|
תחרות מיקסים (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| DJ_BoN |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
א באמתתתתתתתתתתתתתתת
זה כל הקטע של המעברים
אם השירים לא מתאימים
אז זה חרא מעבר |
לא לא לא לא לא מוש...
אתה מפספס פה את הקטע... אם אתה חושב שסט זה רק המעברים אז אתה טועה לגמרי...
סט זה גם לבנות אותו בצורה כלשהי.. אתה לא יכול לבחור לשים טראק רק בגלל שההתחלה שלו דומה לסוף של הטראק הקודם..
צריך להיות סדר מסויים
מה אתה חושב שטייסטו ירצה לשים באותו רגע יתחשק לו לשמוע
suburban train
אז הוא לא ישים את זה רק בגלל שזה לא בדיוק מתאים לסוף של הטראק שיש עכשיו?....
אז זהו שלא |
|
|
| DjChook |
לא לא לא לא לא בון
אתה פה טועה,
מיקס, זה הרעיון של למקסס = המעבר
וסט הוא פשוט אוסף מיקסים ארוך
עכשיו בקשר לטייסטו
הוא כן ישים איזה שיר שהוא רוצה מתי שהקהל ירצה
אבל זה בגלל שזה מה שמצפים ממנו, והוא דיג'יי שמנגן מוזיקה במטרה להקפיץ אנשים ולקבל עוד כסף
תראה דיג'יי שלא מחשבן לאף אחד, ימקסס בן זונה, איך שבא לו מתי שבא לו |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by DjChook
לא לא לא לא לא בון
אתה פה טועה,
מיקס, זה הרעיון של למקסס = המעבר
וסט הוא פשוט אוסף מיקסים ארוך
עכשיו בקשר לטייסטו
הוא כן ישים איזה שיר שהוא רוצה מתי שהקהל ירצה
אבל זה בגלל שזה מה שמצפים ממנו, והוא דיג'יי שמנגן מוזיקה במטרה להקפיץ אנשים ולקבל עוד כסף
תראה דיג'יי שלא מחשבן לאף אחד, ימקסס בן זונה, איך שבא לו מתי שבא לו |
לפי דעתי שניכם טועים
סט אמור להיות בנוי בצורה כלשהי
אבל אתה משנה אותו לפי הקהל
כי בסך הכל הדי ג'יי בא בשביל הקהל
הקהל לא בא בשביל הדי ג'יי
וטיאסטו לא יפציץ עם טראק בנזונה מקפיץ בתור הטראק הראשון שלו סתם כי בא לו הוא צריך להכין טיפה את הקהל ואז לתת להם בראש
והקטע של התחרות הזו היא תחרות מיקסוס
אז שמים יותר דגש על המעברים והרעיון שלי הוא לאנשים שאין להם כוח
אני שומע את כל הסט |
|
|
| Dj-2TaLL |
פצצות אחי, כמו שצריך...
הסט בכל זאת מנסה להעביר ,בנוסף על הכול איזהשהי אווירה, ואם שומעים את הסט בצורה קטועה, איז אוווירה תקרין הסט בדיוק??? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
לפי דעתי שניכם טועים
סט אמור להיות בנוי בצורה כלשהי
אבל אתה משנה אותו לפי הקהל
כי בסך הכל הדי ג'יי בא בשביל הקהל
הקהל לא בא בשביל הדי ג'יי
וטיאסטו לא יפציץ עם טראק בנזונה מקפיץ בתור הטראק הראשון שלו סתם כי בא לו הוא צריך להכין טיפה את הקהל ואז לתת להם בראש
והקטע של התחרות הזו היא תחרות מיקסוס
אז שמים יותר דגש על המעברים והרעיון שלי הוא לאנשים שאין להם כוח
אני שומע את כל הסט |
מסכים איתך לחלוטין
אין כזה דבר להביא טראק הכי מפציץ בטראק הראשון ואז באמצע הסט להביא דברים חלשים כאלה... צריך לאט לאט להכניס את הקהל לאווירה
ככה הכי סבבה גם לקהל וגם לדיג'יי |
|
|
| Scorchio |
אם אתם רוצים לשמוע סט שבנוי היטב
תקשיבו ל
Global Underground
של
Danny Howels
Paul Oakenfold
סטים של
DJ Taucher
Paul Van Dyk
ותראו איך אתם אפילו לא מרגישים שהסט עובר מחלש לחזק |
|
|
| DJ-Energy |
*Warning*
this thread will be closed if u keep changing the ing subjects every message!!!!!
:rolleyes: |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
*Warning*
this thread will be closed if u keep changing the ing subjects every message!!!!!
:rolleyes: |
ככה זה אחי
ישראלים טיפוסיים לא מסוגלים להצמד לנושא!
בכל אופן, החלפתי מספר איי סי קיו אז תוסיף אותי כשתהיה לך ההזדמנות ותגיד לי לאן אני יכול להעלות את הסט...
138084164 |
|
|
| DJ-Energy |
טוב הוספתי אותך אח שלי..
:) |
|
|
| arik |
חברה הכנתי מיקס מיסכן ב
TRAKTOR
רק של שני שירים ואני רוצה שתגידו לי אם הוא נורמלי
כי אמרתי לכם שאני עוד לא ממש מנוסה
ויש לי אינטרנט ממש איטי 56.600
שחושב שהוא 14.400
ואין לי מושג איך אני שם את זה להורדה
אבל אם אני יוכל לילוח את זה למישהו באי סי קיו
כמו יובל למשל:)
אז הוא יוכל לשים את זה לישמוע |
|
|
| Dj Moriano |
סט נחמד אבל לא אהבתי את הקטע שהעלת את הפיטץ' אני מבין שלא הייתה
לך ברירה כי היית חייב להקפיץ את האנשים אבל לא אהבתי את זה כל כך |
|
|
|
|