאני אכנס |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by YoraY
שחר...
אל תגיד לי הייתי צריך... למה אנשים פה לא חברים שלי, בקושי אני מזהה אנשים בפנים...
חצי פורום הסתובב שם כמו זבובים ולא זיהיתי יותר מדי...
בכל מקרה.. די להטות את האצבע המאשימה אלי...
מה שתאומר זה נכון - אולי באמת לא היו עושים לי בעיות וזה גם, אולי...
סלקציה בחיים לא היית עבורי בעיה נקודה, למה? כי לפני שאני הולך למקום אני בודק טובטוב תאפשרות שאני אכנס |
שמע עזוב עכשיו שבאת ולא הכניסו אותך
לא אמרתי אתה אשם
אמרתי שאחרי שכבר לא נכנסת יכלת לנסות להיכנס עם אחד המבוגרים
אפילו שבתיכנון זה לא היה ככה.. |
|
|
| Black Dragon |
יורי ויוראי... אני לא התסתכלתי עליכם והסתובבתי..אתם לא הייתם לבד שם גם הרבה חברים שלי ואפילו אח שלי היה בחוץ...
הסתובבתי כי אני לא סלקטור ולא יכול להכניס אנשים ולא נכנסתי לרקוד ולא כלום |
|
|
|
|