|
ספורט! (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Ariels |
יהל אתה חייב לשנות סיג
אחי אני משתגע מהתחת הזה מול הפרצוף כל הזמן |
|
|
| Dj Moriano |
| כוס אמאמאמאמה של סקרמנטו.... מה הם מפסידים לדאלאס??? |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Ariels
יהל אתה חייב לשנות סיג
אחי אני משתגע מהתחת הזה מול הפרצוף כל הזמן |
אחי אני שמח לבשר לך שכבר שבוע בערך אני רוצה להחליף
פשוט לא היה לי זמן בגלל המבחנים וכו
קיצר תוך יום-יומיים אני הולך לחבר שלי יש לו מצלמה דיגיטלית הוא מצלם לי את הקעקוע ואז אני ישים את התמונה בתור החתימה שלי
טיפה סבלנות
גם לי נמאס לראות את זה כבר
ולפרשת השופטים - שמעתם על זה
עצרו כבר חמישה !!! גם את יוחנן צ'יבוטרו שהוא שפט העונה בהרבה משחקים בליגת העל !!!!
פשוט בושה שופטים מזדיינים חארות
לא פלא איך שהמדינה שלנו נראית |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by yahel222
עכשיו נפלת
כי לא יצא תיקו !!!
הליין היה 4+ לפנתניאקוס
והם ניצחו
זה אומר שמי ששם על פנתנייקוס זכה
מי ששם על מכבי או תיקו הפסיד
אז זה לא הגיוני !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
צודק אחי טעות שלי...
הוא הימר על תיקו במחצית וככה היה...
שכחתי לכתוב את זה...
והוא הביא אותה ב 1200 שקל.... אל תתווכח על זה |
|
|
| DjChook |
היום חצי גביע מרחק צעידה מהבית שלי ושכחתי לבקש מהבן דוד
(אח של אורן)
כרטיס,
חפיף, יש שידורים בטלויזיה,
וגם ככה אני תקוע עם הראש באנקורי - תנך שלי ככה ש... |
|
|
| yahel222 |
אתמול הייתי בחצי גמר והיה שיאאאאאאאאאאאאאא
5-1 !!!! עובד תותח !!!!
המלך הבא !!!!!!!!! נקווה רק שיהיה נשמה למרות שאני לא מאמין
ועכשיו גמר גביע אופ"א !!! |
|
|
| MoSH_MaN |
שמתם לב שרועי שוקט אחרי שניצחנו את הבבונים ואחרי שעברנו אותם בטבלה...
אשכנזים תמורת שלום!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
חחח רועי אתה האוהד האשכנזי היחיד של הבבונים |
|
|
| Hell_Copter |
קודם כל לך תזדיין :D
עכשיו אני באמת מודה שאתם בכושר הכי טוב בליגה...
ובני יהודה מיד אחריכם
בסוף אתה תראה שכפר סבא לא תעלה וזה יהיה ממש בזיון למה הם הובילו על כל הליגה באיזה 10 נקודות לפחות |
|
|
| MoSH_MaN |
חחחחחחחחחחחחחח קאניזרס
השוער של ספרד לא יהיה במונדיאל
כי נפל לו אפטר שייב על הרגל
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf:
:p :disbelief :thepirate :happy2: :haha: :eyespop: :tongue3 :crazy: :tongue2 :stongue: |
|
|
| Hell_Copter |
כן שמעתי על זה!! איזה קטעים
דרך אגב... הבנתי שבקאהם יהיה כשיר למונדיאל
וביירן מינכן קונים כמעט את כל לברקוזן... זה רוברטו כבר חתם ובאלאק ועוד אחד יחתמו כנראה בקרוב...
ואולי רונאלדו יעבור למנצ'סטר יונייטד... |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ואולי רונאלדו יעבור למנצ'סטר יונייטד... |
רולנלדו לא זוכר איך משחקים כדורגל |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by DjChook
רולנלדו לא זוכר איך משחקים כדורגל |
הימור שלי ברזיל זוכים במונדיאל
רונאלדו נותן טורניר ענקיייייי ומסיים כמלך השערים
אתם תראו הוא עוד יחזור ובגגדול !!!!!! |
|
|
|
|