return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 
תחרות מיקסים (pg. 5)
View this Thread in Original format
DJ-Energy
quote:
Originally posted by DJ F0cus
תודה :)


כל פטיפון 4300 שקל כולל מע"מ, קניתי בפרו-טאץ' בפ"ת.
ויש לי אותם מתחילת דצמבר

והרגע עניתי לך למה אני חושב ככה, יכול להיות שזה לא ממש עקרוני..
--
Edit:
גם זרימת המוסיקה היא קריטריון חשוב
בקיצור - כל אחד יכניס כמה שבא לו, השופטים ישפטו
:)
ואני אוהב ומנגן קלאב טראנס
לפעמים יכול לרדת קצת להאוס, אבל מה לעשות, אני אוהב טראנס עם הרבה אנרגיה

אגב, שאלה לא בנושא:
למישהו מכם אולי במקרה יש את הטראק
Angel Beats - No Out
במקורו (לא מתוך מיקס)?


שונא את המילה קלאב טראנס!!!..
:)

אחי אני מקווה שאתה יודע מזה האוס לא סתם אומר לי האוס כמו כל החברים שלי טראקים עם מילים
:)
Dj Moriano
יופי אני רואה שיש לנו כבר הרבה משתתפים....

אני חושב ששלוש שבועות זה מספיק אז עד העשירי לינואר 2002 צריך שכולם כבר יסיימו את הסט....



מקובל על כולם???.
Dj Black
יש מצב לעוד שופט?
:rolleyes:
DJ F0cus
אני יודע מה זה האוס, ובאמת התכוונתי לזה

כן, התאריך בסדר גמור
:)
Dj-2TaLL
סבבה!!!!
אני מחר נראה לי מתחיל לתכנן...

מממ...
הערה חשובה...
לדעתי גם השופטים צרכים להשתתף - מי שיכול...
כי הקטע העיקרי פה זה להעלות ולקבל ביקורת...

בקשה חשובה:
תנו לי ביקורת קשה ופרטנית
שימו דגש על המיקסוס (כניסה שהייה ויציאה של מעבר) וגם על התכנון של הסט למה זה הקטעים החלשים אצלי שאני יודע בעיקר התכנון, המיקסוס פחות למה כל אחד והסגנון שלו אבל אם יש הערות אז חופשי

תודההההה
Dj Moriano
אני חושב שעל שירים חדשים
לא צריך לתת אקסטרה ניקוד ועל שירים
ישנים לא להוריד ניקוד



ומשהו שלפי דעתי דיי חשוב שכל אחד יגיד למה הוא בנה את הסט איך
שהוא אם הוא עשה את כל הסט במעין עליה או עליה שבסוף יש ירידה חדה
וכו' וכו' וכו
DJ_BoN
אז איזה תוכנה אתם ממליצים לי להוריד ולהשתמש בה במקום שני וינאמפים?

כי בשני וינאמפים אין לי מושג איך אני אקליט את זה..
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DJ_BoN
אז איזה תוכנה אתם ממליצים לי להוריד ולהשתמש בה במקום שני וינאמפים?

כי בשני וינאמפים אין לי מושג איך אני אקליט את זה..


אני גם הייתי רוצה לדעת באיזה תוכנה הכי נוח להשתמש
ועדיף גם שהיא לא תהיה איזה 800 מגה
למה עד שאני יוריד אותה כבר יהיה מנצח
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Hell_Copter


אני גם הייתי רוצה לדעת באיזה תוכנה הכי נוח להשתמש
ועדיף גם שהיא לא תהיה איזה 800 מגה
למה עד שאני יוריד אותה כבר יהיה מנצח



תוריד או את
VTT
שאני אישית לא הכי אוהב

ואתה יכול להוריד את
PCDJ RED
שאני אוהב והשתמשתי בה דיי הרבה
ואת שניהן אתה יכול להוריד מקזה


ושניהן זאת גרסה מלאה
Dj Moriano
כולם כבר להתחיל לתכנן טראקליסט יש לכם רק עד ה10 בינואר



מי שמשתתף שירשום וגם מי ששופט שירשום

Hell_Copter
quote:
Originally posted by Dj Moriano



תוריד או את
VTT
שאני אישית לא הכי אוהב

ואתה יכול להוריד את
PCDJ RED
שאני אוהב והשתמשתי בה דיי הרבה
ואת שניהן אתה יכול להוריד מקזה


ושניהן זאת גרסה מלאה


כמה מגה זה בערך?
Izzy
quote:
Originally posted by Dj Moriano
אני חושב שעל שירים חדשים
לא צריך לתת אקסטרה ניקוד ועל שירים
ישנים לא להוריד ניקוד



ומשהו שלפי דעתי דיי חשוב שכל אחד יגיד למה הוא בנה את הסט איך
שהוא אם הוא עשה את כל הסט במעין עליה או עליה שבסוף יש ירידה חדה
וכו' וכו' וכו


thats how i want judging to be. each contender should give like a short .txt eplaining about it...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 
Privacy Statement