|
תחרות מיקסים (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by DJ F0cus
תודה :)
כל פטיפון 4300 שקל כולל מע"מ, קניתי בפרו-טאץ' בפ"ת.
ויש לי אותם מתחילת דצמבר
והרגע עניתי לך למה אני חושב ככה, יכול להיות שזה לא ממש עקרוני..
--
Edit:
גם זרימת המוסיקה היא קריטריון חשוב
בקיצור - כל אחד יכניס כמה שבא לו, השופטים ישפטו
:)
ואני אוהב ומנגן קלאב טראנס
לפעמים יכול לרדת קצת להאוס, אבל מה לעשות, אני אוהב טראנס עם הרבה אנרגיה
אגב, שאלה לא בנושא:
למישהו מכם אולי במקרה יש את הטראק
Angel Beats - No Out
במקורו (לא מתוך מיקס)? |
שונא את המילה קלאב טראנס!!!..
:)
אחי אני מקווה שאתה יודע מזה האוס לא סתם אומר לי האוס כמו כל החברים שלי טראקים עם מילים
:) |
|
|
| Dj Moriano |
יופי אני רואה שיש לנו כבר הרבה משתתפים....
אני חושב ששלוש שבועות זה מספיק אז עד העשירי לינואר 2002 צריך שכולם כבר יסיימו את הסט....
מקובל על כולם???. |
|
|
| Dj Black |
יש מצב לעוד שופט?
:rolleyes: |
|
|
| DJ F0cus |
אני יודע מה זה האוס, ובאמת התכוונתי לזה
כן, התאריך בסדר גמור
:) |
|
|
| Dj-2TaLL |
סבבה!!!!
אני מחר נראה לי מתחיל לתכנן...
מממ...
הערה חשובה...
לדעתי גם השופטים צרכים להשתתף - מי שיכול...
כי הקטע העיקרי פה זה להעלות ולקבל ביקורת...
בקשה חשובה:
תנו לי ביקורת קשה ופרטנית
שימו דגש על המיקסוס (כניסה שהייה ויציאה של מעבר) וגם על התכנון של הסט למה זה הקטעים החלשים אצלי שאני יודע בעיקר התכנון, המיקסוס פחות למה כל אחד והסגנון שלו אבל אם יש הערות אז חופשי
תודההההה |
|
|
| Dj Moriano |
אני חושב שעל שירים חדשים
לא צריך לתת אקסטרה ניקוד ועל שירים
ישנים לא להוריד ניקוד
ומשהו שלפי דעתי דיי חשוב שכל אחד יגיד למה הוא בנה את הסט איך
שהוא אם הוא עשה את כל הסט במעין עליה או עליה שבסוף יש ירידה חדה
וכו' וכו' וכו |
|
|
| DJ_BoN |
אז איזה תוכנה אתם ממליצים לי להוריד ולהשתמש בה במקום שני וינאמפים?
כי בשני וינאמפים אין לי מושג איך אני אקליט את זה.. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DJ_BoN
אז איזה תוכנה אתם ממליצים לי להוריד ולהשתמש בה במקום שני וינאמפים?
כי בשני וינאמפים אין לי מושג איך אני אקליט את זה.. |
אני גם הייתי רוצה לדעת באיזה תוכנה הכי נוח להשתמש
ועדיף גם שהיא לא תהיה איזה 800 מגה
למה עד שאני יוריד אותה כבר יהיה מנצח |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני גם הייתי רוצה לדעת באיזה תוכנה הכי נוח להשתמש
ועדיף גם שהיא לא תהיה איזה 800 מגה
למה עד שאני יוריד אותה כבר יהיה מנצח |
תוריד או את
VTT
שאני אישית לא הכי אוהב
ואתה יכול להוריד את
PCDJ RED
שאני אוהב והשתמשתי בה דיי הרבה
ואת שניהן אתה יכול להוריד מקזה
ושניהן זאת גרסה מלאה |
|
|
| Dj Moriano |
כולם כבר להתחיל לתכנן טראקליסט יש לכם רק עד ה10 בינואר
מי שמשתתף שירשום וגם מי ששופט שירשום |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
תוריד או את
VTT
שאני אישית לא הכי אוהב
ואתה יכול להוריד את
PCDJ RED
שאני אוהב והשתמשתי בה דיי הרבה
ואת שניהן אתה יכול להוריד מקזה
ושניהן זאת גרסה מלאה |
כמה מגה זה בערך? |
|
|
| Izzy |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
אני חושב שעל שירים חדשים
לא צריך לתת אקסטרה ניקוד ועל שירים
ישנים לא להוריד ניקוד
ומשהו שלפי דעתי דיי חשוב שכל אחד יגיד למה הוא בנה את הסט איך
שהוא אם הוא עשה את כל הסט במעין עליה או עליה שבסוף יש ירידה חדה
וכו' וכו' וכו |
thats how i want judging to be. each contender should give like a short .txt eplaining about it... |
|
|
|
|