|
[03-06-2006] Tiesto ISOS 5 Release Party // HMH // Amsterdam (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Mighty Johnny |
übrigens noch etwas neues in sachen tiesto :D tiesto übernimmt ne monatliche radioshow bei futuregrooves :)
DJ Tiesto to have a monthly spot on FutureGrooves
We're very proud to present one of the most famous DJs in the Electronic Dance Music Scene, Tijs Verwest better known as DJ Tiesto. I've just got a confirmation from dutch DJ & producer Cor Fijneman, who's in strong contact with Tiesto. His show called 'Live & Studio' will launch 25th of April on our radio station. DJ Tiesto is well known for his techy edged style and has been touring around the whole globe. His concerts were a big success and now he confirmed his own monthly radio show on our station. I hope you'll all tune in for his shows and show some action in the chat, as he will be joining our mIRC chat for his shows to answer your questions and have a nice talk to everyone, who wants to get in touch with him.
http://www.futuregrooves.org/
edit: da sollten sich doch unsere globalbeats leute mal versuchen dranzuhängen :D |
|
|
| Cosmique |
hmmm grade mal den Arbeitsplan gecheckt :D
ich habe da frei, ich glaube ich ueberlege mir das mal, zumal im Juni noch nix ansteht :p |
|
|
| UNIT-er |
| quote: | Originally posted by Kasperhauser
Mark kommt nun doch nicht mit :(
|
Ergo 4 Tix - right?!
UNIT-er |
|
|
| Kasperhauser |
| quote: | Originally posted by UNIT-er
Ergo 4 Tix - right?!
UNIT-er |
Jo! |
|
|
| Frank-HH |
| Sedat, hat es mit den tickets geklappt? |
|
|
| UNIT-er |
| quote: | Originally posted by Frank-HH
Sedat, hat es mit den tickets geklappt?
|
Entweder bin ich blind oder die haben auf www.ticketservice.nl die Tix noch nicht reingestellt; kann dazu nichts finden!
UNIT-er |
|
|
| Kasperhauser |
| Dann werden die doch erst ab dem 8. April verkauft |
|
|
| UNIT-er |
| quote: | Originally posted by Kasperhauser
Dann werden die doch erst ab dem 8. April verkauft
|
Adlerauge wird wachsam sein! :eyes:
UNIT-er |
|
|
| Kasperhauser |
| quote: | Originally posted by UNIT-er
Adlerauge wird wachsam sein! :eyes:
UNIT-er |
:cool: |
|
|
| Mighty Johnny |
| angeblich soll es auch ein TIC 3 geben :D steht im holland forum.. und das soll KEIN Aprilscherz sein ;) :) |
|
|
| UNIT-er |
| quote: | Originally posted by Mighty Johnny
angeblich soll es auch ein TIC 3 geben :D steht im holland forum.. und das soll KEIN Aprilscherz sein ;) :)
|
Gibt es bei den Holländern auch die Tradition der Aprilscherze...?? :rolleyes: :toothless
UNIT-er |
|
|
| Frank-HH |
| quote: | Originally posted by UNIT-er
Adlerauge wird wachsam sein! :eyes:
UNIT-er |
;) |
|
|
|
|