|
ספורט! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
יש לי איזה ילד אחד בשכבה שמן שיש לו מזל של שמנים
לא חסר לו כסף בגרוש... יש לו מיול, בית ענק, פג'רו קינג יעני לא חסר לו
הבנזונה הזה הביא 90,000 בטוטו!!!!!
כזה שמן!!!!! |
אחי אל תקנא
כל אחד ומה שיש לו..... :p :p :p :p :p
זה לא שלך חסר..... |
|
|
| Hell_Copter |
דווקא חסר לי מלא דברים
הייתי מת לאנטרנט מהיר לדוגמה...
money can buy it
ועוד מלא דברים...
אבל מעצבן שמישהו שיש לו כבר יותר ממספיק מקבל עוד |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
דווקא חסר לי מלא דברים
הייתי מת לאנטרנט מהיר לדוגמה...
money can buy it
ועוד מלא דברים...
אבל מעצבן שמישהו שיש לו כבר יותר ממספיק מקבל עוד |
אם אתה רציני אז זה מאד עצוב
מה חסר לך....תגיד תודה שיש לך מחשב בכלל
יש כאלה שלא חולמים על זה
אם אתה רוצה כ"כ אינטרנט מהיר....אז לך תעבוד תעשה כסף ותקנה אינטרנט מהיר... זה לא כזה יקר |
|
|
| Hell_Copter |
חפיף אחי תרגע
אני לא לחוץ או משהו על זה
וההורים שלי לא יתנו לי מכספי לשלם על זה רק על פרנציפ... עזוב אותך
הייתי מת להביא ככה 90,000 אבל לא נורא אני יסתדר גם בלי בנתיים |
|
|
| yahel222 |
שמע אף אחד לא היה מתנגד לסכום כזה
אבל אני הבאתי כולה 250 שקל
אז אני חייב להמשיך לעבוד
פחחח טוחן עבודה כל החופש הזה רק עובד ולומד !!!
גם אתמול עבדתי גם היום וגם מחר |
|
|
| DjChook |
דותן, או מי שמבין פה בכדורסל לגילאים שלנו
מה נסגר עם בליך? |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by DjChook
דותן, או מי שמבין פה בכדורסל לגילאים שלנו
מה נסגר עם בליך? |
זתומרת???
נראה לי שירדנו ליגה אם לזה אתה מתכוון
אבל אני לא בטוח אני יברר
סתם נהיה נבחרת מגעילה כי זה הכל כסף
יש כמה בנבחרת מזה אפסים...פשוט הם מסביון וההורים שלהם תורמים הרבה לביה"ס
אז הם שם....אחד מהם אפילו הקפטן למרות שהוא ממש אנטי |
|
|
| Hell_Copter |
מטרו ווסט הגרועים האלה הפסידו ליובל
נו מילא... לפחות רבע גמר הגענו |
|
|
| MoSH_MaN |
ואנחנו הפסדנו לליאו בק
שלא תדעו מצרות החיפאים האלה ערסים...............
מוזר שאין כאן אף אחד מחיפה..
בונאה כמעט כולם כאן מהמרכז
המרכז שולט! |
|
|
| nimrod levi |
חחח לנו יש תיכון קטן איזה 800 תלמידים סה"כ...
ורק השנה עלינו לליגת העל אבל הצלחנו להשאר למרות שקיבלנו בראש כמעט מכולם
מטרווסט ליאו בק חיפה ואורט לייבוביץ' היו בבית שלנו... |
|
|
| DjChook |
מן הסתם
כי המרכז שולט |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
ואנחנו הפסדנו לליאו בק
שלא תדעו מצרות החיפאים האלה ערסים...............
מוזר שאין כאן אף אחד מחיפה..
בונאה כמעט כולם כאן מהמרכז
המרכז שולט! |
יש את נועם מחיפה
והשרון באמת שולט
רעננה הרצליה כפר סבא ונתניה זה הרוב פהולא שלכוח את געש :)
ורמת גן תל אביב מקום שני |
|
|
|
|