return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 
ספורט! (pg. 11)
View this Thread in Original format
Ariels
יהל אתה חייב לשנות סיג
אחי אני משתגע מהתחת הזה מול הפרצוף כל הזמן
Dj Moriano
כוס אמאמאמאמה של סקרמנטו.... מה הם מפסידים לדאלאס???
yahel222
quote:
Originally posted by Ariels
יהל אתה חייב לשנות סיג
אחי אני משתגע מהתחת הזה מול הפרצוף כל הזמן


אחי אני שמח לבשר לך שכבר שבוע בערך אני רוצה להחליף
פשוט לא היה לי זמן בגלל המבחנים וכו
קיצר תוך יום-יומיים אני הולך לחבר שלי יש לו מצלמה דיגיטלית הוא מצלם לי את הקעקוע ואז אני ישים את התמונה בתור החתימה שלי

טיפה סבלנות
גם לי נמאס לראות את זה כבר

ולפרשת השופטים - שמעתם על זה
עצרו כבר חמישה !!! גם את יוחנן צ'יבוטרו שהוא שפט העונה בהרבה משחקים בליגת העל !!!!
פשוט בושה שופטים מזדיינים חארות
לא פלא איך שהמדינה שלנו נראית
Hell_Copter
quote:
Originally posted by yahel222


עכשיו נפלת
כי לא יצא תיקו !!!
הליין היה 4+ לפנתניאקוס
והם ניצחו
זה אומר שמי ששם על פנתנייקוס זכה
מי ששם על מכבי או תיקו הפסיד
אז זה לא הגיוני !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


צודק אחי טעות שלי...
הוא הימר על תיקו במחצית וככה היה...
שכחתי לכתוב את זה...
והוא הביא אותה ב 1200 שקל.... אל תתווכח על זה
DjChook
היום חצי גביע מרחק צעידה מהבית שלי ושכחתי לבקש מהבן דוד
(אח של אורן)

כרטיס,
חפיף, יש שידורים בטלויזיה,

וגם ככה אני תקוע עם הראש באנקורי - תנך שלי ככה ש...
yahel222
אתמול הייתי בחצי גמר והיה שיאאאאאאאאאאאאאא
5-1 !!!! עובד תותח !!!!
המלך הבא !!!!!!!!! נקווה רק שיהיה נשמה למרות שאני לא מאמין

ועכשיו גמר גביע אופ"א !!!
MoSH_MaN
שמתם לב שרועי שוקט אחרי שניצחנו את הבבונים ואחרי שעברנו אותם בטבלה...


אשכנזים תמורת שלום!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

חחח רועי אתה האוהד האשכנזי היחיד של הבבונים
Hell_Copter
קודם כל לך תזדיין :D

עכשיו אני באמת מודה שאתם בכושר הכי טוב בליגה...
ובני יהודה מיד אחריכם

בסוף אתה תראה שכפר סבא לא תעלה וזה יהיה ממש בזיון למה הם הובילו על כל הליגה באיזה 10 נקודות לפחות
MoSH_MaN
חחחחחחחחחחחחחח קאניזרס
השוער של ספרד לא יהיה במונדיאל
כי נפל לו אפטר שייב על הרגל
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf:
:p :disbelief :thepirate :happy2: :haha: :eyespop: :tongue3 :crazy: :tongue2 :stongue:
Hell_Copter
כן שמעתי על זה!! איזה קטעים


דרך אגב... הבנתי שבקאהם יהיה כשיר למונדיאל


וביירן מינכן קונים כמעט את כל לברקוזן... זה רוברטו כבר חתם ובאלאק ועוד אחד יחתמו כנראה בקרוב...

ואולי רונאלדו יעבור למנצ'סטר יונייטד...

DjChook
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ואולי רונאלדו יעבור למנצ'סטר יונייטד...


רולנלדו לא זוכר איך משחקים כדורגל
yahel222
quote:
Originally posted by DjChook


רולנלדו לא זוכר איך משחקים כדורגל


הימור שלי ברזיל זוכים במונדיאל
רונאלדו נותן טורניר ענקיייייי ומסיים כמלך השערים
אתם תראו הוא עוד יחזור ובגגדול !!!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement