return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 
תחרות מיקסים (pg. 17)
View this Thread in Original format
DjChook
דיי הגזמתם

במקום לזיין ת'שכל על הסט

תנו כבר מקום להוריד אותו
ripcurl
וואלה צודק
לא שמתי לב אפילו שרשמתי "מושלמת" י
זה באמת נשמע דיי מגעיל

:p

ואני מחפש שרת לשים אותו עכשיו


הקטע הוא שהסט בכלל לא מושלם
לפי דעתי הסט של איזי יותר טוב,
בסט שלנו יש כמה פאקים
Hell_Copter
quote:
Originally posted by ripcurl
וואלה צודק
לא שמתי לב אפילו שרשמתי "מושלמת" י
זה באמת נשמע דיי מגעיל

:p

ואני מחפש שרת לשים אותו עכשיו


הקטע הוא שהסט בכלל לא מושלם
לפי דעתי הסט של איזי יותר טוב,
בסט שלנו יש כמה פאקים


let us be the judge of it
Dj Moriano
quote:
Originally posted by ripcurl
וואלה צודק
לא שמתי לב אפילו שרשמתי "מושלמת" י
זה באמת נשמע דיי מגעיל

:p

ואני מחפש שרת לשים אותו עכשיו


הקטע הוא שהסט בכלל לא מושלם
לפי דעתי הסט של איזי יותר טוב,
בסט שלנו יש כמה פאקים


לאיזי יש אחלה סט
להגיע לרמה שלו זה טוב מאוד


ויובל אמר שיש לו מקום אבל לא ראיתי שהוא התחבר היום אז מחר
Dj-2TaLL
אני רוצה לשמוע אותו באמת...
וגם את כל האחרים אבל אין לי חיבור מהיר...

איזה סטים הורדת ברויטמן?
Izzy
thanks for the compliments guys :)
though all you guys here will be better then me in no time if you keep it up like you are now.

i couldnt download the set that was put up by ripcurl :(
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Izzy
thanks for the compliments guys :)
though all you guys here will be better then me in no time if you keep it up like you are now.

i couldnt download the set that was put up by ripcurl :(


no one could
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by Dj Moriano


no one could

כן אני יודע, זה תוקן לדעתי נתתי את זה למוש והוא אמר לי שזה יהיה אצל יובל עוד כמה זמן...
אבל מלא זמן לא ראיתי את יובל...
מה איתו?
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL

כן אני יודע, זה תוקן לדעתי נתתי את זה למוש והוא אמר לי שזה יהיה אצל יובל עוד כמה זמן...
אבל מלא זמן לא ראיתי את יובל...
מה איתו?


אני חושב שבאחד הט'רדים הוא אמר שהוא נסע לבר מצווה או לדודים
ובגלל זה לא יצא לו לחגוג את היומולדת
אז בטח הוא עדיין לא חזר

אל תדאג הוא יחזור




טוב מספיק אנחנו שוב פעם גולשים מהנושא
הקיצר תעלו את הסט אני מת לשמוע אותו
MoSH_MaN
טוב חשבתי שאני כבר יפרסם אעת זה כי אסף טעה בכתובת אני העלתי את זה להם

אז הנה הסט
SET
והטראק ליסט

1)Alibi - Eternity
2)Andy Jay Powell - Rainbow sailor
3)kassai - Passion
4)Nu-NRG - DreamLand
5)Alex Bartlett - Amnesia
6)Dee Age - Snowflakes (pulsedriver remix)
7)Foggy - Come Into My Dream (Goldschmitz Remix)
8)Miss Shiva - Dreams (Cosmic Gate remix)
9)martin eyerer - heaven (stoker's 2001 remix)
10)rba - No alternative (Brooklyn bounce remix)
11)klubbingman - Welcome 2 the club (mat silver remix)
12)cj stone - shining star - (cj stones club mix)


אהבתי מאד את שיר 6 הגדול מכולם :)

DjChook
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
טוב חשבתי שאני כבר יפרסם אעת זה כי אסף טעה בכתובת אני העלתי את זה להם

אז הנה הסט
SET
והטראק ליסט

1)Alibi - Eternity
2)Andy Jay Powell - Rainbow sailor
3)kassai - Passion
4)Nu-NRG - DreamLand
5)Alex Bartlett - Amnesia
6)Dee Age - Snowflakes (pulsedriver remix)
7)Foggy - Come Into My Dream (Goldschmitz Remix)
8)Miss Shiva - Dreams (Cosmic Gate remix)
9)martin eyerer - heaven (stoker's 2001 remix)
10)rba - No alternative (Brooklyn bounce remix)
11)klubbingman - Welcome 2 the club (mat silver remix)
12)cj stone - shining star - (cj stones club mix)


אהבתי מאד את שיר 6 הגדול מכולם :)


תודה מוש, אני מוריד את זה עכשיו
מצפה :)
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL

כן אני יודע, זה תוקן לדעתי נתתי את זה למוש והוא אמר לי שזה יהיה אצל יובל עוד כמה זמן...
אבל מלא זמן לא ראיתי את יובל...
מה איתו?


יובל היה בצפון אבל עכשיו הוא חזר
;)

כל הסטים הם על האפ טי פי שלי..
אז רוצו להוריד אותם כי אני מוחק את כולם מתישהו השבוע
:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 
Privacy Statement