|
תחרות מיקסים (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| DJ F0cus |
הטראקליסט שלי:
1. Topmodelz - L'Esperanza [DJ's At Work Rmx]
2. M Diva - Ready For Love [Club Mix]
3. JDS - Nine Ways [Darude vs. JS 16 Rmx]
4. Syntone - Connected To The World
5. VDM - Fly Away [Havana Rmx]
6. DNS III - Another Day In Paradise [Inst. Club Mix]
7. Groundzero Pres. Michael Mb - Computerliebe 2001 [Club Mix]
8. PPK - Resurection [Wellenrausch Rmx]
9. Resident Aliens - Fire Dance
10. Y.O.M.C. - In My Mind [DJ Overdog Rmx]
11. Scooter - Posse
12. Brooklyn Bounce - Club Bizarre [DJ Scot Project Rmx]
13. Don Diablo - Elysium
14. DJ Wag - Life On Mars [DJ Wag Rmx]
15. M.A.D.R.A.S. - Woodoorave - [Gork Club Mix]
16. DJ Sakin + Friends - Little paradise [Global Cee Rmx]
17. Scooter - Ramp
רק שאני צריך להעלות את כל הסיפור הזה לאיפשהו באינטרנט
?פתוח FTP למישהו במקרה יש איזה |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by DJ F0cus
הטראקליסט שלי:
1. Topmodelz - L'Esperanza [DJ's At Work Rmx]
2. M Diva - Ready For Love [Club Mix]
3. JDS - Nine Ways [Darude vs. JS 16 Rmx]
4. Syntone - Connected To The World
5. VDM - Fly Away [Havana Rmx]
6. DNS III - Another Day In Paradise [Inst. Club Mix]
7. Groundzero Pres. Michael Mb - Computerliebe 2001 [Club Mix]
8. PPK - Resurection [Wellenrausch Rmx]
9. Resident Aliens - Fire Dance
10. Y.O.M.C. - In My Mind [DJ Overdog Rmx]
11. Scooter - Posse
12. Brooklyn Bounce - Club Bizarre [DJ Scot Project Rmx]
13. Don Diablo - Elysium
14. DJ Wag - Life On Mars [DJ Wag Rmx]
15. M.A.D.R.A.S. - Woodoorave - [Gork Club Mix]
16. DJ Sakin + Friends - Little paradise [Global Cee Rmx]
17. Scooter - Ramp
רק שאני צריך להעלות את כל הסיפור הזה לאיפשהו באינטרנט
?פתוח FTP למישהו במקרה יש איזה |
looking good bro
:)
אחי צור איתי קשר באיי סיי קיו
103926510
או ב
PM..
אני יתן לך ת'פרטים של האפ טי פי...
:) |
|
|
| Scorchio |
טוב אחרי קימבון קטן עם יובל
אני אחד מהשופטים
:) |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by DJ F0cus
הטראקליסט שלי:
1. Topmodelz - L'Esperanza [DJ's At Work Rmx]
2. M Diva - Ready For Love [Club Mix]
3. JDS - Nine Ways [Darude vs. JS 16 Rmx]
4. Syntone - Connected To The World
5. VDM - Fly Away [Havana Rmx]
6. DNS III - Another Day In Paradise [Inst. Club Mix]
7. Groundzero Pres. Michael Mb - Computerliebe 2001 [Club Mix]
8. PPK - Resurection [Wellenrausch Rmx]
9. Resident Aliens - Fire Dance
10. Y.O.M.C. - In My Mind [DJ Overdog Rmx]
11. Scooter - Posse
12. Brooklyn Bounce - Club Bizarre [DJ Scot Project Rmx]
13. Don Diablo - Elysium
14. DJ Wag - Life On Mars [DJ Wag Rmx]
15. M.A.D.R.A.S. - Woodoorave - [Gork Club Mix]
16. DJ Sakin + Friends - Little paradise [Global Cee Rmx]
17. Scooter - Ramp
|
nice track list man
should be a nice set...:) |
|
|
| DJ-Energy |
אחי.. אתה מוכן להסביר לי מה הקשר?!?!?
ויהל ממש לא גבר
הוא נותן לך את הריפים המגעילים שלו ב
128 KBPS
והוא דופק באמצע איזה רעש מעצבן כזה בכל אחד מהטראקים שלו... אני חושב שהוא עושה את זה בכוונה.. |
|
|
| DJ F0cus |
נראה לי שאנשים כבר שכחו מזה
חבל, היה רעיון טוב |
|
|
| Izzy |
hey guys im back from my mini trip to dallas! i had a blast... did a ton of stuff, ate sushi for my first time, saw my girlfriend to be ( hopefully ;):p ), celebrated NYE, and i saw sasha...
thanks for the nice replys to my set, i was just worried you guys here would expect more than just the anthems, so im really happy you liked it. nice complement Mosh, you're the first person to say my set was g0d, thanks, it has a nice ring to it :) |
|
|
| Hell_Copter |
וואי איזי נשמע כאילו ממש נהנית
אני שמח בשבילך!!
איך סשה מתקלט??
כי שמעתי שהוא אחד הטובים בעולם |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Izzy
ya i had a blast, Dallas is a great city i was really impressed, far better than houston is ...
sasha was "alright" mixing was good but i wasnt into his set musicaly... you can read the review i gave at:
http://www.tranceaddict.com/forums/...15&pagenumber=2 |
באמת מוזר שסשה לא הסתכל על הקהל
כל דיג'יי עושה את זה...
אבלהעיקר שבאופן כללי נהנית
הייתי מת להתחלף איתך אבל אלה החיים |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by DJ F0cus
נראה לי שאנשים כבר שכחו מזה
חבל, היה רעיון טוב |
למה היה?????
אני עוד מעט מחר כנראה יקליט את הסט שלי למחשב
איזי כבר עשה אתה תעשה ולא יודע מי עוד משתתף |
|
|
| MoSH_MaN |
זה אולי יצא לדרך אבל זה לא יהיה טוב
כי זה לא שופטים מקצועים... |
|
|
|
|