|
ספורט! (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
אוי כרועי כמה שיש לכם מזל
השוםפט הדפוק הזה
מוסיפים 5 דקות והוא שורק אחרי 2 דקות
איזה טמבל ואיזה תירוצים עלובים
לנו הפסיקו את המשחק ב1-1 סעמק היינו יותר טובים |
|
|
| clubber@work |
וואלה אני מליבוביץ
דווקא רציתי שנפסיד אבל אי אפשר לסמוך על החיפאים שיעשו משהו אחד טוב...
בתחילת העונה ניצחו אותנו ב30 הפרש ובגמר אנחנו ב31 ...
פשוט בושה
הבי"ס שלי שיחד תלמידים שיבואו בתור קהל למשחק - אף אחד לא רצה ללכת...
וכפר-סבא שולטת עולה ליגה! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אוי כרועי כמה שיש לכם מזל
השוםפט הדפוק הזה
מוסיפים 5 דקות והוא שורק אחרי 2 דקות
איזה טמבל ואיזה תירוצים עלובים
לנו הפסיקו את המשחק ב1-1 סעמק היינו יותר טובים |
די לבכות כבר מוש!!!!
אז אנחנו עולים השנה ולא אתם... תמיד יש את שנה הבאה
דווקא אני רוצה שתנצחו את כפר סבא
שאנחנו נעבור אותם ונעלה ממקום 1 |
|
|
| yahel222 |
יוו ראיתם קרית גת??? פשששש
תותחים הלוואי ישארו
ובית"ר יורדים פחחחחחחחח
למרות שזה מצער כי עכשיו בכלל אין קבוצות בליגה הזאתי..... |
|
|
| MoSH_MaN |
| יש לכם יותר מזל משכל כרגיל... |
|
|
| Hell_Copter |
אוקיי מוש בוא אני יסביר לך משהו
אם ראית שער 5 אז אתה כבר יודע את ההסבר... אבל עדיין
השופט הפסיק את המשחק בגלל המזג אויר ושכח לעצור את השעון שלו
הטלויזיה והשופט הרביעי עצרו וככה יצא מצב שאחרי 50 דקות השופט סימן לשופט הרביעי לתוספת זמן ואז הוא הוסיף עוד שתי דקות...
המשחק עצר ל 5 דקות בגלל המזג אויר, שהשופט החזיר אותם ואז הוסיף עוד שתי דקות על פציעות וכל זה |
|
|
| yahel222 |
איזה דרביייייייייייייייייייייייי ענק
בסוף הורגשה האווירה במגרש
וגם התוצאה האירה לנו פנים (((: |
|
|
| Hell_Copter |
חבר שלי שאוהד ביתר ניסה לעבוד עליי יעני 1 באפריל
עושה לי שמעת מה קרה?
הורידו לבני יהודה 7 נקודות בגלל שסהר מזרחי עישן סמים לא חוקיים
קלטת שזה נסיון עלוב לעבוד עליי אז אמרתי לו
שמעת מה קרה?
ביתר ירדו למקום האחרון
והתחלתי להשפך מצחוק!!!!!!!!!!!!
ואז הוא אמר לא מצחיק...
אז אמרתי לו שמעת מה עוד קרה?
קרית גת עברו את ביתר
והוא התעצבן ואני צחקתי וכולם יצאו מרוצים |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אוקיי מוש בוא אני יסביר לך משהו
אם ראית שער 5 אז אתה כבר יודע את ההסבר... אבל עדיין
השופט הפסיק את המשחק בגלל המזג אויר ושכח לעצור את השעון שלו
הטלויזיה והשופט הרביעי עצרו וככה יצא מצב שאחרי 50 דקות השופט סימן לשופט הרביעי לתוספת זמן ואז הוא הוסיף עוד שתי דקות...
המשחק עצר ל 5 דקות בגלל המזג אויר, שהשופט החזיר אותם ואז הוסיף עוד שתי דקות על פציעות וכל זה |
שמע אתה בכלל לא מבין לא קשור למה
כשהשופט הרביעי מוסיף 5 דקות ,זה 5 דקות בלי קשר למה שהשופט הראשון אמר שבגלל זה וזה ככה זה חוקים ועובדה גם אבי כהן הבן זונה אמר את זה |
|
|
| MoSH_MaN |
דיה דיה!
2-0 להרצליה במחצית
אם אנחנו מנצחים המשחק נגדכם יכול לפתוח את כל העסק לשלושתנו!
ניהיה ממכם נקודה ומכפ"ס 3 !
ליה ליה הרצליה! |
|
|
| Dj Moriano |
| מוש אתה הולך למשחקים??? |
|
|
|
|