return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 
תחרות מיקסים (pg. 18)
View this Thread in Original format
eXeTik
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
טוב חשבתי שאני כבר יפרסם אעת זה כי אסף טעה בכתובת אני העלתי את זה להם

אז הנה הסט
SET
והטראק ליסט

1)Alibi - Eternity
2)Andy Jay Powell - Rainbow sailor
3)kassai - Passion
4)Nu-NRG - DreamLand
5)Alex Bartlett - Amnesia
6)Dee Age - Snowflakes (pulsedriver remix)
7)Foggy - Come Into My Dream (Goldschmitz Remix)
8)Miss Shiva - Dreams (Cosmic Gate remix)
9)martin eyerer - heaven (stoker's 2001 remix)
10)rba - No alternative (Brooklyn bounce remix)
11)klubbingman - Welcome 2 the club (mat silver remix)
12)cj stone - shining star - (cj stones club mix)


אהבתי מאד את שיר 6 הגדול מכולם :)


של מי זה? שלך...?
בלבלתם אותי לגמרי...
DJ-Energy
quote:
Originally posted by eXeTik


של מי זה? שלך...?
בלבלתם אותי לגמרי...


זה הסט של נימרוד ואסף
mosh
העלה את זה לאפ טי פי שלי
Dj Moriano
מוריד עכשיו
Dj Moriano
באיזה ציוד השתמשתם??
ripcurl
quote:
Originally posted by Dj Moriano
באיזה ציוד השתמשתם??


השתמשנו בקומפקים
של אני לא יודע איזה חברה
ניראה לי
work
משהו שכונה
:)
ומיקסר של ג'מיני

הציוד לא משהו אבל אפשר לתפעל אותו נורמלי
לא מתחיל בזמןcueהבעיה היחידה שבאמת מטרידה זה שה
DjChook
חחחח העיקר שהוא שכונה

נראה לי שאני שומע אותו עכשיו

זה נקרא
SET3.MP3

לא ?
Dj Moriano
quote:
Originally posted by ripcurl


השתמשנו בקומפקים
של אני לא יודע איזה חברה
ניראה לי
work
משהו שכונה
:)
ומיקסר של ג'מיני

הציוד לא משהו אבל אפשר לתפעל אותו נורמלי
לא מתחיל בזמןcueהבעיה היחידה שבאמת מטרידה זה שה


עשיתם אותו
BACK אם BACK
רקעם זוג קומפקט ומיקסר???
:conf: :conf: :conf:
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by DjChook
חחחח העיקר שהוא שכונה

נראה לי שאני שומע אותו עכשיו

זה נקרא
SET3.MP3

לא ?


אמת.
DjChook
סט חביב
עשיתם כמה שטויות שהזכירו לי את ימי כדיג'יי

והקטע שב
DREAMS
המשחק עם האקולייזר הלך ממש גרוע...,


רק קצת ביקורת, אבל הסט בכלליות אחלה
ripcurl
quote:
Originally posted by DjChook
סט חביב
עשיתם כמה שטויות שהזכירו לי את ימי כדיג'יי

והקטע שב
DREAMS
המשחק עם האקולייזר הלך ממש גרוע...,


רק קצת ביקורת, אבל הסט בכלליות אחלה


למה קצת ביקורת

שפוך הכל!

תן דוגמא לשטויות
אני רוצה לדעת

אבל תגיד גם מה נישמע לך טוב

quote:


עשיתם אותו
BACK אם BACK
רקעם זוג קומפקט ומיקסר???


מה הבעיה בזוג קומפק ומיקסר?

Dj Moriano
אין שום דבר רע בקומפקט ומיקסר אבל
back to back
עושים עם שתי עמדות די ג'יי שמחוברות לאותו מגבר...


בבר מצווה של חבר שלי היו אלון הלפרין ודי ג'יי בל
הם עשו
back to back
בסוף הם שמו טיפה טראנסים היה יפה לאללה
ripcurl
quote:
Originally posted by Dj Moriano
אין שום דבר רע בקומפקט ומיקסר אבל
back to back
עושים עם שתי עמדות די ג'יי שמחוברות לאותו מגבר...


בבר מצווה של חבר שלי היו אלון הלפרין ודי ג'יי בל
הם עשו
back to back
בסוף הם שמו טיפה טראנסים היה יפה לאללה


back 2 back
זה גם שעושים מעבר מעבר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 
Privacy Statement