|
תחרות מיקסים (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
טוב חשבתי שאני כבר יפרסם אעת זה כי אסף טעה בכתובת אני העלתי את זה להם
אז הנה הסט
SET
והטראק ליסט
1)Alibi - Eternity
2)Andy Jay Powell - Rainbow sailor
3)kassai - Passion
4)Nu-NRG - DreamLand
5)Alex Bartlett - Amnesia
6)Dee Age - Snowflakes (pulsedriver remix)
7)Foggy - Come Into My Dream (Goldschmitz Remix)
8)Miss Shiva - Dreams (Cosmic Gate remix)
9)martin eyerer - heaven (stoker's 2001 remix)
10)rba - No alternative (Brooklyn bounce remix)
11)klubbingman - Welcome 2 the club (mat silver remix)
12)cj stone - shining star - (cj stones club mix)
אהבתי מאד את שיר 6 הגדול מכולם :) |
של מי זה? שלך...?
בלבלתם אותי לגמרי... |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by eXeTik
של מי זה? שלך...?
בלבלתם אותי לגמרי... |
זה הסט של נימרוד ואסף
mosh
העלה את זה לאפ טי פי שלי |
|
|
| Dj Moriano |
| באיזה ציוד השתמשתם?? |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
באיזה ציוד השתמשתם?? |
השתמשנו בקומפקים
של אני לא יודע איזה חברה
ניראה לי
work
משהו שכונה
:)
ומיקסר של ג'מיני
הציוד לא משהו אבל אפשר לתפעל אותו נורמלי
לא מתחיל בזמןcueהבעיה היחידה שבאמת מטרידה זה שה |
|
|
| DjChook |
חחחח העיקר שהוא שכונה
נראה לי שאני שומע אותו עכשיו
זה נקרא
SET3.MP3
לא ? |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by ripcurl
השתמשנו בקומפקים
של אני לא יודע איזה חברה
ניראה לי
work
משהו שכונה
:)
ומיקסר של ג'מיני
הציוד לא משהו אבל אפשר לתפעל אותו נורמלי
לא מתחיל בזמןcueהבעיה היחידה שבאמת מטרידה זה שה |
עשיתם אותו
BACK אם BACK
רקעם זוג קומפקט ומיקסר???
:conf: :conf: :conf: |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחחח העיקר שהוא שכונה
נראה לי שאני שומע אותו עכשיו
זה נקרא
SET3.MP3
לא ? |
אמת. |
|
|
| DjChook |
סט חביב
עשיתם כמה שטויות שהזכירו לי את ימי כדיג'יי
והקטע שב
DREAMS
המשחק עם האקולייזר הלך ממש גרוע...,
רק קצת ביקורת, אבל הסט בכלליות אחלה |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by DjChook
סט חביב
עשיתם כמה שטויות שהזכירו לי את ימי כדיג'יי
והקטע שב
DREAMS
המשחק עם האקולייזר הלך ממש גרוע...,
רק קצת ביקורת, אבל הסט בכלליות אחלה |
למה קצת ביקורת
שפוך הכל!
תן דוגמא לשטויות
אני רוצה לדעת
אבל תגיד גם מה נישמע לך טוב
| quote: |
עשיתם אותו
BACK אם BACK
רקעם זוג קומפקט ומיקסר???
|
מה הבעיה בזוג קומפק ומיקסר? |
|
|
| Dj Moriano |
אין שום דבר רע בקומפקט ומיקסר אבל
back to back
עושים עם שתי עמדות די ג'יי שמחוברות לאותו מגבר...
בבר מצווה של חבר שלי היו אלון הלפרין ודי ג'יי בל
הם עשו
back to back
בסוף הם שמו טיפה טראנסים היה יפה לאללה |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
אין שום דבר רע בקומפקט ומיקסר אבל
back to back
עושים עם שתי עמדות די ג'יי שמחוברות לאותו מגבר...
בבר מצווה של חבר שלי היו אלון הלפרין ודי ג'יי בל
הם עשו
back to back
בסוף הם שמו טיפה טראנסים היה יפה לאללה |
back 2 back
זה גם שעושים מעבר מעבר |
|
|
|
|