return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 
ספורט! (pg. 16)
View this Thread in Original format
NaOren
quote:
Originally posted by guetag
]

חח מה עשית אותי
אני לא מהמשוגעים
בית"ר אצלהם זה חיים,לא צריך להגזים עד כדי כך


יש לי חבר שהולך לשם...
70 שקל עולה להשתתף בזה...
:-)

ולא יודע חשבתי אתה אוהד רציני..
אז אתה גם בטח לא הולך למשחקים נכון?
NaOren
quote:
Originally posted by guetag


לפני שנתיים היה לי מנוי
שנה שעברה לא הלכתי להרבה משחקים..והשנה..אני יהיה בצבא כך שאני יסתפק במשחק פה ושם


אה הבנתי אותך גבר...

מאיפה אתה בארץ?
NaOren
quote:
Originally posted by guetag

ירושלים


אה סבבה...
אז אין לך בעיה להגיע לטדי...
DjChook
אני 15 דקות ברגל מאצטדיון רמת גן :)
NaOren
quote:
Originally posted by DjChook
אני 15 דקות ברגל מאצטדיון רמת גן :)


אז ת'גברררר
אין שם משחקים בכללל!!!

רק של נבחרת ישראל וגביע

ו...זה לא עוזר לך כי אתה אף פעם לא רוצה ללכת למשחקים
DjChook
חחחח אז מה :)

:crazy: :crazy: :crazy:
NaOren
יאלה מכבי מ-ל-ח-מ-ה


ד' 5
מכבי ת"א מובילה 1-0
פורחננקובס!!!!!!!!!
NaOren
חן יש מחר משחק באיצטדיון ר"ג ככה ש...

:-)))

אתה יכו ללכת
סתם זה יהיה משחק מסריח
אשדוד - ב"ש
yahel222
מכבי ת"א ניצחה 2-0 !!!!
סעמק עד שיצאתי מהצבא לא היה שידור
רבאקקקקקק 40000000 ערוצים
אף אחד לא יכול לשדר כוס אמא של כל הלווין והדיגיטלי ו5 פלוס שיזדיינו

אבל אני בכל זאת שמח
מרגיש שזו העונה שלנו !!!
MoSH_MaN
כולה קבוצה מסכנה מאסטוניה

מה אתה מתרגש ואומר שזה עונה של מכבי

חח אפילו לא ראית אם הם שיחקו טוב



לעומת זאת אני ראיתי את הרצליה עושה קרקס לביתר
מדקה שישים ככה

כל מסירה אולההההההההההההההה

ואני מרגיש שנעלה!

DjChook
העיקר שכולם מבסוטים
MoSH_MaN
נו די כבר

מזל של מנייאקים ששופט נותן סתם פאול

תעשה טובה ודי

הייתם אמורים שנה שעברה להיות באיזה ליגה ג'


שים לב לפיורנטינה....ליגה ד'

כי לא היה לה כסף

ועוד לכם לא היה כסף אחרי 10 משחקים

אז במקום להמשיך עם זה:

CUT THE CRAP!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 
Privacy Statement