return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 
ILTA Birthday Party @ VOX 15.09.2005 (pg. 12)
View this Thread in Original format
YoraY
quote:
Originally posted by SPL
בקיצור אין ויכוח אם היו מנגנים קצת מוזיקה יותר כבדה אני לא מדבר על פיסכודל אני מדבר על אפליפטינג יכול להיות שהיינו רואים יותר אנשים ברחבה במיוחד שהיו חפירות בחוץ ושם היה עמוס



בהחלט - בשביל לתת סט באמת טוב ושכולם יהיו מרוצים גם כאלה משחפשים את האיכות וגם כאלה שבאו לקבל בראש צריך להיות תותחים...... :>
Shahar
quote:
Originally posted by YoraY
בהחלט - בשביל לתת סט באמת טוב ושכולם יהיו מרוצים גם כאלה משחפשים את האיכות וגם כאלה שבאו לקבל בראש צריך להיות תותחים...... :>


אפליפטינג לא היה מכניס כזה הרבה קהל
מה כבר הייתם שמים להם
john o'c'?
menno de jong?
alt f4?
לא היו מתלהבים מזה יותר מדי
אבל
ron van den beuken
כמו שאלי ניגן
ועוד טק טראנס היה יכול להביא קהל
כמו שכבר אמרתי אריק היה צריך לנגן אפליפטינג גם כי זה הסגנון שהוא אוהב וגם כי זה התאים
YoraY
quote:
Originally posted by Shahar
אפליפטינג לא היה מכניס כזה הרבה קהל
מה כבר הייתם שמים להם
john o'c'?
menno de jong?
alt f4?
לא היו מתלהבים מזה יותר מדי
אבל
ron van den beuken
כמו שאלי ניגן
ועוד טק טראנס היה יכול להביא קהל
כמו שכבר אמרתי אריק היה צריך לנגן אפליפטינג גם כי זה הסגנון שהוא אוהב וגם כי זה התאים



הכל תלוי באיך אתה משתמש בקטעים כאלה

אפשר לתת אותם בצורה כל כך יפה זה עושה לי צמרמורת רק לחשוב על זה
Shahar
quote:
Originally posted by YoraY
הכל תלוי באיך אתה משתמש בקטעים כאלה

אפשר לתת אותם בצורה כל כך יפה זה עושה לי צמרמורת רק לחשוב על זה


אנשים שבאו להתפרק לא ירצו לשמוע אפליפטינג הם יגידו הכל נשמע אותו דבר
YoraY
quote:
Originally posted by Shahar
אנשים שבאו להתפרק לא ירצו לשמוע אפליפטינג הם יגידו הכל נשמע אותו דבר



תטועה...


ואחי... מה שהלך שם בקושי התקרב לאפליפט חזק הכל היה רגוע... שנתיי..... חברי אילטה ואני לא מדבר לכולם אני כולה הגעתי באמצע הסט של אלי כך שזה יותר מופנה אליו - תפגינו מיקצועיות ועכשיו גם ניסיון ותשקלו 101 פעמים את הטראק ליסט שלכם - גם אם יש מצב שזה יעוות מעט את הסיגנון הקבוע שאתם אוהבים


שלא נדבר על טק טראנס שזה לא היה


כל סצנת הטראנס נורא עדינה

תיכול בגלל טראק אחד שלא במקום להפסיד הרבה קהל


עם סט במקום אפשר לכבוש את כולם...

גם אם הוא יכלול את
john o'c'


תאומר שטראקים נשמעים לאנשים אותו דבר - שמע זו העבודה של התקליטן לתת מיקס בצורה כזאת שיפול על החלקים המעניינים של הטראק

מיקס טוב בין 2 טראקים יכול לבוא בלפחות 4-3 אפשרויות מבחינת זמנים (מינימום..)
תקליטן חכם ידע לווסת את הטראקים בצורה שהקהל יוכל להנות מהם ולא לשעמם




לאדע מה איתכם אני מאמין באפליפט! :)
skelz
עכשיו תורי להגיב למרות שלא הייתי נוכח וניתן לכם קצת בראש עם דברי חוכמה

quote:
Originally posted by sh33p
לפי מה שגיל אמר לי אתמול, הם רוצים להגיש תביעה נגד הבעלים


תביעה לא תוגש :)


ויוראי נראה 21.. אני נראה ילד לעומתו ובכלל לא הייתי נכנס אז.. טוב שלא באתי
רציתי לבוא אבל פשוט כל פעם שכחתי מזה לגמרי
ובסוף גם נשפכתי למיטה כמו איזה גלידה נמסה

