|
ILTA Birthday Party @ VOX 15.09.2005 (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
נקודה חושבה שלא העליתם ומעבירה תאשמה לצד של הווקס ב-ל-ב-ד
ההסכם היה בפירוש על 18 פלוס
לא היה שום תחום אפור של "נחליט בכניסה" "נסכם את זה כבר בינינו בהמשך" או כל בולשיט אחר שכזה
לאלי יש הסכם כתוב ויש לו זכות מלאה לתבוע כאן
מה היה חובבני פה?
אדון יורי היקר עם כל הכעס שלך האנשים האלה ניסו להרים פה משהו
אני וכולנו יכולים להבין תכעס שלך
הוא מוצדק אבל הוא לא מופנה למקום הנכון!
תנסה לשים את עצמך במקומם
מחפש נואשות במשך חודשים מועדון שיסכים לארח אותך למסיבה
נתקל בכל סוגי התגובות המבאסות מחירים בשמיים ובעלי מקומות שלא מש שמחים בלשון המעטה להשכיר את מועדונם לאנשים אלמוניים שהם גם לא בעלי אמצעים רבים ולא יכולים להבטיח כלום לגבי כמות קהל שתגיע
אז בסוף כשהם מצליחים כבר לשריין מקום במועדון שיש לו שם יחסית בתל אביב מסכמים את הכל בכתב ממש בפתיחת השערים בעלי המועדון חוזר בו מההתחיבות בכתב ומחליט שהכניסה תהיה רק מעל גיל 21
מה הלקח לפי משאתה אומר ומאשים את אילטה? שאין טעם לנסות בכלל להקים פה משהו שאולי בעתיד יהווה בית לאוהבי הטראנס בארץ
למה?
כי יש כאן יותר מדי בעלי מועדונים שלא רוצים טראנס אצלם והמעטים שכבר רוצים לא רק שאין להם מילה אפילו מילה כתובה זה לא מספיק מחייב עבורם
ומה מהצד השני? אחרי שעובדים כל כך הרבה בא בן אדם כמוך שזורק את זה על הארגון שלהם.
דפקו אותם מפה ודפקו אותם משם
ממש נותן חשק לגיל ואלי לנסות ולהרים פה משהו בעתיד... |
|
|
| YoraY |
תגידו לי כשהתביעה הראשונה תצא לפועל...
עד אז אף אחד לא ישאר רגוע
edit
רק עכשיו אני קורא תתגובה של אילן
וסבבה.... אם ככה אז באמת אין מקום להאשים את אילטה, עכשיו אנחנו מחכים לתביעה..... |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
ממש נותן חשק לגיל ואלי לנסות ולהרים פה משהו בעתיד... |
מה שלא הורג אותך - מכשל אותך..... אם או בלי חשק
אני מקווה שבאירוע הבא אם יהיה זה יתבטא |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
נקודה חושבה שלא העליתם ומעבירה תאשמה לצד של הווקס ב-ל-ב-ד
ההסכם היה בפירוש על 18 פלוס
לא היה שום תחום אפור של "נחליט בכניסה" "נסכם את זה כבר בינינו בהמשך" או כל בולשיט אחר שכזה
לאלי יש הסכם כתוב ויש לו זכות מלאה לתבוע כאן
מה היה חובבני פה?
אדון יורי היקר עם כל הכעס שלך האנשים האלה ניסו להרים פה משהו
אני וכולנו יכולים להבין תכעס שלך
הוא מוצדק אבל הוא לא מופנה למקום הנכון!
תנסה לשים את עצמך במקומם
מחפש נואשות במשך חודשים מועדון שיסכים לארח אותך למסיבה
נתקל בכל סוגי התגובות המבאסות מחירים בשמיים ובעלי מקומות שלא מש שמחים בלשון המעטה להשכיר את מועדונם לאנשים אלמוניים שהם גם לא בעלי אמצעים רבים ולא יכולים להבטיח כלום לגבי כמות קהל שתגיע
אז בסוף כשהם מצליחים כבר לשריין מקום במועדון שיש לו שם יחסית בתל אביב מסכמים את הכל בכתב ממש בפתיחת השערים בעלי המועדון חוזר בו מההתחיבות בכתב ומחליט שהכניסה תהיה רק מעל גיל 21
מה הלקח לפי משאתה אומר ומאשים את אילטה? שאין טעם לנסות בכלל להקים פה משהו שאולי בעתיד יהווה בית לאוהבי הטראנס בארץ
למה?
