|
תחרות מיקסים (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Dj-2TaLL |
אוף...
להיות חולה זה מבאססססס
תרשמו אותי לתחרות הבאה...
אני יעלה בלי קשר סט מתי שהו שאני יבריא...
:( :( :( |
|
|
| NeMeSiS1234 |
אחי אני מקווה שתבריא מהר
ותרגיש טוב |
|
|
| DjChook |
שיו הטרד הזה נמרח
מישהו מוכן להסביר לי
מה היה מה יש ומה יהיה ?
תודה
חן |
|
|
| Gil Shwarts |
| כן גם אני רוצה לדעת מה קורה עם התחרות ואם עוד יש לי הזדמנות להיכנס אליה... |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
כן גם אני רוצה לדעת מה קורה עם התחרות ואם עוד יש לי הזדמנות להיכנס אליה... |
כן אחי... אתה יכול להכנס אליה....
פשוט עוד לא יצא לכולם לשים את המיקסים שלהם אז נשאיר את התחרות פתוחה כי זה דווקא נחמד.. אני יוריד את הסטים של כולם בקרוב ויגיד מה אני חשוב
גיל אם אתה רוצה לדעת את החוקים פשוט תסתכל בהתחלה של הטרד ותשמיך הכל כתוב...
אתה יכול לשים מיקס ישן שהקלטת או פשוט להקליט מיקס חדש אם אתה רוצה
רק שלא יהיה יותר מ74 דקות! |
|
|
| Gil Shwarts |
| ולאן אני אמור להעלות אותו? |
|
|
| DjChook |
אפשר להציע לכם הצעה ?
במקום שכולם יעלו ויורידו עשרות מגה ואולי אף מאות
אפשר לעשות כשכולם יהיו מוכנים משהו כמו:
"שבוע התחרות" ואז כל יום מישהו אחר יפתח רדיו וישדר את זה...
וגם ככה הוא יוכל להתמקד בקטעים שהוא הכי רוצה ולהשמיע לנו את הקטעים כמו שצריך,
כי ת'אמת לי אין כח לשמוע 74 X 5 דקות עכשיו
מה אתם אומרים ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
ולאן אני אמור להעלות אותו? |
תמצא איזה לוקר או אפ טי פי של מישהו
אולי יובל ימצא לך |
|
|
| Dj Moriano |
אני חושב שבגלל שהרבה לא הספיקו אז התחרות פתוחה
תעלו ת'סטים שלכם, ליובל יש לוקר אבל הסט
צריך להיות עד 74 דקות... |
|
|
| DjChook |
| אף אחד לא מתייחס להצעה שלי ? |
|
|
|
|