|
ספורט! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
את הגול הזה ראיתי
באמת גול יפה!!! |
|
|
| yahel222 |
טוב אם מישהו ראה היום את הדרבי של ריבר פלייט - בוקה ג'וניורס
איזה שיאאאאאאאאאא
איזה כיף כל האוהדים שרים וזה איזה אווירה
ולמרות שאני אוהד מכבי ואנחנו מזוהים עם בוקה
אני דווקא אוהד ריבר ושמח שהם ניצחו
(עוד 3 דקות למשחק ו3-0 לריברררררררר) |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by yahel222
שמע אחי גול נדיר.....יש הטוענים שזה השער הכי יפה בעשור האחרון
אשכרה בישל לעצמו עם העקב תוך שהוא עובר שחקן
עשה דאבל פס עם עצמו חחחח
אין חייבים לראות.....
בכלל ברגקאמפ הזה כל גול שהוא כובש או מבשל זה מלאכת מחשבת
הבן אדם פשוט תותח !!!! כמה שהוא זקן ואין לו כבר כושר ולא משחק הרבה
כל דקה שהוא על המגרש מרגישים שיש שם כ"כ הרבה כשרון
מדהיםםםםםםםם
השער היחידי השנה שראיתי שמשתווה לזה זה הגול של סביולה לפני כמה שבועות שריבאלדו בישל.....בעצם הגול ריבאלדו עשה..אני מתכוון נגד לה קורוניה מישהו ראה??????
תחשבו:
מסירה מחצי מגרש לתוך הרחבה, ריבאלדו עוצר את הכדור באוויר בלי שהוא יגע ברצפה !! מקפיץ באוויר מעל שחקן הגנה ועובר אותו ואז מקפיץ מעל השוער
ואז בא סביולה וממטר שם את הראש וגול
נדיייייייייייר |
הגול של ברקאמפ באמת נורא יפה וגם חכם...
וריבאלדו זה כבר סיפור אחר, אין לו רגליים, יש לו תותחים
אשכרה מרגמות יש לו במקום רגליים
היה איזה גול שלו נגד לה קורוניה אני חושב באחד המשחקים
שברצלונה הייתה חייבת לנצח ת'משחק כדי להגיע לאיזשהו מקום בטבלה, אנערף אם אני זוכר
בקיצור
ריבאלדו קיבל כדור מוגבה מאמצע המגרש ועל סף הרחבה הוא הקפיץ אותו על החזה ובמספרת הכניס גול
זה היה ה-גול!
פשוט מדהים מה שהוא עושה עם הכדור, מזכיר לי את בניון :) |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
הגול של ברקאמפ באמת נורא יפה וגם חכם...
וריבאלדו זה כבר סיפור אחר, אין לו רגליים, יש לו תותחים
אשכרה מרגמות יש לו במקום רגליים
היה איזה גול שלו נגד לה קורוניה אני חושב באחד המשחקים
שברצלונה הייתה חייבת לנצח ת'משחק כדי להגיע לאיזשהו מקום בטבלה, אנערף אם אני זוכר
בקיצור
ריבאלדו קיבל כדור מוגבה מאמצע המגרש ועל סף הרחבה הוא הקפיץ אותו על החזה ובמספרת הכניס גול
זה היה ה-גול!
פשוט מדהים מה שהוא עושה עם הכדור, מזכיר לי את בניון :) |
חחחח עלק בניון.....סתם שחקן....יש לו כשרון אבל אין לו מנטליות להיות שחקן גדול באיורפה
והגול שאתה מדבר עליו גם שיא
אבל מה שהוא שם השנה נגד לה קורוניה אפילו יותר יפה
גאון כדורגל !! |
|
|
| MoSH_MaN |
רועי אנחנו מתפרקים
קום כל האוהדים הולכים מכות ,אלי כהן משעה את קורצקי ואז השחקנים עוזבים את המגרש,איבנוב בורח מהארץ(יש ! סוף סוף!) ועכשיו לא ברור מה יקרנ עם אלי כהן הזבל הזה! |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
רועי אנחנו מתפרקים
קום כל האוהדים הולכים מכות ,אלי כהן משעה את קורצקי ואז השחקנים עוזבים את המגרש,איבנוב בורח מהארץ(יש ! סוף סוף!) ועכשיו לא ברור מה יקרנ עם אלי כהן הזבל הזה! |
אלי כהן היה פעם תותח בהפועל ר"ג
חבל שהוא עזב אותם |
|
|
| Hell_Copter |
חחחחחחחחחחח מתפרקים
יהיה טוב מוש...
לפחות אתם לא יותר גרועים מרעננה
זה גם משהו
למרות שהם זיינו אתכם 4-2 |
|
|
| yahel222 |
די לדבר על הלאומית
אף אחד פה לא רואה כדורגל מהעולם....אירופה....ליגת על לפחות |
|
|
| arik |
אני הייתי בקפוארה 3 שנים
הייתי שמן ליפני וזה בנה לי גוף בן זונה
אבל פרשתי זה תפס יותר מידי מהחיים
גם הופעתי מטעם הקפוארה מלאן פעמים בטלוויזה |
|
|
| Hell_Copter |
אני לא יודע מה הקשר לקפוארה
אבל אתה כמעט שחיף אין מצב שהיית שמן בחיים |
|
|
| yahel222 |
חחח קפוארה
יום שישי הייתי בים עם חברים אז היה משעמם
אז סתם התחלנו לשחק אותה יעני יודעים קפואירה
התחלנו לקפוץ סתם לתת בעיטות באוויר
פ-חחחחחחחחחחח הכי דפוקים אין
רצים לאנשים ברייס עוצרים 10 ס"מ מהם וקופצים אחורה חחחחחחחחח |
|
|
| Hell_Copter |
מוש.. רק היום קראתי את העיתון ספורט של יום ראשון
כל הכבוד על הניצחון הזה...
אבל ין על בני יהודה
1-0 על כפר סבא
ואנחנו בדרך לליגת העל
מחר נעלה עוד שלב בגביע ונביא אותה בניצחון יפה
שיהיה להרצליה בהצלחה מחר :) |
|
|
|
|