|
תחרות מיקסים (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
דיי הגזמתם
במקום לזיין ת'שכל על הסט
תנו כבר מקום להוריד אותו |
|
|
| ripcurl |
וואלה צודק
לא שמתי לב אפילו שרשמתי "מושלמת" י
זה באמת נשמע דיי מגעיל
:p
ואני מחפש שרת לשים אותו עכשיו
הקטע הוא שהסט בכלל לא מושלם
לפי דעתי הסט של איזי יותר טוב,
בסט שלנו יש כמה פאקים |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by ripcurl
וואלה צודק
לא שמתי לב אפילו שרשמתי "מושלמת" י
זה באמת נשמע דיי מגעיל
:p
ואני מחפש שרת לשים אותו עכשיו
הקטע הוא שהסט בכלל לא מושלם
לפי דעתי הסט של איזי יותר טוב,
בסט שלנו יש כמה פאקים |
let us be the judge of it |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by ripcurl
וואלה צודק
לא שמתי לב אפילו שרשמתי "מושלמת" י
זה באמת נשמע דיי מגעיל
:p
ואני מחפש שרת לשים אותו עכשיו
הקטע הוא שהסט בכלל לא מושלם
לפי דעתי הסט של איזי יותר טוב,
בסט שלנו יש כמה פאקים |
לאיזי יש אחלה סט
להגיע לרמה שלו זה טוב מאוד
ויובל אמר שיש לו מקום אבל לא ראיתי שהוא התחבר היום אז מחר |
|
|
| Dj-2TaLL |
אני רוצה לשמוע אותו באמת...
וגם את כל האחרים אבל אין לי חיבור מהיר...
איזה סטים הורדת ברויטמן? |
|
|
| Izzy |
thanks for the compliments guys :)
though all you guys here will be better then me in no time if you keep it up like you are now.
i couldnt download the set that was put up by ripcurl :( |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Izzy
thanks for the compliments guys :)
though all you guys here will be better then me in no time if you keep it up like you are now.
i couldnt download the set that was put up by ripcurl :( |
no one could |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
no one could |
כן אני יודע, זה תוקן לדעתי נתתי את זה למוש והוא אמר לי שזה יהיה אצל יובל עוד כמה זמן...
אבל מלא זמן לא ראיתי את יובל...
מה איתו? |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
כן אני יודע, זה תוקן לדעתי נתתי את זה למוש והוא אמר לי שזה יהיה אצל יובל עוד כמה זמן...
אבל מלא זמן לא ראיתי את יובל...
מה איתו? |
אני חושב שבאחד הט'רדים הוא אמר שהוא נסע לבר מצווה או לדודים
ובגלל זה לא יצא לו לחגוג את היומולדת
אז בטח הוא עדיין לא חזר
אל תדאג הוא יחזור
טוב מספיק אנחנו שוב פעם גולשים מהנושא
הקיצר תעלו את הסט אני מת לשמוע אותו |
|
|
| MoSH_MaN |
טוב חשבתי שאני כבר יפרסם אעת זה כי אסף טעה בכתובת אני העלתי את זה להם
אז הנה הסט
SET
והטראק ליסט
1)Alibi - Eternity
2)Andy Jay Powell - Rainbow sailor
3)kassai - Passion
4)Nu-NRG - DreamLand
5)Alex Bartlett - Amnesia
6)Dee Age - Snowflakes (pulsedriver remix)
7)Foggy - Come Into My Dream (Goldschmitz Remix)
8)Miss Shiva - Dreams (Cosmic Gate remix)
9)martin eyerer - heaven (stoker's 2001 remix)
10)rba - No alternative (Brooklyn bounce remix)
11)klubbingman - Welcome 2 the club (mat silver remix)
12)cj stone - shining star - (cj stones club mix)
אהבתי מאד את שיר 6 הגדול מכולם :) |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
טוב חשבתי שאני כבר יפרסם אעת זה כי אסף טעה בכתובת אני העלתי את זה להם
אז הנה הסט
SET
והטראק ליסט
1)Alibi - Eternity
2)Andy Jay Powell - Rainbow sailor
3)kassai - Passion
4)Nu-NRG - DreamLand
5)Alex Bartlett - Amnesia
6)Dee Age - Snowflakes (pulsedriver remix)
7)Foggy - Come Into My Dream (Goldschmitz Remix)
8)Miss Shiva - Dreams (Cosmic Gate remix)
9)martin eyerer - heaven (stoker's 2001 remix)
10)rba - No alternative (Brooklyn bounce remix)
11)klubbingman - Welcome 2 the club (mat silver remix)
12)cj stone - shining star - (cj stones club mix)
אהבתי מאד את שיר 6 הגדול מכולם :) |
תודה מוש, אני מוריד את זה עכשיו
מצפה :) |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
כן אני יודע, זה תוקן לדעתי נתתי את זה למוש והוא אמר לי שזה יהיה אצל יובל עוד כמה זמן...
אבל מלא זמן לא ראיתי את יובל...
מה איתו? |
יובל היה בצפון אבל עכשיו הוא חזר
;)
כל הסטים הם על האפ טי פי שלי..
אז רוצו להוריד אותם כי אני מוחק את כולם מתישהו השבוע
:D |
|
|
|
|