|
ספורט! (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
| אחי הנבחרת היחידה שיכולה לעמוד מול צרפת זו ארגנטינה |
|
|
| Hell_Copter |
אני לא חושב ברזיל יקחו ויותר מזה אני גם לא רוצה שהם יקחו... שונא אותם ואת כל ההתלהבות סביבם
עקרונית אני בעד הולנד אבל הם לא עלו למונדיאל אז זה קצת בעיה...
בטח ארגנטינה תיקח או צרפת או משהו
דרך אגב... למי שלא שמע... צרפת הפסידה אתמול לבלגיה 2-1 |
|
|
| MoSH_MaN |
FROZA ITALY!!!!
אבל כמו בשנת 2000
ששם כל הדברים שרציתי הלכו הפוך
מכבי תא לא לקחה גביע
הרצליה ירדה
איטליה הפסידה לצרפת בגמר שלא היה מגיע לה!!
LIFE SUX!!!! |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by DjChook
אחי הנבחרת היחידה שיכולה לעמוד מול צרפת זו ארגנטינה |
שמע מבחינת שחקנים צרפת וארגנטינה יש להן סגל הכי טוב
וברזיל להפך הם בכלל ממש לא פייבוריטים או משהו ת'אמת בטוחים שהם יהיו לא טובים...למי שלא יודע הם הצליחו לעלות בפוקס רק במשחק האחרון שהיה קובע בשבילם.....אבל יש לי הרגשה שהם יפ]תיעו את כולם ויתנו טורניר ענק
איטליה גם מועמדת אבל לא יודע....יבשים כאלה
כדי לזכות צריך יותר מחץ |
|
|
| Ariels |
איזה חרטה כל הזין הזה העיקר שלמכבי יש גביע וג'ובאני אוכל תלב
בן זונה נאצי קטן |
|
|
| Hell_Copter |
גרנט מאמן הנבחרת ומכבי חיפה לפי מה שאני רואה בצרות...
כל הקבוצה שלהם אשכרה מתפרקת...
בניון, איגביני ואולי רוסו כבר עוזבים
ועוד בדרך לעזוב |
|
|
| DjChook |
תשמע הגיע הזמן
הם ראו שלא משנה כמה טובים הם
עדיין הם לא מצליחים להביא דאבל ונשברו
:) :)
אף אחד לא התייחס לזה שמכבי תא דרסה את רמת גן
ועוד אתם קולטים שהיה שלב ברבע השני שהיה 37 תיקו
ואז מכבי פשוט ברחה ל 70:40 בערך
זה היה פשוט לא יאמן
זה מבאס ת'תחת
ואני בתור אוהד של רמת גן חושב שמקומה של מכבי לא בליגה
ורמת גן אלופת המדינה בכדורסל ! |
|
|
| Hell_Copter |
כי זה ברור מדי שמכבי יקחו את האליפות בקלות... אבל חפיף
אולי רעננה והרצליה בדרך לאיחוד ואם יהיה איחוד אז זה אומר קבוצה טובה עם תקציב גדול פי שתיים שתעמוד יפה מאוד בצמרת |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
כי זה ברור מדי שמכבי יקחו את האליפות בקלות... אבל חפיף
אולי רעננה והרצליה בדרך לאיחוד ואם יהיה איחוד אז זה אומר קבוצה טובה עם תקציב גדול פי שתיים שתעמוד יפה מאוד בצמרת |
תשמע לא משנה אם הם יתאחדו עדיין הם לא יוכלו לעמוד מול מכבי
:disbelief :disbelief :disbelief |
|
|
| Hell_Copter |
שמע אחי מה שנכון נכון אבל הקרב זה בעצם על מקום 2 3 ו 4 למה יודעים שמכבי תקח אליפות... וצריך להגיע גם גבוה באירופה
דרך אגב כנראה יש הסכמה כמעט בטוח |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by nimrod levi
תשמע לא משנה אם הם יתאחדו עדיין הם לא יוכלו לעמוד מול מכבי
:disbelief :disbelief :disbelief |
יש קבוצות בארופה שאם הן יתאחדו הן לא יעמדו מול מכבי |
|
|
| Hell_Copter |
כמה הודעות:
קודם כל יצחק שום מונה למאמן מכבי חיפה
ניו ג'רזי עלתה לגמר של האנ בי איי
ו 3-3 בסדרה בין סקרמנטו ללייקרס... איזה מתח!!! |
|
|
|
|