|
תחרות מיקסים (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Izzy
mosh_man thanks for the heads up on the remix, i like it but im sticking with the original. i like the breakdown in it more |
There is also Giazh(somthing like that) mix
I like the tate remix more cuz of the bulidup after the breakdwon
I feel like clapping my hands in the party with the beat....so g00d
Darrn Tate 0wnZ Melodic TRANCE! |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
ה דיג'יי ג'קסון שאתה מדבר עליו הוא הזה שמיקקס את
One on One?
סתם שאלה בלי קשר לנושא...
:rolleyes: |
לא יודע
אולי |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
:)
טוב לא נורא |
איזה יופי!!!
הפוסט שלי כן התפרסם...
פרסמתי אותו והוא עשה לי בעיות...
וחשבתי שזה לא פורסם...
בכל מקרה...
חן, בעסה שלא יצא, אולי ראית את זה באור לא טוב, אני אישית חושב שגם אם אני לא ינגן באף מועדון אז השתלם לי לקנות את הצוד למה הוא קירב אותי יותר לטראנס (גרם לי לאהוב את זה יותר) ואני גם ממש נהנה מהמיקסוס עצמו...
:D :D :D
ובק 2 בק נשמע ממש פצצה, למרות שהסיכויים קלושים שיצא משהו יפה, זה עדיין נשמע כיף!!!!
אני חשבתי לכיוון של מעבר מעבר, אבל כל אחד בציוד שלו...
מעניין איך זה בק 2 בק 2 בק....
גם בק 2 בק 2 בק 2 בק יכול להיות נחמד
:toothless :toothless :toothless |
|
|
| Dj Moriano |
לפי דעתי זה ישמע בלאגן
הדי ג'אים צריכים להיות ממש אבל ממש ברמה גבוהה כדיי שזה יצליח להשמע נורמלי |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
לפי דעתי זה ישמע בלאגן
הדי ג'אים צריכים להיות ממש אבל ממש ברמה גבוהה כדיי שזה יצליח להשמע נורמלי |
בק 2 בק דורש מיומנות גבוהה והכרה טובה מאוד של הטראקים כי אחרת הכל יישמע חירבוש אחד גדול והיו מקרים מעולם (אם אתה יודע למה אני מתכוון)
:) |
|
|
| DJ-Energy |
אשכרה זה נשמע קשה
כאילו לנגן 4 טראקים בו זמנית שהיו שהיו ממש כמו שיר אחד???
רגע אז מי יודע עם לעשות
FADE OUT
לשיר? |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
אשכרה זה נשמע קשה
כאילו לנגן 4 טראקים בו זמנית שהיו שהיו ממש כמו שיר אחד???
רגע אז מי יודע עם לעשות
FADE OUT
לשיר? |
אתה עושה סט כרגיל, רק שאתה צריך לשים לב לשירים של שני...
ובקשר לאוזניות.
תשמע שיר ותוריד את הבאס עד הסוף
לא שומע הבדל זה האוזניות...
נסה גם אוזניות אחרות... |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
אתה עושה סט כרגיל, רק שאתה צריך לשים לב לשירים של שני...
|
אתה לא עושה סט רגיל
זה נראה לי שונה לגמרי כי תה צריך לשים לב נגיד
אני הכנסתי טראק לטראק שלך
אתה צריך לשים לב לזה ולהוציא את הטראק מהמיקס בזמן |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
אתה לא עושה סט רגיל
זה נראה לי שונה לגמרי כי תה צריך לשים לב נגיד
אני הכנסתי טראק לטראק שלך
אתה צריך לשים לב לזה ולהוציא את הטראק מהמיקס בזמן |
נכון.
ושוב, זה דורש מיומנות אחושילינג והכרה כמעט מושלמת של כל טראק וטראק. |
|
|
| Izzy |
gil i tryed sending to you PM but its full...
whats the name of the LAST song on the set you put up here (Gil Shwartz - Live @ City 11-01-02)?
i really like the haunting style vocals on it and i wanna get that track |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
נכון.
ושוב, זה דורש מיומנות אחושילינג והכרה כמעט מושלמת של כל טראק וטראק. |
וגם אם לא...
זה ממש כיף!!!!!!!!
(נשמע)
:) |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
וגם אם לא...
זה ממש כיף!!!!!!!!
(נשמע)
:) |
אז יאללה אחי אני בא אליך יום חמישי
אני יביא את הציוד ונדפוק סט
:D :D :D :D :D |
|
|
|
|