return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 
ספורט! (pg. 12)
View this Thread in Original format
DjChook
אחי הנבחרת היחידה שיכולה לעמוד מול צרפת זו ארגנטינה
Hell_Copter
אני לא חושב ברזיל יקחו ויותר מזה אני גם לא רוצה שהם יקחו... שונא אותם ואת כל ההתלהבות סביבם

עקרונית אני בעד הולנד אבל הם לא עלו למונדיאל אז זה קצת בעיה...
בטח ארגנטינה תיקח או צרפת או משהו
דרך אגב... למי שלא שמע... צרפת הפסידה אתמול לבלגיה 2-1
MoSH_MaN
FROZA ITALY!!!!


אבל כמו בשנת 2000

ששם כל הדברים שרציתי הלכו הפוך


מכבי תא לא לקחה גביע
הרצליה ירדה
איטליה הפסידה לצרפת בגמר שלא היה מגיע לה!!
LIFE SUX!!!!
yahel222
quote:
Originally posted by DjChook
אחי הנבחרת היחידה שיכולה לעמוד מול צרפת זו ארגנטינה


שמע מבחינת שחקנים צרפת וארגנטינה יש להן סגל הכי טוב
וברזיל להפך הם בכלל ממש לא פייבוריטים או משהו ת'אמת בטוחים שהם יהיו לא טובים...למי שלא יודע הם הצליחו לעלות בפוקס רק במשחק האחרון שהיה קובע בשבילם.....אבל יש לי הרגשה שהם יפ]תיעו את כולם ויתנו טורניר ענק

איטליה גם מועמדת אבל לא יודע....יבשים כאלה
כדי לזכות צריך יותר מחץ
Ariels
איזה חרטה כל הזין הזה העיקר שלמכבי יש גביע וג'ובאני אוכל תלב
בן זונה נאצי קטן
Hell_Copter
גרנט מאמן הנבחרת ומכבי חיפה לפי מה שאני רואה בצרות...

כל הקבוצה שלהם אשכרה מתפרקת...
בניון, איגביני ואולי רוסו כבר עוזבים
ועוד בדרך לעזוב
DjChook
תשמע הגיע הזמן

הם ראו שלא משנה כמה טובים הם
עדיין הם לא מצליחים להביא דאבל ונשברו

:) :)

אף אחד לא התייחס לזה שמכבי תא דרסה את רמת גן
ועוד אתם קולטים שהיה שלב ברבע השני שהיה 37 תיקו

ואז מכבי פשוט ברחה ל 70:40 בערך

זה היה פשוט לא יאמן

זה מבאס ת'תחת
ואני בתור אוהד של רמת גן חושב שמקומה של מכבי לא בליגה

ורמת גן אלופת המדינה בכדורסל !
Hell_Copter
כי זה ברור מדי שמכבי יקחו את האליפות בקלות... אבל חפיף

אולי רעננה והרצליה בדרך לאיחוד ואם יהיה איחוד אז זה אומר קבוצה טובה עם תקציב גדול פי שתיים שתעמוד יפה מאוד בצמרת
nimrod levi
quote:
Originally posted by Hell_Copter
כי זה ברור מדי שמכבי יקחו את האליפות בקלות... אבל חפיף

אולי רעננה והרצליה בדרך לאיחוד ואם יהיה איחוד אז זה אומר קבוצה טובה עם תקציב גדול פי שתיים שתעמוד יפה מאוד בצמרת

תשמע לא משנה אם הם יתאחדו עדיין הם לא יוכלו לעמוד מול מכבי
:disbelief :disbelief :disbelief
Hell_Copter
שמע אחי מה שנכון נכון אבל הקרב זה בעצם על מקום 2 3 ו 4 למה יודעים שמכבי תקח אליפות... וצריך להגיע גם גבוה באירופה

דרך אגב כנראה יש הסכמה כמעט בטוח

Ariels
quote:
Originally posted by nimrod levi

תשמע לא משנה אם הם יתאחדו עדיין הם לא יוכלו לעמוד מול מכבי
:disbelief :disbelief :disbelief


יש קבוצות בארופה שאם הן יתאחדו הן לא יעמדו מול מכבי
Hell_Copter
כמה הודעות:

קודם כל יצחק שום מונה למאמן מכבי חיפה

ניו ג'רזי עלתה לגמר של האנ בי איי
ו 3-3 בסדרה בין סקרמנטו ללייקרס... איזה מתח!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 
Privacy Statement