|
תחרות מיקסים (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| SimonP |
| התחרות הזאת היא רק קלאב טראנס פרוגרסיב כזה או שאפשר גם לתת סט טראנס רגיל או פסיכודלי (סיימון, סאן פרוג'קט)??? ומה הסיכוי שלי לתת סט טוב עם המחשב ?? :D :D :D :D |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by SimonP
התחרות הזאת היא רק קלאב טראנס פרוגרסיב כזה או שאפשר גם לתת סט טראנס רגיל או פסיכודלי (סיימון, סאן פרוג'קט)??? ומה הסיכוי שלי לתת סט טוב עם המחשב ?? :D :D :D :D |
איזה סט שאתה רוצה....
אם תעשה סט אם אתה חושב שהוא טוב אז שלח אותו |
|
|
| DJ F0cus |
צח אחשלי
:)
האמת חשבתי איפה להכניס את הקטע הזה, כי האמת אתה הוא זה שבגללו התחלתי עם הקטע הזה, אתה הוא זה שאמר לי שפטיפונים עדיין בשימוש ולמה זה טוב וכל זה
אתה הגבר, אני באמת חייב לך
:p
רק תקנה כבר את הקומפקטים שלך ותחזור לעניינים! |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by SimonP
התחרות הזאת היא רק קלאב טראנס פרוגרסיב כזה או שאפשר גם לתת סט טראנס רגיל או פסיכודלי (סיימון, סאן פרוג'קט)??? ומה הסיכוי שלי לתת סט טוב עם המחשב ?? :D :D :D :D |
פרוגרסיב וקלאב טראנס יהיה לך קשה לשים ביחד...
:)
תעלה אבל בכיף, או שרק את הטראק ליסט, שיתנו לך ביקורת על התכנון...
אני לא יוכל למה יש לי 56 ל...
:( :( :( |
|
|
| Hell_Copter |
אחי...
שיהיה לך בהצלחה לשים מה שאתה רוצה
אתה בוחר את הטראקים שלך
ואלכס.. אני לא יכול להוריד את הסט שלך במצבי הנוכחי
נסה אתה עם מודם 33.6 להוריד דברים
קיצר... כולם פה אומרים שהוא טוב
אז סבבה... אני גאה בך אחי |
|
|
| DJ F0cus |
תודה אחי :)
חבל שמעט יכולים להוריד
Izzy אז מה יצא בסוף, רק אני ו
עשינו סטים? |
|
|
| DJ F0cus |
אגב - לכל מי ששואל לגבי מיקסים במחשב
BPM התחלתי להתאמן על תיאום
במחשב. אח"כ קיבלתי את המיקסר חודש לפני הפטיפונים,
וגם אותו חיברתי למחשב עם 2 כרטיסי קול והתאמנתי.
ומסתבר שאפשר לעשות אחלה סטים, לא שמים לב להבדל -
כל תוכנת מיקסוס טובה היא בעצם קומפקט וירטואלי!
בקיצור מה שאני מציע לאנשים שרוצים להתחיל ואין להם שום דבר חוץ ממחשב - תקנו מיקסר, אפילו הכי בסיסי (אם אי.קיו כמובן) ו-2 כרטיסי קול טובים, ויאללה!
--
התוכנה שאני אישית ממליץ עליה היא
BPM Studio
PCDJ שום . |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by DJ F0cus
אגב - לכל מי ששואל לגבי מיקסים במחשב
BPM התחלתי להתאמן על תיאום
במחשב. אח"כ קיבלתי את המיקסר חודש לפני הפטיפונים,
וגם אותו חיברתי למחשב עם 2 כרטיסי קול והתאמנתי.
ומסתבר שאפשר לעשות אחלה סטים, לא שמים לב להבדל -
כל תוכנת מיקסוס טובה היא בעצם קומפקט וירטואלי!
בקיצור מה שאני מציע לאנשים שרוצים להתחיל ואין להם שום דבר חוץ ממחשב - תקנו מיקסר, אפילו הכי בסיסי (אם אי.קיו כמובן) ו-2 כרטיסי קול טובים, ויאללה!
--
התוכנה שאני אישית ממליץ עליה היא
BPM Studio
PCDJ שום . |
צודק אחי, אני מקווה לקנות מיקסר בזמן הקרוב, אבל לעבוד עם טראקטור, אני לא מתחבר עם ביפיאם... היא משעממת אותי...:toothless
מישהו יודע כמה עולה קונטרולר לביפיאם... סתם לידע
אחי אני שומע תסט שלך עכשיו...20 דקות ראשונות נשמעות אחלה |
|
|
| NeMeSiS1234 |
אני מזה רוצה להתחיל למקסס ושטויות אבל מזה אין לי כוח להתחיל ללמוד את כל הבסיס אז אני אסתפק בללכת למועדונים
[= |
|
|
| Scorchio |
ואללה אלכס העניינים בהרצה
זה יהיה בזמן הקרוב אני מקווה |
|
|
| eXeTik |
אלכס, יש לך כישרון מדהים!
הפיידים בסט שלך מ-ד-ה-י-מ-י-ם... אבל ממש.
הטראקליסט פצצה! רגוע כזה אבל עם כניסות עצבניות שאפשר להתחרפן
אם איי פעם תוציא עוד סט תודיע לי, לא הייתי רוצה לפספס אותו.
באמת בהצלחה אחי...
נקווה לראות אותך סופרסטאר דיג'יי איזה יום אחד מתקלט באומן :)
רק תעשה טובה... תעביר את
VDM - Fly Away [Don Diablo's Refuse Mix]
ותעלה את זה לאנשהו... כולנו מתים לטראק הזה |
|
|
| DJ F0cus |
וואלה תודה אנשים! :p
אוקיי אני אדבר עם יובל בקשר לטראק, מקווה שמחר או היום בלילה כבר תוכלו להוריד אותו
AGלמרות שמצאתי אותו היום ב
פשוט תרשמו בחיפוש:
Vincent De Moor
ואז תמצאו את המיקס המתאים
בטוח ראיתי שם איזה 4-5. |
|
|
|
|