| yahel222 |
שמע אחי גול נדיר.....יש הטוענים שזה השער הכי יפה בעשור האחרון
אשכרה בישל לעצמו עם העקב תוך שהוא עובר שחקן
עשה דאבל פס עם עצמו חחחח
אין חייבים לראות.....
בכלל ברגקאמפ הזה כל גול שהוא כובש או מבשל זה מלאכת מחשבת
הבן אדם פשוט תותח !!!! כמה שהוא זקן ואין לו כבר כושר ולא משחק הרבה
כל דקה שהוא על המגרש מרגישים שיש שם כ"כ הרבה כשרון
מדהיםםםםםםםם
השער היחידי השנה שראיתי שמשתווה לזה זה הגול של סביולה לפני כמה שבועות שריבאלדו בישל.....בעצם הגול ריבאלדו עשה..אני מתכוון נגד לה קורוניה מישהו ראה??????
תחשבו:
מסירה מחצי מגרש לתוך הרחבה, ריבאלדו עוצר את הכדור באוויר בלי שהוא יגע ברצפה !! מקפיץ באוויר מעל שחקן הגנה ועובר אותו ואז מקפיץ מעל השוער
ואז בא סביולה וממטר שם את הראש וגול
נדיייייייייייר |
|
|