|
תחרות מיקסים (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| Dj Moriano |
לא ידעתי אבל לא משנה
איזה ציוד יש לך
אני יודע שמה שהשתמשתם זה ההציוד של נמרוד הוא תמיד מתלונן
עליו ועל זה שהוא רוצה טכניקס |
|
|
| ripcurl |
לי אין כרגע ציוד
אבל זה ישתנה בחודש הקרוב
אני מקווה שאתה מוריד את הסט
אני רוצה לשמוע ביקורת |
|
|
| eXeTik |
סט ממש נחמד
מעברים דיי טובים, והבחירה של הטראקליסט גם נחמדה
No alternative, Miss Shiva- Dreams...
מעלה זכרונות
בקיצר... אהבתי! :) |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by eXeTik
סט ממש נחמד
מעברים דיי טובים, והבחירה של הטראקליסט גם נחמדה
No alternative, Miss Shiva- Dreams...
מעלה זכרונות
בקיצר... אהבתי! :) |
אני שמח שאהבת
הno alternative & miss shiva
שניהם שלי ואני יודע שפישלתי
שנים היו מתואמים אבל פשוט לא הסתדר לי המעבר עם האקולייזר וההי
מה אתה חושב על המעבר הראשון?
או הכניס לDreamLand? |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by ripcurl
לי אין כרגע ציוד
אבל זה ישתנה בחודש הקרוב
אני מקווה שאתה מוריד את הסט
אני רוצה לשמוע ביקורת |
הורדתי אותו כבר בצהריים אבל לא הייתי בבית אני דיברתי מקודם בבית של חבר יצא לי לשמוע רק איזה 15 דקות אני ימשיך לשמוע מחר
ויגיב
ואיזה ציוד אתה קונה?? |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
הורדתי אותו כבר בצהריים אבל לא הייתי בבית אני דיברתי מקודם בבית של חבר יצא לי לשמוע רק איזה 15 דקות אני ימשיך לשמוע מחר
ויגיב
ואיזה ציוד אתה קונה?? |
בתקווה
Pioneer CDJ100s
Pioneer DJM300 |
|
|
| Dj Moriano |
| מה הבעיה כסף?? |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
מה הבעיה כסף?? |
בעיקר..
עוד חודש אני מקווה שאני יקנה |
|
|
| Izzy |
| hey i just finished d/l your set, ill give it a listen at tell you what i think |
|
|
| MoSH_MaN |
שמתם לב שיש טעות בשם של השיר הראשון
זה
Eternity
של
Orion
ולא של
Alibi
של
Orion
יותר טוב
משל
Alibi |
|
|
| Izzy |
ok i gave it a listen
apart from that mess up at like 18:55 the only major complaint is that you need to work on volume control between songs... during the mix and throughout the song... for example song 1 is louder than song 2 is played. it happens quite a bit throughout. and that other part at 23:23 try to make it less blatant.... sorry im so harsh :(
track selection on the other hand is awsome, in fact so far its my favorite. i really fell in love with the first song.
good job all in all
how else is are we waiting on for a set? so far we've had 4 (inc mine), right? |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Izzy
i really fell in love with the first song.
|
Yep its a super track
But I like this version better:
orion_vs_ayla-eternity__darren_tate_mix
:D |
|
|
|
|