מה עוד יש לנו.. אלי כל הכבוד על לקיחת האחריות ואותו דבר גם גיל
אבל פעם הבאה.. שאתם מפרסמים.. תרשמו 21
גם אם סיכמתם שיהיה גילאים מתחת.. אי אפשר לשחק עם אנשים
אתם יודעים מזה תל אביב ומזה הסצנה המחורבנת הזאת
הכל "דווקא" ופרנציפ
תרשמו 21.. מה היה קשה לרשום פה הודעה
"תיקון: הכניסה תיהיה מגיל 21 ומעלה.. סליחה ותודה צוות ILTA"
וחסכתם לכם פאדיחות ואי נעימות ענקית.. גיל לא נהנה בגרוש
והקהל בחוץ סתם היה מעוצבן ולא נהנה
למה לשחק עם אנשים? למה? קחו את יוראי לדוגמא.. קחו את יורי.. שבא עם החברים
אתם יודעים איזה פאדיחה זה??? קרה לי ב TLV.. לא נעים בכלל
עדיף להכניס פחות אנשים אבל לא להרוס לליין את השם עם פאשלות כאלה
וככה גם לא תצטכנו להתחנן לבעלי המועדון שכמובן.. אין סיכוי שתגישו נגדם תביעה כי אין על מה להגיש תביעה
לא מצויין בהסכם במפורש שגילאי 18 יוכנסו למסיבה
ויותר מזה.. אם תביעה תוגש הם ישרפו לעצמם את השם במלא מועדונים אחרים בארץ
והתחום הזה קשה.. אין מה לעשות.. אולי לא חשבתם על זה מנקודת המבט הזו
אבל זו הסצנה הישראלית המזדיינת שלנו.. מאפיה לכל דבר.. רק חוקית
לסיכום.. אני מקווה שהאנשים שנפגעו מהדבר הזה באמת יפוצו.. כי באמת מגיע להם
פעם הבאה קחו את הקהל ברצינות.. עניין של גילאים זה לא צחוק
מטעויות לומדים ואני לא מאשים אותכם במשהו חס וחלילה
אבל להבא..
DjChook
WOW כמה אנרגיות :)

מקווה שבסופו של דבר הכל יהיה לטובה
Black Dragon
אממ לגבי הסט שלי ניגנתי קלאב עם קצת טק טראנס וזה כי שגיא מנגן בעיקר טק טראנס אני גם לא הייתי הרבה זמן שמתי אולי 6 קטעים וירדתי
אבל כן כשיש סגנון שכזה בחוץ אז כמובן שהקהל בורח זה מה שהיה אז בפנטסטיק ווקס ימי חמישי..אנשים היו משאירים את טוכנר ואת האורחים מחו"ל כמעט ללא איש ברחבה

מה שבטוח שהשילוב הזה לא יקרה יותר :)

נ.ב.
מה שכן זה מצחיק שזה גרר המון אנשים לפורום אז לפחות זה משהו בשביל הפורום
shmintz_mix
טוב אני חושב שכל מה שקשור לנושא הגיל - (תרתי משמע) נאמר כבר.
אני רוצה בעיקר להפנות את הפידבק לגיל ואלי שכן עשו מאמץ כל הכבוד להם!
מבחינת מוסיקה היה באמת מצויין..ושפן ירבו ערבים כאלו

אני שוב כותב פה :
נשמח לטראקליסט אפילו חלקי...
בי לכולם!
DjChook
quote:
Originally posted by Black Dragon
נ.ב.
מה שכן זה מצחיק שזה גרר המון אנשים לפורום אז לפחות זה משהו בשביל הפורום


איזה פורום

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by SPL "תגיד למה הם מורידים את הטרקים באיכות כל כך נמוכה?"
לפחות לגבי צח+שמואל אפשר להגיד די בוודאות שהאיכות של הקטעים היתה טובה אפילו שלא שמעתי תסט ;)
Koby
לא יודע מה איתכם...אבל אני נהנתי מהמסיבה..המועדון..אחד האיכותיים בתל אביב..מבחינת הקהל..היה מעט מדיי אנשים ולא נראה לי שהפדיחה עם הגיליים זאת הסיבה..פשוט אין מספיק מודאות לליין(יחצנים - לטיפולכם) וגם למוסיקה..הרוב פשוט אוהב מסחריות..
ואם כבר מוסיקה..אז הייתה מצויינת..היו כמעט כל הסוגים של האלקטרוני כך שקהל רחב יותר יכול להנות מזה..
בקיצור...כל הכבוד לצוות שהפיק את הארוע!!

ירון...קבל טראקליסט אבל חלקי ביותר..

Andy Moor-Halcyon
Thomas Bronzwaer-Close Horizon
Ava Mea-In The End(Santiago Nino And Hydroid Remix)
Paul Van Dyk-Crush
היה גם את הטראק החדש של האחים פלאש ועוד מלאאאאאא שאני לא זוכר..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 
Privacy Statement