כי יש כאן יותר מדי בעלי מועדונים שלא רוצים טראנס אצלם והמעטים שכבר רוצים לא רק שאין להם מילה אפילו מילה כתובה זה לא מספיק מחייב עבורם
ומה מהצד השני? אחרי שעובדים כל כך הרבה בא בן אדם כמוך שזורק את זה על הארגון שלהם.
דפקו אותם מפה ודפקו אותם משם
ממש נותן חשק לגיל ואלי לנסות ולהרים פה משהו בעתיד... |
"נקודה חשובה שלא העלתם"
קראת את הפוסטים שלי?
זה מה אני מנסה להסביר להם
אלי וגיל סיכמו 18+..זה שאמרו 23+ או 21+ זה משהו אחר
ושוב אני מכיר את אלי וגיל מספיק זמן והם אמינים ובחיים לא היו משקרים לגבי הגילאים
כשיש מסיבה שהם יודעים שזה מגיל מסוים הם אומרים תאמת
גם אם הם ידעו מראש שזה 21+..לא יוצא להם כלום מזה שבאתם הם לא מרוויחים כלום על אנשים שנשארים בחוץ תבינו!
ואדון יוראי עם תגובות כאלה זה לא מחשל אף אחד להפך |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Shahar
ואדון יוראי עם תגובות כאלה זה לא מחשל אף אחד להפך |
אני מאמין שכן |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by YoraY
אני מאמין שכן |
וואלה לא עם דיבור כזה אני במקום גיל או אלי עושה סלקציה ואפילו עם כל זה שהתבאסת על דיבור כזה לא הייתי מכניסתך מסיבה הבאה אפילו אם זה היה 14+..אלי וגיל לא אשמים בכלום
לא נכנסת תאשים תווקס חופשי תגיד זה מקום מסריח למה לא
אבל אלי וגיל לא אשמים
ובקשר לסלקטורית
איפה נעלמה הסלקטורית השווווה שהייתה פעם??
אפילו במראה של הסלקטורים הווקס ירד ברמה |
|
|
| Sm0keMachine |
שחר זאת אותה סלקטורית שעובדת בווקס כבר שנה או יותר..
תשמעו אני בספק שהיא בדקה באמת תעודות בשעה 2.. מה הבעיה פשוט להגיד לה שאתם בני 21 ואין עליכם תעודה?
זה היה הכי פשוט.. בליין הפאנטסטיק ווקס הגבלת הגיל היתה 24+ והיה קל לראות שבסביבות 70 אחוז מהמועדון היה קהל חיילים..
בכל מקרה - אני הגעתי ב3:20 אחרי תדלוק בפאב בהרצליה..
נכנסתי ומשום מה לא הייתי רשום...אנשים אמרו לי שגם ככה כבר מתרוקן המקום..
אז חתכתי ל"מקסים" היתה אחלה מסיבה ... |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
שחר זאת אותה סלקטורית שעובדת בווקס כבר שנה או יותר..
תשמעו אני בספק שהיא בדקה באמת תעודות בשעה 2.. מה הבעיה פשוט להגיד לה שאתם בני 21 ואין עליכם תעודה?
זה היה הכי פשוט.. בליין הפאנטסטיק ווקס הגבלת הגיל היתה 24+ והיה קל לראות שבסביבות 70 אחוז מהמועדון היה קהל חיילים..
בכל מקרה - אני הגעתי ב3:20 אחרי תדלוק בפאב בהרצליה..
נכנסתי ומשום מה לא הייתי רשום...אנשים אמרו לי שגם ככה כבר מתרוקן המקום..
אז חתכתי ל"מקסים" היתה אחלה מסיבה ... |
לא שאני ניסיתי אבל היו כמה בסיגנון
"שלום.. אפשר להכנס?"
"בן כמה?"
"21"
"תעודת זהות"
"אין לי עלי"
"ביי ביי"
ושחר - את העניין שאילטה לא אשמים בפאדיחה הבנתי אילן הסביר את זה ברור ולעניין.
לא מאשים אותם... מאשים תווקס... ברור כשמש
אבל תכבוד שהיה לי קשה לי להחזיר עד שאני שומע שבעלי הווקס מקבלים בראש בבית המשפט.... אנשים נפגעו ויש צורך והוכחות לטפל באשמים |
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by YoraY
"שלום.. אפשר להכנס?"
"בן כמה?"
"21"
"תעודת זהות"
"אין לי עלי"
"ביי ביי"
|
ראיתי אולי איזה 10 איש מנסים את זה ואף אחד לא הצליח
ואלה היו אנשים שכן נראים 21 ועדיין זה לא עזר להם |
|
|
| Glenn-Holmes |
אני מאוד מקווה שיהיה לאלי ולגיל כוח נפשי לגשת להליך משפטי כי זה באמת לא דבר פשוט כמו שזה נשמע
זה לא שהיום מגישים תביעה ומחר מקבלים תכסף...
מערכת המשפט שלנו היא אחד הגופים האיטיים במדינה...זו הסיבה שכל אחד יכול לעשות משהוא רוצה בתחום כיבוד החוזים (אם זה חוזי עבודה ואם זה חוזי השכרה וכדומה) ולשמוח על מזלם שרוב האנשים לא ילכו להליך שעשוי להתגלגל כמה שנים טובות רק בשביל כמה עשרות אלי שקלים פיצויים
בדרך כלל הדברים האלה נגמרים בפשרה שתביא פחות מחצי מסכום התביעה לתובעים...
אני מקווה שיש להם תכוחות לזה כי הצדק 100 אחוז איתם |
|
|
| omergunr |
זה בית דין לתביעות קטנות זה לא כזה סיפור כמו שזה נשמע... והם חייבים לתבוע אותם על דבר כזה.. ועם זה באמת ככה הם בטוח יזכו...
אבא שלי יכול לעזור לכם (בלי כסף) :( |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
שחר זאת אותה סלקטורית שעובדת בווקס כבר שנה או יותר..
תשמעו אני בספק שהיא בדקה באמת תעודות בשעה 2.. מה הבעיה פשוט להגיד לה שאתם בני 21 ואין עליכם תעודה?
זה היה הכי פשוט.. בליין הפאנטסטיק ווקס הגבלת הגיל היתה 24+ והיה קל לראות שבסביבות 70 אחוז מהמועדון היה קהל חיילים..
בכל מקרה - אני הגעתי ב3:20 אחרי תדלוק בפאב בהרצליה..
נכנסתי ומשום מה לא הייתי רשום...אנשים אמרו לי שגם ככה כבר מתרוקן המקום..
אז חתכתי ל"מקסים" היתה אחלה מסיבה ... |
אנחנו לא מדברים על אותה אחת
הייתה הרבה יותר רזה
סקסית רצח
ירון הסייבר בטוח יודע על מי אני מדבר...
נראה לי שקראו לה אלי...
תמיד הייתה הולכת עם מגף שחור עד הברך :D
ובקשר ללהגיד ששאנחנו בני 21 ואין תעודה
היו כאלה שניסו את זה
אז הסלקטור השני או בעל הליין אמר להם לכו הבית תביאו תעודה תחזרו
רוצה לשמוע משו יותר דפוק
גילי מהפורום פה בא עם חוגר וראו שהוא בן 21
הסלקטור עושה לו אבל אתה חייל
אז גילי אומר להם אז מה אני בן 21
אז הסלקטור אומר כן אבל זה לא מסיבת חיילים
קיצור גילי אמר לו בסדר אני יצא על קבן שבוע הבא :D
לא יודע מאיפה הביאו תסלקטור המעפן הזה
יעני אנשי קבע בני 26 לא יכולים להיכנס למסיבה?
| quote: | Originally posted by YoraY
לא שאני ניסיתי אבל היו כמה בסיגנון
"שלום.. אפשר להכנס?"
"בן כמה?"
"21"
"תעודת זהות"
"אין לי עלי"
"ביי ביי"
ושחר - את העניין שאילטה לא אשמים בפאדיחה הבנתי אילן הסביר את זה ברור ולעניין.
לא מאשים אותם... מאשים תווקס... ברור כשמש
אבל תכבוד שהיה לי קשה לי להחזיר עד שאני שומע שבעלי הווקס מקבלים בראש בבית המשפט.... אנשים נפגעו ויש צורך והוכחות לטפל באשמים |
ויוראי
לבוא ולהגיד "שלום אפשר להיכנס" זה לא כזה טוב
צריך לבוא בסבבה לעמוד מול הסלקטור כאילו אתה מחכה שהוא יגיד למאבטח לבדוק אותך..
ושוב הסלקטורית הייתה דפוקה ועובדה שהאהבל ההוא שדיבר עם גילי צעק עליה כשהוא ראה שהיא ביקשה ת"ז ממישו שנראה בן איזה 30
וכמו שירון אמר
אני חושב שב 2 כשהם ראו שהמועדון לא כזה מלא הם התחילו להכניס
ומתי אתה נכנסת לא ראיתי אותך בכלל |
|
|
|
|