return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 
תחרות מיקסים (pg. 3)
View this Thread in Original format
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL


פנסוניק היא קנאדית???
למה אני נכנסתי לאתר שלהם והיה כזה דגל של קנדה...
:conf:

א.ב. אלק' הם יבואנים של וסטאקס, אז יכול להיות שאולי יותר שווה לקנות וסטאקס כי יש להפ יבואנים בארץ???
(לא בוער כלום יש עוד חודשיים)
או שכדי, ומה שאני כנראה יעשה זה לחפור קצת ולבדוק מי כן מייבא טכניקס
למה אני דיי סגור עליהם...


יצא לי לעבוד דיי הרבה עם וסטקאס ה
2000DX
או משהו כזה זה שהוא בצבע כסף
הקיצר הוא ממש טוב יש לו אחלה מנוע המנוע שלו חחחחזזזזזקקקק לאללה
והאיכות טובה ויש לך רוורס מוד
הבעיה היחידה דבר שלפי דעתי פחות נוח זה הזרוע שהיא ישרה
Izzy
does someone have a good ripper to recommend?
is there one that rips from the CD directly to mp3? i ask cause my damn laptop only had like 250 megs open which is good enough for the mp3 but not good enough for a wav
DJentlman
באמת רציתי לשאול אם מישהו יודע איפה אני יכול למצוא מידע על מכשירים שונים ומחירים אתרים וכאלה (בעיקר אם יש ישראלים זה יעזור)
Dj Moriano
מה עם התחרות?????
DJ-Energy
אנשים!!!!

wake up
אתם עוד הפעם משנים נושא!!!!
חלאס כבר זה מתחיל להיות מעצבן

אני רק יענה ל
Izzy
על השאלה

Izzy: go download audiograbber.. and lame encoder
send me a message on 103926510 and ill tell u what u need to do

אז חבר'ס עכשיו מי משתתף בתחרות ומי שופט?
Dj Moriano
quote:
Originally posted by DJ-Energy
אנשים!!!!

wake up
אתם עוד הפעם משנים נושא!!!!
חלאס כבר זה מתחיל להיות מעצבן

אני רק יענה ל
Izzy
על השאלה

Izzy: go download audiograbber.. and lame encoder
send me a message on 103926510 and ill tell u what u need to do

אז חבר'ס עכשיו מי משתתף בתחרות ומי שופט?


אני משתתף
Agent-Fire
אני ישתתף אם אני יצליח לחבר כרטיס קול שני ולמקסס משהו נורמלי
Dj Moriano
סבבה אח שלי
צריך עוד אנשים

מה עם
מוש
אלון
נמרוד
IZZY

ולא יודע מי עוד מתקלט פה
יאללה אנשים




וגיל לא שכחתי אותך פשוט לא חשבתי שזה יהיה פייר אם אתה תשתתף
כי לך יש הכי הרבה נסיון וסביר להניח שאתה תנצח
אבל אם אתה רוצה אז סבבה
DJ-Energy
אני
אתה
איזי
FASTDJMP3 (כן הוא גם רוצה להשתתף)
יאללה חבר'ס מי עוד רוצה?
Dj-2TaLL
אני משתתף אבל יש לי שאלה...
זה חוקי שאני יפרסם מיקס אחד שלי (לבד), מיקס אחד של ברויטמן (לבד), ומיקס אחד של שניינו?
יענו בק טו בק?
(back to back)

אם אי אפשר אז או שנפרסם מיקס אחד בק טו בק או שנפרסם מיקס כל אחד...

ככה או ככה אני בפנים!!!
:D :D :D

Dj Moriano
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
אני משתתף אבל יש לי שאלה...
זה חוקי שאני יפרסם מיקס אחד שלי (לבד), מיקס אחד של ברויטמן (לבד), ומיקס אחד של שניינו?
יענו בק טו בק?
(back to back)

אם אי אפשר אז או שנפרסם מיקס אחד בק טו בק או שנפרסם מיקס כל אחד...

ככה או ככה אני בפנים!!!
:D :D :D



לפי דעתי עדיף שכל אחד יתן אחד...
כדיי שיהיו יותר משתתפים

אתה רוצה תפרסמו מיקס בק טו בק שלכם....
Hell_Copter
אני מאמין שאני שופט
למה גם אם אני יתחרה אין לי סיכוי נגדכם :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 
Privacy Statement