|
ספורט! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
אין על הפועל דימונה!!!
הפועל דימונה מקום ראשון בליגה ג'
יאללה עוד 20 שנה הם בלאומית ואז אולי במזל יגיעו גם לליגת העל :) |
|
|
| Hell_Copter |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הרצליה עפה בפנדלים
בני יהודה המלכים זיינו 5-1 את קרית אתא
והם כבר ברבע גמר!! |
|
|
| Ariels |
מישהו יודע כמה הכח דיר שרף הוציאו ביום שבת
:) |
|
|
| MoSH_MaN |
| מה אתה רוצה שיחקתם נגד קבוצה מהארצית |
|
|
| Hell_Copter |
ואתם נגד קבוצה שאמורהלהיות מתחתיכם
אבל בלי קשר...
בני יהודה אמפריה |
|
|
| MoSH_MaN |
| מה פתאום קריית גת טובים |
|
|
| Hell_Copter |
חלאס כבר עם התירוצים
טוב למי אכפת...
אולי נשנה את הטופיק ל
בני יהודה vs מכבי הרצליה
?? |
|
|
| MoSH_MaN |
טוב קרית גת לא טובים....
הם סתם ניצחו את חיפה 4-0 ואחר כך את נתניה נראה לי |
|
|
| Hell_Copter |
גם סכנין פירקו את מכבי חיפה
זה אומר שהם טובים!? |
|
|
| Hell_Copter |
אני יודע שזה קצת לא בעניין של בני יהודה והרצליה אבל אני חייב לציין את זה
רעננה ניצחה את מכבי תל אביב בכדורסל
87:86
לא יאמן |
|
|
| yahel222 |
פצצצות ....
יותר חשוב אבל שי-ם הפסידה ור"ג שוב מקום שני :) :)
אהה וגם ביום חמישי עשיתי 250 שקל ב
Winner ליין
המשחק החדש של הטוטו |
|
|
| Hell_Copter |
יש לי איזה ילד אחד בשכבה שמן שיש לו מזל של שמנים
לא חסר לו כסף בגרוש... יש לו מיול, בית ענק, פג'רו קינג יעני לא חסר לו
הבנזונה הזה הביא 90,000 בטוטו!!!!!
כזה שמן!!!!! |
|
|
|
|