|
ILTA Birthday Party @ VOX 15.09.2005 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Black Dragon |
רחוב יגע כפיים 2
אם אתה מגיע מאיילון אתה עולה בלה גרדיה תשאל שם איפה זה הדום או הווקס ויגידו לך או מקסימום תרים טלפון |
|
|
| YoraY |
וואלה תודה.....;>
ד"ש לאקסטרו
ועשה טובה
תבקש ממנו שישים את
Xetro - The Love I Lost
דודו שלח לי תקטע חתוך מסט שלך - וזה אחד הדברים העצבניים אני חייב לשמוע את זה שם ;D |
|
|
| Sm0keMachine |
| אני מגיע :cool: |
|
|
| Shahar |
ד"ש לדיג'יי ארוסיב
ועשו טובה
תבקשו ממנו לא לשים מוזיקה מרדימה
אנשים באים לשם אחרי יום מעייף חבל להרדים אותם |
|
|
| Black Dragon |
חחחח שחר יא שרוט
אתה יודע שצח תותח :)
חוץ מזה ההאוס יהיה רק בתחילת הערב |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Black Dragon
חחחח שחר יא שרוט
אתה יודע שצח תותח :)
חוץ מזה ההאוס יהיה רק בתחילת הערב |
חחחחחחחחחחחחח אני אוהב להגיד לו שהוא מרדים
:D
פעם אחת בשרון הוא ראה שנרדמתי לו באמצע סט |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
!!!...כן הנה זה מגיע, אירוע נוצץ במיוחד ללא ספק...!!!
יום הולדת שנה לסוכנות
ILTA
ISRAEL'S TRANCE ADDICTION
בדיוק אתמול לפני שנה בתאריך 09.09.2004 היה האירוע הראשון שלנו.
בדאנס-בר בן-שמן4 בת"א.
באותו אירוע לא היה לנו אפילו לוגו, אבל ללא ספק נתן לנו פוש להמשיך ולגדול...
עברנו דרך ארוכה, קשה, מאתגרת, אבל גם מהנה לא פחות עם כמות לא רעה של ניצוצות!!!
אז ככה, אני רוצה להודות לכל מי שעזר ותמך בנו ונתן במה...
וכמובן לכם הקהל והחברים שתומכים בנו, בדיג'ייז שלנו ובדרך שלנו לכל אורכה...
!!!...תודה רבה...!!!
בנוסף לכל שמואל יארח את חברו וחברנו
HUGE-A
לקטעים החדשים שיצרו יחדיו.
ובנוסף לחגיגה שלנו בפנים, חצר הווקס תיהיה טוססת גם כן!!!
עם אירוח של לייבל הפסיי-טראנס
BNE
עם
ATOMIC PULSE & TIME LOCK
אני כמובן אשמח ומצפה לראותכם קופצים ומתפרקים מתהנוג ברחבי רחבת הווקס!!!
כפי שאלי כבר הזכיר הכניסה ברשימות עומדת על ס"ה של 50ש"ח בלבד...
(העוגה והנרות על חשבונכם)
ניתן ליצור גם איתי קשר בכל צורה ודרך נאותה לעשות זאת, והנה כמה מהן:
Phone: 0545258607
E-Mail + MSNm: [email protected]
ICQ: 66892942
Privet Messege: Here
www.ILTA-AGENCY.com
www.ilta-agency.com/events/15.09.05_vox/index.html


 |
|
|
| FederalBI |
אם זה באמת
18+ יש מצב גדול שאני שם
;-) |
|
|
| omergunr |
| בהצלחה לכם :) :gsmile: |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
תודה!
שחר אין פה מוסיקת חימומים במסיבה הזאת
ישר צח ושמואל ירקידו אותכם!!!
לא יהיה האוס משעמם, לא מוסיקת מעליות ומספרות
ערב אנרג'טי ביותר!!!
וכן הכניסה מגיל 18 ומעלה
ממוצע הגילאים שיהיו זה יותר 20 ומעלה אבל הכניסה מ 18. |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by YoraY
וואלה תודה.....;>
ד"ש לאקסטרו
ועשה טובה
תבקש ממנו שישים את
Xetro - The Love I Lost
דודו שלח לי תקטע חתוך מסט שלך - וזה אחד הדברים העצבניים אני חייב לשמוע את זה שם ;D |
בשבילך אני ישים :) ואל תדאג יש עוד הרבה מתחת לשרוול :) |
|
|
| yaman |
| המון מזל טוב אני מקווה שזה 18 פללוס ונעשה מקסימום בשביל להגיע |
|
|
|
|