return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
ספורט! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
את הגול הזה ראיתי
באמת גול יפה!!!
yahel222
טוב אם מישהו ראה היום את הדרבי של ריבר פלייט - בוקה ג'וניורס

איזה שיאאאאאאאאאא
איזה כיף כל האוהדים שרים וזה איזה אווירה

ולמרות שאני אוהד מכבי ואנחנו מזוהים עם בוקה

אני דווקא אוהד ריבר ושמח שהם ניצחו
(עוד 3 דקות למשחק ו3-0 לריברררררררר)
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by yahel222
שמע אחי גול נדיר.....יש הטוענים שזה השער הכי יפה בעשור האחרון

אשכרה בישל לעצמו עם העקב תוך שהוא עובר שחקן
עשה דאבל פס עם עצמו חחחח
אין חייבים לראות.....
בכלל ברגקאמפ הזה כל גול שהוא כובש או מבשל זה מלאכת מחשבת
הבן אדם פשוט תותח !!!! כמה שהוא זקן ואין לו כבר כושר ולא משחק הרבה
כל דקה שהוא על המגרש מרגישים שיש שם כ"כ הרבה כשרון
מדהיםםםםםםםם

השער היחידי השנה שראיתי שמשתווה לזה זה הגול של סביולה לפני כמה שבועות שריבאלדו בישל.....בעצם הגול ריבאלדו עשה..אני מתכוון נגד לה קורוניה מישהו ראה??????
תחשבו:
מסירה מחצי מגרש לתוך הרחבה, ריבאלדו עוצר את הכדור באוויר בלי שהוא יגע ברצפה !! מקפיץ באוויר מעל שחקן הגנה ועובר אותו ואז מקפיץ מעל השוער
ואז בא סביולה וממטר שם את הראש וגול

נדיייייייייייר


הגול של ברקאמפ באמת נורא יפה וגם חכם...

וריבאלדו זה כבר סיפור אחר, אין לו רגליים, יש לו תותחים
אשכרה מרגמות יש לו במקום רגליים
היה איזה גול שלו נגד לה קורוניה אני חושב באחד המשחקים
שברצלונה הייתה חייבת לנצח ת'משחק כדי להגיע לאיזשהו מקום בטבלה, אנערף אם אני זוכר

בקיצור
ריבאלדו קיבל כדור מוגבה מאמצע המגרש ועל סף הרחבה הוא הקפיץ אותו על החזה ובמספרת הכניס גול
זה היה ה-גול!

פשוט מדהים מה שהוא עושה עם הכדור, מזכיר לי את בניון :)
yahel222
quote:
Originally posted by Gil Shwarts


הגול של ברקאמפ באמת נורא יפה וגם חכם...

וריבאלדו זה כבר סיפור אחר, אין לו רגליים, יש לו תותחים
אשכרה מרגמות יש לו במקום רגליים
היה איזה גול שלו נגד לה קורוניה אני חושב באחד המשחקים
שברצלונה הייתה חייבת לנצח ת'משחק כדי להגיע לאיזשהו מקום בטבלה, אנערף אם אני זוכר

בקיצור
ריבאלדו קיבל כדור מוגבה מאמצע המגרש ועל סף הרחבה הוא הקפיץ אותו על החזה ובמספרת הכניס גול
זה היה ה-גול!

פשוט מדהים מה שהוא עושה עם הכדור, מזכיר לי את בניון :)


חחחח עלק בניון.....סתם שחקן....יש לו כשרון אבל אין לו מנטליות להיות שחקן גדול באיורפה

והגול שאתה מדבר עליו גם שיא
אבל מה שהוא שם השנה נגד לה קורוניה אפילו יותר יפה
גאון כדורגל !!
MoSH_MaN
רועי אנחנו מתפרקים

קום כל האוהדים הולכים מכות ,אלי כהן משעה את קורצקי ואז השחקנים עוזבים את המגרש,איבנוב בורח מהארץ(יש ! סוף סוף!) ועכשיו לא ברור מה יקרנ עם אלי כהן הזבל הזה!
yahel222
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
רועי אנחנו מתפרקים

קום כל האוהדים הולכים מכות ,אלי כהן משעה את קורצקי ואז השחקנים עוזבים את המגרש,איבנוב בורח מהארץ(יש ! סוף סוף!) ועכשיו לא ברור מה יקרנ עם אלי כהן הזבל הזה!


אלי כהן היה פעם תותח בהפועל ר"ג
חבל שהוא עזב אותם
Hell_Copter
חחחחחחחחחחח מתפרקים
יהיה טוב מוש...
לפחות אתם לא יותר גרועים מרעננה
זה גם משהו
למרות שהם זיינו אתכם 4-2
yahel222
די לדבר על הלאומית

אף אחד פה לא רואה כדורגל מהעולם....אירופה....ליגת על לפחות
arik
אני הייתי בקפוארה 3 שנים
הייתי שמן ליפני וזה בנה לי גוף בן זונה
אבל פרשתי זה תפס יותר מידי מהחיים
גם הופעתי מטעם הקפוארה מלאן פעמים בטלוויזה
Hell_Copter
אני לא יודע מה הקשר לקפוארה
אבל אתה כמעט שחיף אין מצב שהיית שמן בחיים

yahel222
חחח קפוארה
יום שישי הייתי בים עם חברים אז היה משעמם
אז סתם התחלנו לשחק אותה יעני יודעים קפואירה

התחלנו לקפוץ סתם לתת בעיטות באוויר

פ-חחחחחחחחחחח הכי דפוקים אין
רצים לאנשים ברייס עוצרים 10 ס"מ מהם וקופצים אחורה חחחחחחחחח
Hell_Copter
מוש.. רק היום קראתי את העיתון ספורט של יום ראשון
כל הכבוד על הניצחון הזה...
אבל ין על בני יהודה
1-0 על כפר סבא
ואנחנו בדרך לליגת העל
מחר נעלה עוד שלב בגביע ונביא אותה בניצחון יפה
שיהיה להרצליה בהצלחה מחר :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement