|
ספורט! (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
למי שלא יודע עדיין ריצ'רד נילסן מאמן נבחרת ישראל בכדורגל התפטר לפני יומיים
פנו לאברהם גרנט בקשר למשרה או משהו כזה... אבל הבעיה היא שמי שמאמן את נבחרת ישראל לא יכול לאמן קבוצה בליגת העל...
מעניין מה יסגר בסוף |
|
|
| MoSH_MaN |
הההההההההההההההה-הצהוב עולה....הצהוב עולה הצהוב הצהוב עולה!
ליה ליה!
הרצליה
3-2!
מי שלא היה פיספס
איזה משחק פרטים בהמשך... |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
למי שלא יודע עדיין ריצ'רד נילסן מאמן נבחרת ישראל בכדורגל התפטר לפני יומיים
פנו לאברהם גרנט בקשר למשרה או משהו כזה... אבל הבעיה היא שמי שמאמן את נבחרת ישראל לא יכול לאמן קבוצה בליגת העל...
מעניין מה יסגר בסוף |
יא רמד פנו לקשטן לא לגרנט
קשטן יהיה המאמן זה הכי טוב
ושמעו ליגה לאומית - רסמי שיאאאא איזה מתח
אשכרה כמו ליגות באירופה !!!!! |
|
|
| Hell_Copter |
הם פנו לגרנט בגלל הפרשי כספים!!!!
אבל כנראה שההפרשים לא משמעותיים וקשטן כנראה בדרך
וכפר סבא יצאה בתיקו
הפרש 2 נקודות בין בני יהודה לכפר סבא!!! הכל פתוח |
|
|
| MoSH_MaN |
טוב במקום להתחיל לכתוב מה קרה במגרש וכל זה
על זה שזרקו כיסאות ,הרביצו לילד קטן! שהוא מאופשז וכל הדברים האלה
אצלנו אף אחד לא קילל את בני יהודה חוץ ממני שנשבר לי בסוף המשחק...
אז בחרתי לצצט את מה שמנהל האתר והאוהד המסור ביותר כתב שהוא כתב בשפה יפה כמובן
שיט מכיוון שזה בעברית אחרת אז רואיפ הפוך אז תבקרו כאן |
|
|
| DjChook |
אני בשוק אני בהלם אני המומה.... איך לא רשמתם על מכבי הזונה...
איזה משחק מביש, איזה באסה למדינה, ומה נשאר ? לבכות עד השנה הבאה
:D |
|
|
| nimrod levi |
כן אחי איזה באסה זה היום חזרתי מבולוניה...
איך הגיע לקינדר לקחת אני שונא את פאנאתינייקוס קינדר שיחקו פי אלף יותר יפה
היה גמר חבל על הזמן מי שלא ראה הפסיד(למרות שמכבי לא היו) |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by nimrod levi
כן אחי איזה באסה זה היום חזרתי מבולוניה..
|
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
טוב שלא בזבזת סתם פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מגיע להם שהפסידו
עזבו שטויות הפיינל פור האמיתי - יום שלישי 16:45
מכבי ת"א - הפועל פ"ת
מכבי חיפה - בית"ר י-ם
אה ומה שהיה באיטליה פשוט מדהים
והליגה הכי מותחת והכי מדהימה בעולם - הליגה הצרפתית
למי שלא יודע מה היה שם אז ככה -
מחזור אחרון משחק ליון - לאנס
מי שמנצחת לוקחת אליפות !! מקום ראשון נגד מקום שני משחק העונה במחזור האחרון !!!
ובנוסף - משחק בין 2 קבוצות - מי שמנצחת נשארת בליגה
בסוף יצא תיקו שתי הקבוצות ירדו
שיאאאאאאאאאא |
|
|
| nimrod levi |
שמע אחי אני לא מצטער שנסעתי הייתה אחלה אווירה גם בחצי וגם בגמר
היה גמר אירופי בן זונה לא ראיתי משחק כזה כבר הרבה זמן ויצא לי להיות באיטליה שלא הייתי שם אף פעם
אתם לא יודעים איזה טירוף שם כל בנאדם שני עם ווקמן שומע אינטר - לאציו
מה שטוב שיובה לקחו אליפות |
|
|
| MoSH_MaN |
כן יובה אלופה!!
אבל למי אכפת ממכבי!?!? העיקר הרצליההההההההה
!
השיר המקורי שאני בטוח שמלא קבוצות יעתיקו מאיתנו
מכירים
Hey Baby?
עם ה או! אה!
אז זה הולך ככה
הרצללללללללללללללללללללללללללללליה
או! אה!
צהוב עוללללללהההההה
אסולין נשמה... |
|
|
| Hell_Copter |
אללה יובנטוס!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
בעזרת השם שנה הבאה הם אלופי אירופה!!!!!
גם ולנסיה איאקס ודורטמונד אלופות
לברקוזן כאלה לוזרים... הובילו את הליגה בגרמניה באיזה 6 נקודות והפסידו בסוף את האליפות... העיקר שהעיפו את מנצ'סטר מליגת האלופות!!!!
דרך אגב... חבר שלי לקח 1200 שקל בווינר
הוא הימר על תיקו במשחק של מכבי תל אביב נגד פנתנייקוס ועוד כמה דברים משוגעים... תיקו במשחק כדורסל!!!!!! לא יאמן איזה מזל היה לו |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אללה יובנטוס!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
בעזרת השם שנה הבאה הם אלופי אירופה!!!!!
גם ולנסיה איאקס ודורטמונד אלופות
לברקוזן כאלה לוזרים... הובילו את הליגה בגרמניה באיזה 6 נקודות והפסידו בסוף את האליפות... העיקר שהעיפו את מנצ'סטר מליגת האלופות!!!!
דרך אגב... חבר שלי לקח 1200 שקל בווינר
הוא הימר על תיקו במשחק של מכבי תל אביב נגד פנתנייקוס ועוד כמה דברים משוגעים... תיקו במשחק כדורסל!!!!!! לא יאמן איזה מזל היה לו |
עכשיו נפלת
כי לא יצא תיקו !!!
הליין היה 4+ לפנתניאקוס
והם ניצחו
זה אומר שמי ששם על פנתנייקוס זכה
מי ששם על מכבי או תיקו הפסיד
אז זה לא הגיוני !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|