|
ILTA Birthday Party @ VOX 15.09.2005 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
יאללה בלאגן !!!
מקווה לראות את כולכם אחרי הרבה זמן שלא התראינו !
(אילן, מה קורה עם איזה פרה-פארטי ?!) |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by markfeldman
יאללה בלאגן !!!
מקווה לראות את כולכם אחרי הרבה זמן שלא התראינו !
(אילן, מה קורה עם איזה פרה-פארטי ?!) |
כמו שסגרנו!
אני יתקשר אליך מחר ונראה מתי אני יוצא מהעבודה
לפי איך שהיה שבוע אחרון הכי מאוחר שאני יהיה בבית זה 10 וחצי וסביר להניח שאפילו אני יהיה מוקדם יותר אז נדבר איתך מחר בערב ונקבע לאיזה שעה וחצי פרה פארטי אצלי
וכמו שנאמר מצפה לך טופ (גיר) סט |
|
|
| shmintz_mix |
| SHMINTZ IN DA MIX |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by shmintz_mix
SHMINTZ IN DA MIX |
זה אומר שאתה בא?
אתה אישיות קשה להבנה..
מישהו הבין מה הוא רוצה להגיד באמירה הזו?! |
|
|
| Koby |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
זה אומר שאתה בא?
אתה אישיות קשה להבנה..
מישהו הבין מה הוא רוצה להגיד באמירה הזו?! |
חחחחחחחח (במקרה שלא היית ציני) אני הבנתי..הוא בא כמו גדול ורשם את השם לגיל שיוסיף אותו לרשימה של כל מי שבא מהפורום.. |
|
|
| Black Dragon |
Segev, Federalbi, SPL & Koby
לפי מה שגיל אמר אז אתם באים
אז תשאירו לי שם מלא ב
PM כולל מי שבא איתכם
או שתתקשרו אליי.
אלי. |
|
|
| Rownin |
אני גם מגיע
יהיה נחמד לראות את כולם פעם ראשונה |
|
|
| DjChook |
תהנו חבר'ה
אני והשקית נעודד אתכם מפה |
|
|
| shmintz_mix |
חחחחחח
איללן הרגת אותי.... אישיות קשה להבנה...מעולם לא שמעתי את צירוף המילים הזה..
בקיצור מקווה לראות את כולם...
ביי... |
|
|
| sh33p |
בואנה היה כיף אחושרמוטה...
!לא |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by sh33p
בואנה היה כיף אחושרמוטה...
!לא |
:conf: |
|
|
| OREN |
| קיצור כוס אמק לא הכניסו סתם בזבוז סטלה |
|
|
|
|