|
ספורט! (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| NaOren |
מה אתה עצבני ???
וואלה מכבי ת"א היא הקבוצה הכי אהודה בארץ זה א
ב מזה משנה אם הרצליה לקחו אליפות או לא???
זה שהליגה בארץ היא מגעילה ויש רק 4 קבוצות שלוקחות אליפות
זה רק מראה על חרא ליגה...
ועל תגיד לי עכשיו
יש עוד קבוצות כמו בני יהודה
הפועל ר"ג
הפועל חיפה... |
|
|
| MoSH_MaN |
הכנסתי בך קשות גוגו
תגיב תגיב |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by guetag
בית"ר היא הקבוצה הכי האוהדה בארץ
מכבי ת"א בכדורסל אולי אתה מתכוון... |
למה נראה לך שבית"ר הכי אהודה בארץ???
כאילו לפי מה אתה אומר את זה?
אני לא ראיתי קבוצה כמו ממכבי ת"א שלפני שנתיים הביאה לגמר גביע המדינה נגד מכבי פ"ת
35 אלף אוהדים!!!!!
ומכבי ת"א בכדורסל על הזין שלי...
אני אוהד בכלל את עירוני ר"ג... |
|
|
| NaOren |
מה אתה מזיין ת'שכל???
למכבי ת"א יש הכי הרבה קהל בארץ
ואח"כ להמכבי חיפה אם אני לא טועה... |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by guetag
קודם כל מה הקשר לגוגו?
דבר שני אתה אומר שכל אוהדי בית"ר ערסים
רק רואים כמה אתה מדבר שטויות |
לא גוגו
זה אוהד מצוי ברור שיש יוצאים מהכלל
אבל אוהדים של ביתר זה אוהדים ברברים
זה כמו שאוהדים של מכבי ת"א זה פלצנים
ולא יודע מה עם גוגו
לילה עכשיו אני קצת שרוט בשכל ומצחיק אז קוראים לך גוגו ואתה הזונה שלי |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by guetag
אהה סבבה לפחות הקבוצה שאני אוהב לא בלאומית
מתי אתם נגד סכנין
חחחח:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
חחחחחחחחחחחחחחחחח איזה מניאק!!!!
בית"ר היית שם השנה גם כמעט...
:-) |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by guetag
אהה סבבה לפחות הקבוצה שאני אוהב לא בלאומית
מתי אתם נגד סכנין
חחחח:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
אתה חושב שאני מתבייש בזה שאני אוהד קבוצה מהליגה השנייה??!?
חח אתה ממש אידיוט
ואני ממש בספק אם בישראל היה מנהל נורמלי ואז ביתר הייתה ליגה ד
הייתי אז ממש בספק אם הייתי אוהד ביתר |
|
|
| arik |
אני ניסיתי לרוץ קילומטר והתעלפתי כמעט
מזל שהיה איתי המכשיר של ההסמה |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by guetag
אתם מבינים ,עכשיו זה הקטע שהוא מנסה לשכנע את עצמו שהוא צודק
כןן כןן ליגה ד' ליגה ד'
:haha: :haha: |
תגיד לי אתה מפגר?
אתה לא חושב שביתר זה קבוצה שבעצם גורם עצום בכדורגל הישראלי?
get this
מילאן לאציו ופיורנטינה הסתבכו בעניינים של הכסף וגם היו בסכנה של לרדת ליגה השנה
מילאן ולאציו שילמו ופיורנטינה לא יודע מה נסגר
בקיצור אני לא מתבייש בזה שאני אוהד הרצליה
ואני לא מתבייש להגיד שזיינו אותכם במשחק !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by guetag
אתה כן צריך להתבייש בזה שאתה משקר את עצמך ויודע שלבית"ר מגיע להיות בליגה והיא הוכיחה את זה
והליגה לא שווה בלי בית"ר |
Right..................................................................................
חחחהחהחהחהחהחהחהחהחהחה
כן כן אסור לביתר לרדת כי זה לא ליגה בלעדייה,
תאמין לי ככה חושבים בהתאחדות!!!!!!!!!1
כמה שאתה צודק
אבל כמה שזה זיון שכל!
תגיד לי גוגו
לקחת את אליפות גוגו ליגה. |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by guetag
בואנה אחיי אתה בן זונההה של בדרן
או שלא...:rolleyes:
:haha: :haha: :haha: |
אני דווקא מצחיק
אבל בוא נסיים אם זה
את ביתר לא מקפחים
ואת השיוון להם לא הגיע מול הרצליה
קפיש!!!?!?!?! נגמר!?!??
טוב מאד אח שלי,
רק שלם זמן אוויר למה יותר מידי זמן אתה כאן |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by guetag
והרצליה בליגה לאומית...
יאללה אחי לילה טוב |
סבבה |
|
|
|
|