|
2-2-2002;Dutch Dimension....Hoe was Het??
|
View this Thread in Original format
| DjRV |
Ok wie gaan er allemaal naar Dutch Dimension en gaan mee om 9 uur lang gek te worden op de beatz van Tiesto? :)
Wie er in ieder geval gaan...
Petrus
Donna
Ik
Wie nog meer? |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Ik ga niet meer......
LOL :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
GReeTZ |
|
|
| DjRV |
| :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| John |
| iemand zin om mn tentamens te maken zodat ik kan gaan? :D |
|
|
| Smirnoff |
tja ik ga ook !!
Mischien wel met Petrus ??
Eerst effe over de wallen :)
Of niet ¿¿
greetz,
Smirnoff |
|
|
| Donna |
| remy-D gaat ook en Mido prob ook,zijn der al 5:P |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Smirnoff
tja ik ga ook !!
Mischien wel met Petrus ??
Eerst effe over de wallen :)
Of niet ¿¿
greetz,
Smirnoff |
Is goed hoor, hou me handje maar vast als we naar binnen gaan :D |
|
|
| Yarnie |
Ik heb alweer een tijdje mijn kaartjes thuis liggen en ben dus ook zeker van de patij op 2 februari.
Woei 9 uur tiesto!!!!!!! |
|
|
| Ding Chavez |
Ikke ben er ook zeker bij, maar niet voor 9 uur tiesto :)
Ook ff bij montana en cor fijneman binnenstappen :)
Tijd voor een meeting weer? Kheb er op RMF 1 opgezet, kweenie of we het tegelijk, ergens anders of helemaal niet doen, zegt u het maar :D
GreetZ, DC
[EDIT]Btw, wat denken de mensen die met de trein gaan erover... Ik ga denk ik een paar uurtjes eerder, je weer maar nooit met de NS op zo'n dag...[/EDIT] |
|
|
| Flippe |
ik ga............
Niet :) |
|
|
| Jappio |
Ik ga........
:stongue::stongue::stongue: WEL!!:stongue::stongue::stongue: |
|
|
| Smirnoff |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Is goed hoor, hou me handje maar vast als we naar binnen gaan :D |
Wil je graag dat ik je handje vasthou dan??? :):):)
Gaat René ook btw ?? |
|
|
|
|