| skelz |
עכשיו תורי להגיב למרות שלא הייתי נוכח וניתן לכם קצת בראש עם דברי חוכמה
| quote: | Originally posted by sh33p
לפי מה שגיל אמר לי אתמול, הם רוצים להגיש תביעה נגד הבעלים |
תביעה לא תוגש :)
ויוראי נראה 21.. אני נראה ילד לעומתו ובכלל לא הייתי נכנס אז.. טוב שלא באתי
רציתי לבוא אבל פשוט כל פעם שכחתי מזה לגמרי
ובסוף גם נשפכתי למיטה כמו איזה גלידה נמסה
מה עוד יש לנו.. אלי כל הכבוד על לקיחת האחריות ואותו דבר גם גיל
אבל פעם הבאה.. שאתם מפרסמים.. תרשמו 21
גם אם סיכמתם שיהיה גילאים מתחת.. אי אפשר לשחק עם אנשים
אתם יודעים מזה תל אביב ומזה הסצנה המחורבנת הזאת
הכל "דווקא" ופרנציפ
תרשמו 21.. מה היה קשה לרשום פה הודעה
"תיקון: הכניסה תיהיה מגיל 21 ומעלה.. סליחה ותודה צוות ILTA"
וחסכתם לכם פאדיחות ואי נעימות ענקית.. גיל לא נהנה בגרוש
והקהל בחוץ סתם היה מעוצבן ולא נהנה
למה לשחק עם אנשים? למה? קחו את יוראי לדוגמא.. קחו את יורי.. שבא עם החברים
אתם יודעים איזה פאדיחה זה??? קרה לי ב TLV.. לא נעים בכלל
עדיף להכניס פחות אנשים אבל לא להרוס לליין את השם עם פאשלות כאלה
וככה גם לא תצטכנו להתחנן לבעלי המועדון שכמובן.. אין סיכוי שתגישו נגדם תביעה כי אין על מה להגיש תביעה
לא מצויין בהסכם במפורש שגילאי 18 יוכנסו למסיבה
ויותר מזה.. אם תביעה תוגש הם ישרפו לעצמם את השם במלא מועדונים אחרים בארץ
והתחום הזה קשה.. אין מה לעשות.. אולי לא חשבתם על זה מנקודת המבט הזו
אבל זו הסצנה הישראלית המזדיינת שלנו.. מאפיה לכל דבר.. רק חוקית
לסיכום.. אני מקווה שהאנשים שנפגעו מהדבר הזה באמת יפוצו.. כי באמת מגיע להם
פעם הבאה קחו את הקהל ברצינות.. עניין של גילאים זה לא צחוק
מטעויות לומדים ואני לא מאשים אותכם במשהו חס וחלילה
אבל להבא.. |
|
|