return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 
ספורט! (pg. 13)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
*BUMP עצבני*

אברבוך אלוף אירופה בקפיצה במוט!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
עדיין לא הסתיימה התחרות אבל הוא בטוח זכה בזהב!!!
DjChook
quote:
Originally posted by Hell_Copter
*BUMP עצבני*

אברבוך אלוף אירופה בקפיצה במוט!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
עדיין לא הסתיימה התחרות אבל הוא בטוח זכה בזהב!!!


באתי לפתוח טרד :)
הוא מנסה לשבור עכשיו את השיא הישראלי
NaOren
quote:
Originally posted by DjChook


באתי לפתוח טרד :)
הוא מנסה לשבור עכשיו את השיא הישראלי


זייין
יוואו איך לא ראיתי
כוס אמא של המתמטיקה הזה!!!!!
NaOren
איזה מלך הוא יווואווו!!!

איך התרגשתי
ועוד ליד 2 נאצים מזדינים בגרמניה
איזה יופי זה לקחת זהב בגרמניה - מנאצים!!!!!

אני רציני שעמדתי בהתקווה ושרתי אותה!!!!
MoSH_MaN
עכשיו נדבר על גביע הטוטו

הייתי במשחק של הרצליה נגד בית"ר


זה פשוט בושה שקבוצה ברמה של ביתר צריכה להעזר בשופט כדי להוציא תיקו

זיינו אותם!!!1

השופט הרביעי נתן 4 דקות תוספת זמן

כברה דקה 96 כדור מוגבה לרחבה של הרצליה

עולה לנגוח בראכת וזוהר

לא היה שום דבר השופט שורק לבעיטה חופשית

יאללה!?!!?! על מה


ואתם יודעים את ההמשך
SiLvErSkY
מנצ'סטר נגד בוקרה ג'וניורס...
עכשיו בערוץ הספורט:<


הייתי צריך להיות במשחק הזה:<
בסוף לא הלכתי
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by guetag


דיי כבר אתה יודע שבית"ר היא הקבוצה האחרונה שצריכה עזרה של שופטים



:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

מי היה במשחק??!!?!
שתוק

אבל עדיין המשפט שלך זה היה מהחכמים ביותר ששמעי

כמו המשפטים של אלון מזרחי
NaOren
quote:
Originally posted by MoSH_MaN


כמו המשפטים של אלון מזרחי



חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
NaOren
quote:
Originally posted by guetag


את בית"ר הכי הרבה מקפחים ואתה יודע שזה נכון


למה נראה לך?
מאיזה בחינה מקפחים אותם???
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by NaOren


למה נראה לך?
מאיזה בחינה מקפחים אותם???



נו מה אתה דפוק

בוא אני יכניס לך מכות יא זבל חרא ועוד אתה קורא לי פרימיטיבי

יא בן זונה אני יהרוג אותך (אוהד ביתר מצוי)


זה כמו שמקפחים אתץ בני יהודה :haha:


בונאה גוגו! (guetag)

תגיד תודה שמפחדים מביתר בישראל אחרת הייתם צריכים לרדת ליגה שנה שעברה בגלל הכסף

ככה עושים באירופה וכבר מילאן ירדה ליגה בגלל זה

NaOren
quote:
Originally posted by guetag
אז אתה לא זוכר משחקים..כמו במשחק גביע נגד מכבי ת"א למשל



מה היה תזכיר לי...
כי אני ראסמי לא זוכר...
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by guetag


תמצוץ לי
בית"ר בליגה כי מגיע לה להיות בליגה
ובית"ר היא הקבוצה הכי אהודה בארץ
וחוץ מזה את מי אתה אוהב
הרצליה?!

בת זונההה של קבוצה סוףףףףףף?!!!!

הם לקחו פעם אליפות ד"א?
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:


כנראה שאתה לא יודע שביתר פתחה את העונה כל כך מאוחר שבאירופה היא כבר הייתה ליגה ד

ואז מה יש בעיות!??!

זה שאני אוהד נשמה
וגם לא ערס מסריח שכל היום מקלל

שים לב

במשחקים שאוהדים הערסים פחדנים של בני יהודה באו
שזה היה משחקים של הרצליה הם כל המשחק קיללו אותנו

אנחנו נראה לך כמוהם?!!?

נייט! (אני בתור!!)

לא מקללים ולא כלום
ואנחנו המקופחים

שמע גוגו ,אפשר אותך חסר לי לאוסף
הרצליה בערך הכי חזקה השנה בלאומית
הסיכויים שלא נעלה הם רק אם כאלו תצוגות שיפוט ימשיכו לבוא כמו שהיה במשחק נגד ביתר

אז גוגו מאניה אל דבר אל קיפוחים כי ביתר ליגה ד צריכה להיות ואיך שהם שיחקו נגנדו אנחנו צריכים להיות ליגה מעל!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 
Privacy Statement