return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
ספורט! (pg. 5)
View this Thread in Original format
yahel222
quote:
Originally posted by Hell_Copter
יש לי איזה ילד אחד בשכבה שמן שיש לו מזל של שמנים
לא חסר לו כסף בגרוש... יש לו מיול, בית ענק, פג'רו קינג יעני לא חסר לו
הבנזונה הזה הביא 90,000 בטוטו!!!!!
כזה שמן!!!!!


אחי אל תקנא
כל אחד ומה שיש לו..... :p :p :p :p :p

זה לא שלך חסר.....
Hell_Copter
דווקא חסר לי מלא דברים
הייתי מת לאנטרנט מהיר לדוגמה...
money can buy it
ועוד מלא דברים...

אבל מעצבן שמישהו שיש לו כבר יותר ממספיק מקבל עוד
yahel222
quote:
Originally posted by Hell_Copter
דווקא חסר לי מלא דברים
הייתי מת לאנטרנט מהיר לדוגמה...
money can buy it
ועוד מלא דברים...

אבל מעצבן שמישהו שיש לו כבר יותר ממספיק מקבל עוד


אם אתה רציני אז זה מאד עצוב
מה חסר לך....תגיד תודה שיש לך מחשב בכלל
יש כאלה שלא חולמים על זה
אם אתה רוצה כ"כ אינטרנט מהיר....אז לך תעבוד תעשה כסף ותקנה אינטרנט מהיר... זה לא כזה יקר
Hell_Copter
חפיף אחי תרגע
אני לא לחוץ או משהו על זה
וההורים שלי לא יתנו לי מכספי לשלם על זה רק על פרנציפ... עזוב אותך
הייתי מת להביא ככה 90,000 אבל לא נורא אני יסתדר גם בלי בנתיים
yahel222
שמע אף אחד לא היה מתנגד לסכום כזה

אבל אני הבאתי כולה 250 שקל
אז אני חייב להמשיך לעבוד
פחחח טוחן עבודה כל החופש הזה רק עובד ולומד !!!

גם אתמול עבדתי גם היום וגם מחר
DjChook
דותן, או מי שמבין פה בכדורסל לגילאים שלנו
מה נסגר עם בליך?
yahel222
quote:
Originally posted by DjChook
דותן, או מי שמבין פה בכדורסל לגילאים שלנו
מה נסגר עם בליך?


זתומרת???
נראה לי שירדנו ליגה אם לזה אתה מתכוון
אבל אני לא בטוח אני יברר

סתם נהיה נבחרת מגעילה כי זה הכל כסף
יש כמה בנבחרת מזה אפסים...פשוט הם מסביון וההורים שלהם תורמים הרבה לביה"ס
אז הם שם....אחד מהם אפילו הקפטן למרות שהוא ממש אנטי
Hell_Copter
מטרו ווסט הגרועים האלה הפסידו ליובל
נו מילא... לפחות רבע גמר הגענו
MoSH_MaN
ואנחנו הפסדנו לליאו בק

שלא תדעו מצרות החיפאים האלה ערסים...............

מוזר שאין כאן אף אחד מחיפה..

בונאה כמעט כולם כאן מהמרכז

המרכז שולט!
nimrod levi
חחח לנו יש תיכון קטן איזה 800 תלמידים סה"כ...
ורק השנה עלינו לליגת העל אבל הצלחנו להשאר למרות שקיבלנו בראש כמעט מכולם
מטרווסט ליאו בק חיפה ואורט לייבוביץ' היו בבית שלנו...

DjChook
מן הסתם
כי המרכז שולט
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
ואנחנו הפסדנו לליאו בק

שלא תדעו מצרות החיפאים האלה ערסים...............

מוזר שאין כאן אף אחד מחיפה..

בונאה כמעט כולם כאן מהמרכז

המרכז שולט!


יש את נועם מחיפה
והשרון באמת שולט
רעננה הרצליה כפר סבא ונתניה זה הרוב פהולא שלכוח את געש :)
ורמת גן תל אביב מקום שני
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement