return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
ILTA Birthday Party @ VOX 15.09.2005 (pg. 5)
View this Thread in Original format
markfeldman
יאללה בלאגן !!!

מקווה לראות את כולכם אחרי הרבה זמן שלא התראינו !

(אילן, מה קורה עם איזה פרה-פארטי ?!)
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by markfeldman
יאללה בלאגן !!!

מקווה לראות את כולכם אחרי הרבה זמן שלא התראינו !

(אילן, מה קורה עם איזה פרה-פארטי ?!)


כמו שסגרנו!
אני יתקשר אליך מחר ונראה מתי אני יוצא מהעבודה
לפי איך שהיה שבוע אחרון הכי מאוחר שאני יהיה בבית זה 10 וחצי וסביר להניח שאפילו אני יהיה מוקדם יותר אז נדבר איתך מחר בערב ונקבע לאיזה שעה וחצי פרה פארטי אצלי

וכמו שנאמר מצפה לך טופ (גיר) סט
shmintz_mix
SHMINTZ IN DA MIX
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by shmintz_mix
SHMINTZ IN DA MIX

זה אומר שאתה בא?

אתה אישיות קשה להבנה..
מישהו הבין מה הוא רוצה להגיד באמירה הזו?!
Koby
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
זה אומר שאתה בא?

אתה אישיות קשה להבנה..
מישהו הבין מה הוא רוצה להגיד באמירה הזו?!


חחחחחחחח (במקרה שלא היית ציני) אני הבנתי..הוא בא כמו גדול ורשם את השם לגיל שיוסיף אותו לרשימה של כל מי שבא מהפורום..
Black Dragon
Segev, Federalbi, SPL & Koby
לפי מה שגיל אמר אז אתם באים
אז תשאירו לי שם מלא ב
PM כולל מי שבא איתכם
או שתתקשרו אליי.

אלי.
Rownin
אני גם מגיע
יהיה נחמד לראות את כולם פעם ראשונה
DjChook
תהנו חבר'ה
אני והשקית נעודד אתכם מפה
shmintz_mix
חחחחחח
איללן הרגת אותי.... אישיות קשה להבנה...מעולם לא שמעתי את צירוף המילים הזה..
בקיצור מקווה לראות את כולם...
ביי...
sh33p
בואנה היה כיף אחושרמוטה...
!לא

Shahar
quote:
Originally posted by sh33p
בואנה היה כיף אחושרמוטה...
!לא


:conf:
OREN
קיצור כוס אמק לא הכניסו סתם בזבוז סטלה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Privacy Statement