|
ספורט! (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Dj Moriano |
| לפי דעתי זה דורש ט'רד אבל חפיף |
|
|
| MoSH_MaN |
יום שבת ב6 הרצליה
משחק חובה!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| Hell_Copter |
מכבי סוף סוף מוכיחים מה הם שווים
עכשיו רק לזיין את פנתנייקוס בחצי גמר ולהיות שוב אלופי אירופה |
|
|
| Dj Moriano |
| רועי לא שכחת את הגמר??? |
|
|
| Hell_Copter |
לא ממש...
הם יקחו אם הם עוברים את פנתנייקוס... אני מאוד מקווה לפחות
יש לי ידידה שכבר אמרה לי שהיא נוסעת לפיינל פור
ואני יודע שהיא תסע!! |
|
|
| SimonP |
| יש לי בקשה לכל התל אביבים: תעשו לי טובה ותבררו לי דחוף מאיפה אני מזמין כרטיסים לחצי גמר ולגמר אליפות אירופה. אני נוסע אם יהיה לי כרטיסים. בבקשה דחוף. |
|
|
| DjChook |
תשמעו
אני חושב שאת פנייתניאקוס יעברו
ואני מאמין שגם קינדר יעלו...
עכשיו זה חתיכת גמר
אלופת היורוליג ואלופת הסופרליג ...
יו איזה משחק היה אתמול
אני עדיין ב-ש-ו-ק |
|
|
| MoSH_MaN |
| מקוםםםםםםםםםםםםםםםםםם שנייייייייייייייייי |
|
|
| Hell_Copter |
בית"ר יורדים ליגה!!! איזה כיף להגיד את זה!!!!
רק ששבוע הבא הפועל חיפה תנצח אותם והסיפור סגור |
|
|
| yahel222 |
לא טוב שהם ירדו
לא תהיה בכלל ליגה חבל |
|
|
| Hell_Copter |
איזה לא תהיה ליגה...
תהיה ליגה יותר טובה...
השנה כולם השיגו נקודות חופשי עליהם
הרי בראסמי הספידו את קרית גת בתחילת העונה ואמרו שהם גרועים
אתה יודע שיש להם 3 נצחונות יותר מלביתר!?!?
ביתר פשוט גרועים |
|
|
| MoSH_MaN |
הדבר היחיד שאכפת לי בליגת העל שבית"ר ירדו!
אוני רוצה שקריית גת ישארו וראשון ירדו
יאללה ליה ליה הרצליה!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|