return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
מסיבה של בי יו
View this Thread in Original format
Viperon
לאחר מאמצים רבים שהושקעו הוחלט להרים מסיבת השקה לפורום 99Zone בחנוכה בתאריך 28.12.05 יום רביעי (נר רביעי של חנוכה). המסיבה תתקיים ב- Zillion Bar ברחוב המשכית 27 הרצליה פיתוח.

במסיבה ינגנו הדיג'יים הנבחרים מהפורום + 2 הפתעות מרדיו - 99ESC

Dj Lico Vs. Hydroid
Dj Eyal Hoffman(99ESC) Vs. Dj Gal Grossman
DJ Shultz Vs. Robert Gitelman(Beat This Records || 99esc)
ובשביל לסגור את הארוע כמו שצריך דאגנו לכם לשילוב של שתי אמני טראנס מטורפים:
Tragos AKA. Aftershock Vs. Noam Segev

שתייה קלה חינם על הבר אלכוהול בהצגת ת.ז מגיל 18 בלבד ! אל תגידו שלא אמרנו !

המסיבה הינה לכל אנשי הפורום בכל תחום הגילאים. כל זה בשביל שנוכל להנות כולנו ביחד.

מחיר כניסה - 50 שקל (ניסינו כמה שיותר זול שיהיה נוח לכל כיס)

תביאו איתכם חברים / והרבה חברות


אנחנו מצפים לראות אותכם וחשוב מאוד שכולם יגיעו בשביל שאחרי כל הארגון הזה אנשים מסויימים לא יצטרכו להוציא כסף מכיסם האישי !

לפרטים והסעות (אנחנו דורשים שצלצלו בשביל שנוכל לעזור לכם בנושא ההסעות שיהיה סדר ושכולם יוכלו להגיע).

שאולי - DJ Shultz : 0508453763
מיכאל - djmike_n : 0506560160
דור - riio : 0547584010

להזמנה הרשמית :
http://www.bu99fm.net/party.jpg
Shahar
כבוד איתי..
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Viperon


המסיבה הינה לכל אנשי הפורום בכל תחום הגילאים. כל זה בשביל שנוכל להנות כולנו ביחד.






IM IN
itamarsan
גם אני נישמע מעולה!!!!!
DJMIKE
אנשים תבואו זאת באמת הולכת להיות מסיבה איכותית מאוד על טהרת המוזיקה שאנחנו כל כך אוהבים
omergunr
:eyes:
epsilon1
BU99?
באיזה שנה אני נמצא?
ROBERTO
אני שם...
Shahar
לא מאמין שאני יגיע
אחד אצלנו מקבל סא"ל והולכים לעשות אצלו על האש
וגם ככה נראה לי יהיו מלא ילדים במסיבה
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
וגם ככה נראה לי יהיו מלא ילדים במסיבה


who cares?

אולי אני יגרור את מארק לשם...:D

איתי שיהיה בהצלחה

Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
who cares?

אולי אני יגרור את מארק לשם...:D

איתי שיהיה בהצלחה


אף פעם לא התלהבתי ממסיבות של 99..
והכי חשוב..אני מעדיף לחלוק כבוד למישהו שאני מעריך ומקבל דרגה כזאת
תאמין לי אנלא יודע למה אבל אני מתרגש כשאני רואה מישו שאני מכיר מקבל דרגה
bekol ram
ליין אפ לפנים..

יש מצב להגיע.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement