|
ILTA Birthday Party @ VOX 15.09.2005 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
שלוש שאלות:
1. לאן נעלם אריק מהפורום? הוא לא נראה פה שנים יש לו חבר חדש?
2. ממתי הוא מנגן פרוגרסיב טראנס?!?!
3. אם שמואל וצח לא ינגנו האוס ויתנו בראש אז...איך אריק יעלה אחריהם וינגן פרוגרסיב טראנס? קיצר לא ברור... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
שלוש שאלות:
1. לאן נעלם אריק מהפורום? הוא לא נראה פה שנים יש לו חבר חדש?
2. ממתי הוא מנגן פרוגרסיב טראנס?!?!
3. אם שמואל וצח לא ינגנו האוס ויתנו בראש אז...איך אריק יעלה אחריהם וינגן פרוגרסיב טראנס? קיצר לא ברור... |
אריק מנגן בכלל אפליפטינג ממה שאני זוכר
ואני חייב להגיד תודה למי שגרם לצח לנגן סגנון מרקיד!!!
הטרד הזה עדיין לא הפך לטרד צבא...:rolleyes: |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Shahar
אריק מנגן בכלל אפליפטינג ממה שאני זוכר
ואני חייב להגיד תודה למי שגרם לצח לנגן סגנון מרקיד!!!
הטרד הזה עדיין לא הפך לטרד צבא...:rolleyes: |
אני בשוק!
יש לט'רד הזה כבר 3 עמודים ושחר לא התחיל לדבר על הרנ"ג שמקמבן אותו או על הקב"נית שנותנת לו פטורים על ימין ועל שמאל...!!! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
אני בשוק!
יש לט'רד הזה כבר 3 עמודים ושחר לא התחיל לדבר על הרנ"ג שמקמבן אותו או על הקב"נית שנותנת לו פטורים על ימין ועל שמאל...!!! |
חחח אחי עם דיבורים כאלה אני עוד שבוע יתחיל לצאת מהבסיס קבוע ב 6 ולהטחן כמו מניאק
בלי עין הרע אומר תודה על מה שיש.. |
|
|
| Black Dragon |
אני מבקש ירון לא לשפוך פה שמן :)
לטרד הזה יש נושא משלו.. חח
מקווה לראות אתכם בחמישי
ואריק מנגן פרוגרסיב הוא מנגן פחות אפליטינג...
וכשגיל אמר יתנו בראש זה לא אומר שצח ושמואל ינגנו טקנו פשוט חומרים מרקידים וטובים
אין מה לדאוג הולך להיות חזק! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Black Dragon
אני מבקש ירון לא לשפוך פה שמן :)
לטרד הזה יש נושא משלו.. חח
מקווה לראות אתכם בחמישי
ואריק מנגן פרוגרסיב הוא מנגן פחות אפליטינג...
וכשגיל אמר יתנו בראש זה לא אומר שצח ושמואל ינגנו טקנו פשוט חומרים מרקידים וטובים
אין מה לדאוג הולך להיות חזק! |
אליהו כולם פה יבואו תהיה רגוע :D |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Black Dragon
אני מבקש ירון לא לשפוך פה שמן :)
לטרד הזה יש נושא משלו.. חח
מקווה לראות אתכם בחמישי
ואריק מנגן פרוגרסיב הוא מנגן פחות אפליטינג...
וכשגיל אמר יתנו בראש זה לא אומר שצח ושמואל ינגנו טקנו פשוט חומרים מרקידים וטובים
אין מה לדאוג הולך להיות חזק! |
ממתי? פעם אחרונה ששמעתי אותו זה היה בלם לייט לפני כשמונה חודשים והוא פתח באיזה 140 בי פי אם עם קטע פרוגרסיבי אמנם אבל המשיך לאפליפטינג מלודי...ובכל מקרה בפיץ גבוה לפרוגרסיב
מה נשתנה מאז? |
|
|
| Black Dragon |
הפיץ
חחח
הוא באמת מנגן דברים יותר רגועים עכשיו |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Black Dragon
הפיץ
חחח
הוא באמת מנגן דברים יותר רגועים עכשיו |
תראה מה זה בן אדם נעלם 8 חודשים מהפורום ומשתנה ככה..חחח |
|
|
| DjChook |
אני לא יבוא
יש לי הרגשה שהשקית לא תעבור בדיקה בטחונית |
|
|
| fusi |
!אלי אל תשכח שהבטחת את שובה של התסרוקת
:eyes: |
|
|
| ROBERTO |
| נראה פשוט מעולה,לצערי אני נוסע באותו יום לשבוע לאיינאפה איזה באסה... |
|
|
|
|