|
תחרות מיקסים (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
פנסוניק היא קנאדית???
למה אני נכנסתי לאתר שלהם והיה כזה דגל של קנדה...
:conf:
א.ב. אלק' הם יבואנים של וסטאקס, אז יכול להיות שאולי יותר שווה לקנות וסטאקס כי יש להפ יבואנים בארץ???
(לא בוער כלום יש עוד חודשיים)
או שכדי, ומה שאני כנראה יעשה זה לחפור קצת ולבדוק מי כן מייבא טכניקס
למה אני דיי סגור עליהם... |
יצא לי לעבוד דיי הרבה עם וסטקאס ה
2000DX
או משהו כזה זה שהוא בצבע כסף
הקיצר הוא ממש טוב יש לו אחלה מנוע המנוע שלו חחחחזזזזזקקקק לאללה
והאיכות טובה ויש לך רוורס מוד
הבעיה היחידה דבר שלפי דעתי פחות נוח זה הזרוע שהיא ישרה |
|
|
| Izzy |
does someone have a good ripper to recommend?
is there one that rips from the CD directly to mp3? i ask cause my damn laptop only had like 250 megs open which is good enough for the mp3 but not good enough for a wav |
|
|
| DJentlman |
| באמת רציתי לשאול אם מישהו יודע איפה אני יכול למצוא מידע על מכשירים שונים ומחירים אתרים וכאלה (בעיקר אם יש ישראלים זה יעזור) |
|
|
| Dj Moriano |
| מה עם התחרות????? |
|
|
| DJ-Energy |
אנשים!!!!
wake up
אתם עוד הפעם משנים נושא!!!!
חלאס כבר זה מתחיל להיות מעצבן
אני רק יענה ל
Izzy
על השאלה
Izzy: go download audiograbber.. and lame encoder
send me a message on 103926510 and ill tell u what u need to do
אז חבר'ס עכשיו מי משתתף בתחרות ומי שופט? |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
אנשים!!!!
wake up
אתם עוד הפעם משנים נושא!!!!
חלאס כבר זה מתחיל להיות מעצבן
אני רק יענה ל
Izzy
על השאלה
Izzy: go download audiograbber.. and lame encoder
send me a message on 103926510 and ill tell u what u need to do
אז חבר'ס עכשיו מי משתתף בתחרות ומי שופט? |
אני משתתף |
|
|
| Agent-Fire |
| אני ישתתף אם אני יצליח לחבר כרטיס קול שני ולמקסס משהו נורמלי |
|
|
| Dj Moriano |
סבבה אח שלי
צריך עוד אנשים
מה עם
מוש
אלון
נמרוד
IZZY
ולא יודע מי עוד מתקלט פה
יאללה אנשים
וגיל לא שכחתי אותך פשוט לא חשבתי שזה יהיה פייר אם אתה תשתתף
כי לך יש הכי הרבה נסיון וסביר להניח שאתה תנצח
אבל אם אתה רוצה אז סבבה |
|
|
| DJ-Energy |
אני
אתה
איזי
FASTDJMP3 (כן הוא גם רוצה להשתתף)
יאללה חבר'ס מי עוד רוצה? |
|
|
| Dj-2TaLL |
אני משתתף אבל יש לי שאלה...
זה חוקי שאני יפרסם מיקס אחד שלי (לבד), מיקס אחד של ברויטמן (לבד), ומיקס אחד של שניינו?
יענו בק טו בק?
(back to back)
אם אי אפשר אז או שנפרסם מיקס אחד בק טו בק או שנפרסם מיקס כל אחד...
ככה או ככה אני בפנים!!!
:D :D :D |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
אני משתתף אבל יש לי שאלה...
זה חוקי שאני יפרסם מיקס אחד שלי (לבד), מיקס אחד של ברויטמן (לבד), ומיקס אחד של שניינו?
יענו בק טו בק?
(back to back)
אם אי אפשר אז או שנפרסם מיקס אחד בק טו בק או שנפרסם מיקס כל אחד...
ככה או ככה אני בפנים!!!
:D :D :D |
לפי דעתי עדיף שכל אחד יתן אחד...
כדיי שיהיו יותר משתתפים
אתה רוצה תפרסמו מיקס בק טו בק שלכם.... |
|
|
| Hell_Copter |
אני מאמין שאני שופט
למה גם אם אני יתחרה אין לי סיכוי נגדכם :) |
|
|
|
|