|
תחרות מיקסים (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by DjChook
אף אחד לא מתייחס להצעה שלי ? |
לפני הרבה זמן הצענו פה משהו דומה
שנעשה רדיו של הפורום וכל אחד יתן סט עם השירים היפים שלו וככה כולם ירוויחו שמות ושירים חדשים. בלי קשר לתחרות הזאת
אבל ההצעה לא יצאה לפועל כי לא היה מישהו שמוכן היה להיות הסרבר
.... |
|
|
| DjChook |
אבל זה לא בעיה
אפשר להשתמש ב
SHOUTCAST
או משהו כזה |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by DjChook
אבל זה לא בעיה
אפשר להשתמש ב
SHOUTCAST
או משהו כזה |
נכון
רצינו להשתמש בה |
|
|
| DjChook |
| אני לא רואה סיבה לא להשתמש בה |
|
|
| Dj Moriano |
גם אני לא רואה.....
הבעיה שיהיה קשה לכולם להיות מחוברים באותו זמן |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
זאת לא בעיה
אפשר להכין ערוץ במירק
ולקבוע שעה שכולם יכנסו |
|
|
| DJ F0cus |
זאת כן בעיה
ADSL חיבור רגיל, אפילו
לא יכול לשדר במהירות יותר גבוהה מ-12-13 קיי
וגם זה לעיתים רחוקות בגלל נזק וספקים דפוקים
ואפילו אם כן - זה מספיק לבנאדם אחד ולא לעשרה! |
|
|
| Gil Shwarts |
אתם שוב סוטים מהנושא וזה כבר מתחיל לעצבן גם אותי.
אנחנו מדברים כאן על תחרות מיקסים שמה לעשות, כן, תצטרכו להוריד 74 X 5 סטים או כמה שזה לא יהיה
לא על איך כמה ומתי לבנות סרבר רדיו משלנו.
קיצקץ יובל, תן לי פרטים לאפ טי פי הזה... |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
אתם שוב סוטים מהנושא וזה כבר מתחיל לעצבן גם אותי.
אנחנו מדברים כאן על תחרות מיקסים שמה לעשות, כן, תצטרכו להוריד 74 X 5 סטים או כמה שזה לא יהיה
לא על איך כמה ומתי לבנות סרבר רדיו משלנו.
קיצקץ יובל, תן לי פרטים לאפ טי פי הזה... |
תדבר איתי באיי סיי קיו.. |
|
|
| Dj Moriano |
| לכל מי שלא בא להם להקשיב לכל הסט אחרי כל מעבר יכולים לדלג שתי דקות ולשמוע את המעבר הבא:stongue: |
|
|
| Scorchio |
סט זה לא רק מעברים
צריך גם לשמוע אם הטראקים מתאימים |
|
|
| MoSH_MaN |
א באמתתתתתתתתתתתתתתת
זה כל הקטע של המעברים
אם השירים לא מתאימים
אז זה חרא מעבר |
|
|
|
|