|
תחרות מיקסים (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by Izzy
ok i gave it a listen
apart from that mess up at like 18:55 the only major complaint is that you need to work on volume control between songs... during the mix and throughout the song... for example song 1 is louder than song 2 is played. it happens quite a bit throughout. and that other part at 23:23 try to make it less blatant.... sorry im so harsh :(
track selection on the other hand is awsome, in fact so far its my favorite. i really fell in love with the first song.
good job all in all
how else is are we waiting on for a set? so far we've had 4 (inc mine), right? |
Harsh?, no way, great review, im happy you liked the track selection, (i choose them) ;) , what did you meen in 23:23??, i couldnt spot anything?, are you sure you gave the righ time?
what about the mixing it self?, how is it?, are there any mixes that are expetunally bad\good?
and about that volume control, you are right, i need to work on that, the only problem is that its hard to spot with this sort of equiptment |
|
|
| Izzy |
ya sorry it was 23:23 but now i cant find where it was exactly. its the other time that you brought in another song just as the one was climaxing. it was just donw to obviously. there rest of you mixes are beatmatched well and on the right bars, its just that the volume control sucked... sometimes you couldnt quite hear a the incoming track until there was a sharp drop in volume or vice versa. be more gentle when totally bringing out a track.
mosh_man thanks for the heads up on the remix, i like it but im sticking with the original. i like the breakdown in it more |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
עשיתם אותו
BACK אם BACK
רקעם זוג קומפקט ומיקסר???
:conf: :conf: :conf: |
כדי שסט back 2 back יהיה טוב
זוג קומפקטים ומיקסר לא מספיקים וזה גם לא נקרא ממש back 2 back.
אני עשיתי פעם סט עם די ג'יי ג'קסון בק 2 בק והיו לנו:
לכל אחד 2 פטיפונים, 2 קומפקטים, מיקסר, ופילטר אפקטים.
ולג'קסון היו 3 פטיפונים כי מה לעשות הוא יותר מקצועי ממני.
סט בק 2 בק הוא בעיקרון שברגע שהשני מתחיל לנגן, הוא לא מנגן טראק אחד
אלא מחבר 2 ויוצר מהם טראק אחד |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
כדי שסט back 2 back יהיה טוב
זוג קומפקטים ומיקסר לא מספיקים וזה גם לא נקרא ממש back 2 back.
אני עשיתי פעם סט עם די ג'יי ג'קסון בק 2 בק והיו לנו:
לכל אחד 2 פטיפונים, 2 קומפקטים, מיקסר, ופילטר אפקטים.
ולג'קסון היו 3 פטיפונים כי מה לעשות הוא יותר מקצועי ממני.
סט בק 2 בק הוא בעיקרון שברגע שהשני מתחיל לנגן, הוא לא מנגן טראק אחד
אלא מחבר 2 ויוצר מהם טראק אחד |
כן זה מה שאני אמרתי
וגיל בק טו בק זה יותר כיף מלנגן לבד??? |
|
|
| DJ-Energy |
חבר'ס
מחר ב2:00 כל הסטים ירדו מהאפ טי פי שלי
אני צריך ת'מקום
אז רוצו להוריד |
|
|
| Dj-2TaLL |
טוב אז רציתי אתמול להגיב על הביקורת של איזי...
אחלה ביקורת, אפילו כמה שיותר "הרש" יותר טוב למה סה"כ לומדים מטעויות...
מה שקורה ב18.55 זה סתם ככה משחקים עם השיר השני...
יענו סטייל סמפלר, אבל שוב, הקיו לא מתחיל בול בזמן
אני לא זוכר שהייתה שם כניסה או ניסיון לכניסה, אנחנו עושים את זה כל הזמן...
:D :D :D
ככה עם הציוד הנוכחי on the fly בקשר לווליום, זה באמת בעיה לכוון את זה
יש איזה אפקט בקול אדיט שאפשר לעשות אבל זה יהיה רמאות...
למרות שלומר לך את האמת לא שמתי לב לזה כלכך אבל עכשיו שאתה מזכיר את זה היציאות בהעברות הם באמת יוצאות מהר מידי...
אולי זה אנחנו???
איתן, לדעתי זה תלוי במצב...
כאילו לפעמים זה סבבה ולפעמים בא לך לעשות את זה לבד...
אבל מה שגיל תיאר נשמע בן זונה מפציץ...
לא הבנתי אבל...
כל אחד מעביר מהשיר של השני?
או פשוט מנדגנים מלא שירים יחד בבלאגן?!?!
:stongue: |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
איתן, לדעתי זה תלוי במצב...
כאילו לפעמים זה סבבה ולפעמים בא לך לעשות את זה לבד...
אבל מה שגיל תיאר נשמע בן זונה מפציץ...
לא הבנתי אבל...
כל אחד מעביר מהשיר של השני?
או פשוט מנדגנים מלא שירים יחד בבלאגן?!?!
:stongue: |
מה שגיל התכוון
(אני חושב)
זה ששניכם מחוברים לאותו מגבר
וכל אחד מנגן מה שהוא רוצה מתי שהוא רוצה
ואז יכול לצאת מיקס של 3-4 שירים
ואז אם עושים את זה טוב אז יכול לצאת ע-נ-ק
כאילו כל מה שאתה מנגן שומעים ומה שמי שאיתך מנגן שומעים |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by DjChook
סט חביב
עשיתם כמה שטויות שהזכירו לי את ימי כדיג'יי
|
למה אתה לא די ג'יי
עכשיו |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
מה שגיל התכוון
(אני חושב)
זה ששניכם מחוברים לאותו מגבר
וכל אחד מנגן מה שהוא רוצה מתי שהוא רוצה
ואז יכול לצאת מיקס של 3-4 שירים
ואז אם עושים את זה טוב אז יכול לצאת ע-נ-ק
כאילו כל מה שאתה מנגן שומעים ומה שמי שאיתך מנגן שומעים |
בדיוק.
או לפעמים 5 שירים שמתנגנים בו זמנית :) |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
אני עשיתי פעם סט עם די ג'יי ג'קסון בק 2 בק והיו לנו:
לכל אחד 2 פטיפונים, 2 קומפקטים, מיקסר, ופילטר אפקטים.
ולג'קסון היו 3 פטיפונים כי מה לעשות הוא יותר מקצועי ממני.
|
ה דיג'יי ג'קסון שאתה מדבר עליו הוא הזה שמיקקס את
One on One?
סתם שאלה בלי קשר לנושא...
:rolleyes: |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
למה אתה לא די ג'יי
עכשיו |
למה ?
כי לא רציתי לקנות ציוד
כי לא הייתי משהו - לפחות ככה נראה לי
כי לדעתי אין בזה עתיד, וזה השקעה שלא משתלמת
ו... כי מי שהייתי איתו, סתם פשוט בסוף זה לא יצא |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by DjChook
למה ?
כי לא רציתי לקנות ציוד
כי לא הייתי משהו - לפחות ככה נראה לי
כי לדעתי אין בזה עתיד, וזה השקעה שלא משתלמת
ו... כי מי שהייתי איתו, סתם פשוט בסוף זה לא יצא |
:)
טוב לא נורא |
|
|
|
|