return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 
תחרות מיקסים (pg. 21)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Izzy

mosh_man thanks for the heads up on the remix, i like it but im sticking with the original. i like the breakdown in it more


There is also Giazh(somthing like that) mix


I like the tate remix more cuz of the bulidup after the breakdwon

I feel like clapping my hands in the party with the beat....so g00d

Darrn Tate 0wnZ Melodic TRANCE!
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^


ה דיג'יי ג'קסון שאתה מדבר עליו הוא הזה שמיקקס את
One on One?
סתם שאלה בלי קשר לנושא...
:rolleyes:



לא יודע
אולי
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by Dj Moriano


:)
טוב לא נורא

איזה יופי!!!
הפוסט שלי כן התפרסם...
פרסמתי אותו והוא עשה לי בעיות...
וחשבתי שזה לא פורסם...
בכל מקרה...
חן, בעסה שלא יצא, אולי ראית את זה באור לא טוב, אני אישית חושב שגם אם אני לא ינגן באף מועדון אז השתלם לי לקנות את הצוד למה הוא קירב אותי יותר לטראנס (גרם לי לאהוב את זה יותר) ואני גם ממש נהנה מהמיקסוס עצמו...
:D :D :D

ובק 2 בק נשמע ממש פצצה, למרות שהסיכויים קלושים שיצא משהו יפה, זה עדיין נשמע כיף!!!!
אני חשבתי לכיוון של מעבר מעבר, אבל כל אחד בציוד שלו...

מעניין איך זה בק 2 בק 2 בק....
גם בק 2 בק 2 בק 2 בק יכול להיות נחמד
:toothless :toothless :toothless
Dj Moriano
לפי דעתי זה ישמע בלאגן
הדי ג'אים צריכים להיות ממש אבל ממש ברמה גבוהה כדיי שזה יצליח להשמע נורמלי
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by Dj Moriano
לפי דעתי זה ישמע בלאגן
הדי ג'אים צריכים להיות ממש אבל ממש ברמה גבוהה כדיי שזה יצליח להשמע נורמלי



בק 2 בק דורש מיומנות גבוהה והכרה טובה מאוד של הטראקים כי אחרת הכל יישמע חירבוש אחד גדול והיו מקרים מעולם (אם אתה יודע למה אני מתכוון)

:)
DJ-Energy
אשכרה זה נשמע קשה

כאילו לנגן 4 טראקים בו זמנית שהיו שהיו ממש כמו שיר אחד???

רגע אז מי יודע עם לעשות
FADE OUT
לשיר?
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by DJ-Energy
אשכרה זה נשמע קשה

כאילו לנגן 4 טראקים בו זמנית שהיו שהיו ממש כמו שיר אחד???

רגע אז מי יודע עם לעשות
FADE OUT
לשיר?

אתה עושה סט כרגיל, רק שאתה צריך לשים לב לשירים של שני...

ובקשר לאוזניות.
תשמע שיר ותוריד את הבאס עד הסוף
לא שומע הבדל זה האוזניות...
נסה גם אוזניות אחרות...
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL

אתה עושה סט כרגיל, רק שאתה צריך לשים לב לשירים של שני...



אתה לא עושה סט רגיל
זה נראה לי שונה לגמרי כי תה צריך לשים לב נגיד
אני הכנסתי טראק לטראק שלך
אתה צריך לשים לב לזה ולהוציא את הטראק מהמיקס בזמן
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by Dj Moriano


אתה לא עושה סט רגיל
זה נראה לי שונה לגמרי כי תה צריך לשים לב נגיד
אני הכנסתי טראק לטראק שלך
אתה צריך לשים לב לזה ולהוציא את הטראק מהמיקס בזמן



נכון.
ושוב, זה דורש מיומנות אחושילינג והכרה כמעט מושלמת של כל טראק וטראק.
Izzy
gil i tryed sending to you PM but its full...

whats the name of the LAST song on the set you put up here (Gil Shwartz - Live @ City 11-01-02)?

i really like the haunting style vocals on it and i wanna get that track

Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by Gil Shwarts



נכון.
ושוב, זה דורש מיומנות אחושילינג והכרה כמעט מושלמת של כל טראק וטראק.


וגם אם לא...
זה ממש כיף!!!!!!!!
(נשמע)
:)
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL


וגם אם לא...
זה ממש כיף!!!!!!!!
(נשמע)
:)


אז יאללה אחי אני בא אליך יום חמישי
אני יביא את הציוד ונדפוק סט
:D :D :D :D :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 
Privacy Statement