return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 
ספורט! (pg. 15)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
בואנה יא דפוקים אתם רוצים שאני יסגור את הט'רד הזה !?!?!??! כי אני ממש לא רוצה לסגור!!!!!

עשיתם לי פה מלחמה על כלום... את מי זה מעניין למי יש הכי הרבה אוהדים בארץ!? העיקר שהאוהדים שלה אמיתיים ולא זונחים אותה גם ברגעים הקשים

תעשו לי טובה ותרגיעו את עצמכם למה 3 עמודים שרפתם על כלום... אני בא לט'רד הזה בשביל ספורט ורואה ויכוח מטומטם שלא צריך להיות?! זה נראה לכם הגיוני
תחשבו פעם הבאה לפני שאתם שולחים פוסט כדי שלא יקרה מצב דומה... מישהו צריך לצאת בוגר ולהפסיק את זה... חבל שהשעת לילה הכריעה את זה
DJ RF
הפועל ת"א אימפריה

אחרי שאמרתי את זה יביאו לי מכות בפרום אה ?

=]
NaOren
quote:
Originally posted by DJ RF
הפועל ת"א אימפריה

אחרי שאמרתי את זה יביאו לי מכות בפרום אה ?

=]



ראסמי!!!!!
קומוניסט מניאק!!!!!!!!!!!

וגוסטג - ביתר על הזין שלי
:-)
Hell_Copter
אוקיי נמאס לי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:

הט'רד הזה סגור עד שכולכם תרגעו
עוד כמה ימים הוא יפתח מחדש בתקווה שלא תריבו שם
ואל תפתחו ט'רד חדש על ספורט למה הוא יסגר
Hell_Copter
פתחתי מחדש בתקווה שכל הרוחות נרגעו

מכבי חיפה ניצחה את שטורם גראץ 2-0... יפה להם
NaOren
הכל בזכות השחור....
yahel222
DJ RF
דווקא עד עכשיו חיבבתי אותך.....
עכשיו כבר לא
אחי טוס טוס מהפורום
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
סתם אחי צוחק
כל אחד והדפק שלו

קיצר מחר בעזרת השם אני יצא חמשוש או יקבל פס
הכל כדי לראות את מכבי !!!
NaOren
quote:
Originally posted by yahel222
DJ RF
דווקא עד עכשיו חיבבתי אותך.....
עכשיו כבר לא
אחי טוס טוס מהפורום
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
סתם אחי צוחק
כל אחד והדפק שלו

קיצר מחר בעזרת השם אני יצא חמשוש או יקבל פס
הכל כדי לראות את מכבי !!!


ראסמי גבר...
!!!תפסתי ממך אחד שמבין.... איכזת קשות....ֱֱֱֱ//....!

היום מכבי ת"א נגד לבאדיה טאלין בשעה 19:00

יאלה מכבי מלחמה..!!!!!!!
NaOren
quote:
Originally posted by guetag



למרות שאני לא אוהד מכבי חיפה..הוא אחד השחקנים שאני אוהב בליגה



לא הייתי שם אותו ברשימה של השחקים שאני אוהב...
א. הוא שחור
ב. הוא במכבי חיפה...

אומנם הוא אחד השחקנים היותר טובים שיש בליגה... אבל אני עדיין לא אוהב אותו...

( למה הוא לא בנבחרת????)

:-((((
NaOren
סתם על תראה אותי ככה אני לא גזען...

:-)))

DjChook
quote:
Originally posted by NaOren
סתם על תראה אותי ככה אני לא גזען...

:-)))

ראסמי
אורן אוהב את ימיני
NaOren
quote:
Originally posted by guetag


בצחוק אחי


סבבה...

תגיד אתה הולך היום למפגש האוהדים של בית"ר?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 
Privacy Statement