return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
ספורט! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
היום בעזרת השם בבוני יהודה מפסידים!

ושאיבנוב יעזוב כבר את הארץ!!! אמן!!!!!!!!!


אתה מלכלך!!!
אז מה אם אני נעלה ליגה ואתם לא?!

היום אנחנו נזיין את צפרירים חולון
ובזערת השם רעננה תפתח לכם את התחת
והכל יהיה טוב
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Hell_Copter


אתה מלכלך!!!
אז מה אם אני נעלה ליגה ואתם לא?!

היום אנחנו נזיין את צפרירים חולון
ובזערת השם רעננה תפתח לכם את התחת
והכל יהיה טוב



ילד כולה 3 נקודות...
Hell_Copter
חחחחחחחחחחחחח
רעננה זיינו אתכם!!!!
4-2

ועכשיו זה כבר 4 נקודות
ואחרי שכפר קנא הפסידו אפשר להתבסס בנחת במקום השני
MoSH_MaN
איזה בושה.........אני חסר מילים

מזל שלא ניצחת!
Hell_Copter
אולי לא ניצחנו אבל גם לא הפסדנו

ואנחנו מקום 2 בהפרש של 4 נקודות מעליכם
מה שאומר שגם אם נפסיד ואתם תנצחו אז עדיין נהיה מעליכם
yahel222
לכל אוהדי הפועל ששרו "לא רוצים את רמת גן" אז הזדיינתם
כי לא תקבלו גם את בלומפילד[SIZE=3][COLOR=blue]

פורצה מילאן !!!

ויום שבת מכבי חיפה הפועל ת"א יהיה תיקו
ויום שני בעזרת השם מכבי מנצחים את בית"ר ילא
בשביל מני מלחמה !!!!!!!!!!!!!!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by yahel222
לכל אוהדי הפועל ששרו "לא רוצים את רמת גן" אז הזדיינתם
כי לא תקבלו גם את בלומפילד[SIZE=3][COLOR=blue]

פורצה מילאן !!!

ויום שבת מכבי חיפה הפועל ת"א יהיה תיקו
ויום שני בעזרת השם מכבי מנצחים את בית"ר ילא
בשביל מני מלחמה !!!!!!!!!!!!!!


חלאס כבר עם הפורצה מילאן... :)

אני רוצה שהפועל יקחו אליפות כי אני לא אוהב את חיפה
ויש גם התלבטות...
למה אני לא הכי אוהב את מכבי
אבל זה יהיה מצחיק אם ביתר תרד ליגה
יאללה מכבי זיינו אותם
גם קרית גת תעבור אותם עוד שבוע
yahel222
quote:
Originally posted by Hell_Copter


חלאס כבר עם הפורצה מילאן... :)

אני רוצה שהפועל יקחו אליפות כי אני לא אוהב את חיפה
ויש גם התלבטות...
למה אני לא הכי אוהב את מכבי
אבל זה יהיה מצחיק אם ביתר תרד ליגה
יאללה מכבי זיינו אותם
גם קרית גת תעבור אותם עוד שבוע


שמעע רסמי גם אני רוצה שהפועל יזכו כמה שאני שונא אותם
כי התערבתי עם חבר שלי על טנק דלק לאוטו...שזה בסביבות ה200 שקל
הוא אמר חיפה זוכים אני אמרתי מכבי....אם הפועל יזכו אז כלום

אבל לפחות שיעופו כבר מאירופה הזונות האלה
ודווקא לא טוב שבית"ר ירדו גם ככה בקושי יש קבוצות בליגה הזאת
Hell_Copter
במקום ביתר יבואו בני יהודה
מה רע
תחשבו על זה... סוף סוף יהיה דרבי ירושלמי
yahel222
מישהו ראה את הגול של ברגקאמפ נגד ניוקאסל שבוע שעבר????
פששששששש ענק
פשוט ענקקקקקקקקקק

אבל מניאק דווקא נגד ניוקאסל??????
הקבוצה היחידה שאני אוהד שעוד היו בצמרת.....

Hell_Copter
שמעתי זה היה אדיר משהו עם העקב
חברים שלי מזה התלהבו מזה
yahel222
שמע אחי גול נדיר.....יש הטוענים שזה השער הכי יפה בעשור האחרון

אשכרה בישל לעצמו עם העקב תוך שהוא עובר שחקן
עשה דאבל פס עם עצמו חחחח
אין חייבים לראות.....
בכלל ברגקאמפ הזה כל גול שהוא כובש או מבשל זה מלאכת מחשבת
הבן אדם פשוט תותח !!!! כמה שהוא זקן ואין לו כבר כושר ולא משחק הרבה
כל דקה שהוא על המגרש מרגישים שיש שם כ"כ הרבה כשרון
מדהיםםםםםםםם

השער היחידי השנה שראיתי שמשתווה לזה זה הגול של סביולה לפני כמה שבועות שריבאלדו בישל.....בעצם הגול ריבאלדו עשה..אני מתכוון נגד לה קורוניה מישהו ראה??????
תחשבו:
מסירה מחצי מגרש לתוך הרחבה, ריבאלדו עוצר את הכדור באוויר בלי שהוא יגע ברצפה !! מקפיץ באוויר מעל שחקן הגנה ועובר אותו ואז מקפיץ מעל השוער
ואז בא סביולה וממטר שם את הראש וגול

נדיייייייייייר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement