|
תחרות מיקסים (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
למה הורד הסטיקי
לא שאכפת לי כ"כ |
|
|
| DJ-Energy |
| הורדתי את זה מסטיקי כי אתם סתם סוטים מהנושא כל הזמן והתחרות הזאת לא הולכת לשום מקום |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
הורדתי את זה מסטיקי כי אתם סתם סוטים מהנושא כל הזמן והתחרות הזאת לא הולכת לשום מקום |
כמה שאתה צודק |
|
|
| Gil Shwarts |
| חבל, זה יכל להיות יחצנ"ות טובה לפורום שלנו. |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
חבל,זה יכל להיות יחצנ"ות טובה לפורום שלנו. |
לא הבנתי.. |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
חבל, זה יכל להיות יחצנ"ות טובה לפורום שלנו. |
גם אני לא.... |
|
|
| MoSH_MaN |
אנשים!
והזוכה הוא......... |
|
|
| Gil Shwarts |
מה שהתכוונתי הוא שאם התחרות הזאת באמת הייתה מתקדמת לאנשהו
יותר ויותר אנשים היו מגיעים לכאן
כי ת'כלס, אנשים לא מגיעים לכאן כי הם חושבים שמשעמם פה! |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
מה שהתכוונתי הוא שאם התחרות הזאת באמת הייתה מתקדמת לאנשהו
יותר ויותר אנשים היו מגיעים לכאן
כי ת'כלס, אנשים לא מגיעים לכאן כי הם חושבים שמשעמם פה! |
הקטע שאנשים לא יודעים
על התחרות....
אני מתכוון בפורומים אחרים |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
הקטע שאנשים לא יודעים
על התחרות....
אני מתכוון בפורומים אחרים |
יש עכשיו תחרות של מיקסים די דומה בפורום של המוסיקה....
ומוש שלנו דאג להגיד כבר שאנחנו עושים תחרות כזאת |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
יש עכשיו תחרות של מיקסים די דומה בפורום של המוסיקה....
ומוש שלנו דאג להגיד כבר שאנחנו עושים תחרות כזאת |
כן ראיתי
אבל אנחנו צריכים להגיד לאנשים לבוא ולהכנס לתחרות...:cool: |
|
|
|
|