|
ספורט! (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| NaOren |
| quote: | Originally posted by guetag
]
חח מה עשית אותי
אני לא מהמשוגעים
בית"ר אצלהם זה חיים,לא צריך להגזים עד כדי כך |
יש לי חבר שהולך לשם...
70 שקל עולה להשתתף בזה...
:-)
ולא יודע חשבתי אתה אוהד רציני..
אז אתה גם בטח לא הולך למשחקים נכון? |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by guetag
לפני שנתיים היה לי מנוי
שנה שעברה לא הלכתי להרבה משחקים..והשנה..אני יהיה בצבא כך שאני יסתפק במשחק פה ושם |
אה הבנתי אותך גבר...
מאיפה אתה בארץ? |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by guetag
ירושלים |
אה סבבה...
אז אין לך בעיה להגיע לטדי... |
|
|
| DjChook |
| אני 15 דקות ברגל מאצטדיון רמת גן :) |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני 15 דקות ברגל מאצטדיון רמת גן :) |
אז ת'גברררר
אין שם משחקים בכללל!!!
רק של נבחרת ישראל וגביע
ו...זה לא עוזר לך כי אתה אף פעם לא רוצה ללכת למשחקים |
|
|
| DjChook |
חחחח אז מה :)
:crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| NaOren |
יאלה מכבי מ-ל-ח-מ-ה
ד' 5
מכבי ת"א מובילה 1-0
פורחננקובס!!!!!!!!! |
|
|
| NaOren |
חן יש מחר משחק באיצטדיון ר"ג ככה ש...
:-)))
אתה יכו ללכת
סתם זה יהיה משחק מסריח
אשדוד - ב"ש |
|
|
| yahel222 |
מכבי ת"א ניצחה 2-0 !!!!
סעמק עד שיצאתי מהצבא לא היה שידור
רבאקקקקקק 40000000 ערוצים
אף אחד לא יכול לשדר כוס אמא של כל הלווין והדיגיטלי ו5 פלוס שיזדיינו
אבל אני בכל זאת שמח
מרגיש שזו העונה שלנו !!! |
|
|
| MoSH_MaN |
כולה קבוצה מסכנה מאסטוניה
מה אתה מתרגש ואומר שזה עונה של מכבי
חח אפילו לא ראית אם הם שיחקו טוב
לעומת זאת אני ראיתי את הרצליה עושה קרקס לביתר
מדקה שישים ככה
כל מסירה אולההההההההההההההה
ואני מרגיש שנעלה! |
|
|
| DjChook |
| העיקר שכולם מבסוטים |
|
|
| MoSH_MaN |
נו די כבר
מזל של מנייאקים ששופט נותן סתם פאול
תעשה טובה ודי
הייתם אמורים שנה שעברה להיות באיזה ליגה ג'
שים לב לפיורנטינה....ליגה ד'
כי לא היה לה כסף
ועוד לכם לא היה כסף אחרי 10 משחקים
אז במקום להמשיך עם זה:
CUT THE CRAP!!!! |
|
|
|
|